در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

عکس شهدای فسا

پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۴:۲۲ ب.ظ

 






 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۳
در مسلخ عشق

نظرات  (۹)

۱۳ بهمن ۹۰ ، ۱۳:۱۵ :::عاشقانه:::
سلام دوست عزیز وب زیبایی داری
خوشحال میشم از وب ☂☂عـــاشـــقـــانـــه☂☂ دیدن کنید،
لطفآ دعوتم رو بپذیر و بیا ممنون میشم،
لطفآ اگه اومدی، جهت حمایت از وبم لطفآ به وبم رای بده،
ممنونت میشم دوست من ...
راستی تبادل لینک و بنر هم میپذیرم
اگه خواستی منو با عنوان
"عــاشــقــانــه"
بلینک و خبرم کن تا با چه عنوانی بلینکمت
منتظرتم دوست گرامی
موفق و سربلند باشی
____________________
راستی در وب به بخش لینک های ویژه توجه کنید ، لیستی از وب های افزایش بازدید و کسب درآمد مطمئن با پورسانت های فوق العاده برای شما قرار داده شده که میتوانید ثبت نام کنید و رایگان بازدید وب خود را افزایش دهید و همینطور کسب درآمد کنید ... هر روز وب های افزایش دهنده و کسب درآمد بیشتری به این لینک اضافه میشود ، امیدوارم که این لینک ها به کارتون بیاد ... ممنون از شما دوستان ،( نظر و رای )فراموش نشود
سلام سید جون
اومدم وبلاگت نظر بدم وقت ندارم که مطالبت رو بخونم
ایشالا بعدا
التماس دعا
۱۴ بهمن ۹۰ ، ۰۷:۴۵ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
من سلامی را دوست دارم
که مهتابی باشد
و شب مرا نورانی کند
و دلم را به اتش عشق بسوزاند
من سلامی را دوست دارم
که علیکش از ته دل بر اید
سلام مردان خدا از این نوع است
خالی از هر نوع حسد و بد خواهی
و من سلام می کنم به دوستم که دوستش دارم
و شادی را برایم ارمغان می اورد

*******************

سلام ممنونم از حضورتون

طلب رحمت و مغفرت برای عموی گرامیتون

امید که همواره ادامه دهنده راه شهدا باشیم
شهید باریختن اولین قطره خون از بدنش تمام گناهانش بخشیده میشود
۱۵ بهمن ۹۰ ، ۱۳:۰۳ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
بازم سلام بزرگوار

ممنونم از حضور زیباتون

لطف دارین

من این شعرو میدونم سنگ نوشته آرامگه میرزاده عشقیه

حتما نوشته خودشه

خوشحالم از این که جویای این همه زیبایی هستید

شاد باشید
۱۶ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۴۷ مریم لیلی نامه
سلام

به دوست جدیدم!
حق با شماست !!!

عشق واقعی رو شهدا داشتن...
من فقط خواستم بنویسم و تمثیلی باشم ...

از آشنایی با شما خوشحالم
از دیدن کسایی که هنوز مینویسن و یاد میکنن از عشق شاد میشم
BIG LIKE
سلام کاکای  گلم خیلی سایت قشنگی داری بازم بنویس فقط یادت رفت شماره تلفن اون بابای عراقی رو بهم بدی واسه جنگ با داعش.حالا اگه تونستی حدس بزنی من کی هستم جایزه داری
پاسخ:
سلام؛ خدا بگ چت نکنه...
یاسر سمینار چیکارش کنیم؟
۱۴ مهر ۹۶ ، ۱۴:۵۰ real psychic readings
من از طریق پسر عموی من این وبلاگ را توصیه کردم. من مطمئن نیستم که آیا این نشریه از طریق او نوشته شده است، زیرا هیچ کس دیگر چنین تقصیری را درمورد مشکل من نمی داند.
تو فوق العاده ای! با تشکر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">