در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

شهید چمران

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۲۳ ق.ظ


خصوصیات شهید چمران..........


به سه خصلت ممتازم :1)عشق که از سخنم و نگاهم ، دستم و حرکاتم، حیات و مماتم عشق می بارد. در آتش عشق می سوزم و هدف حیات را جز عشق نمی شناسم. در زندگی جز عشق نمی خواهم و به جز عشق زنده نیستم. 2 ) فقر که از قید همه چیز آزادم و بی نیازم و اگر آسمان و زمین را به من ارزانی کنند تأثیری نمی کند.3)  تنهایی که مرا به عرفان اتصال می دهد و مرا با محرومیت آشنا می کند. کسی که محتاج عشق است در دنیای تنهایی با محرومیت می سوزد و جز خدا کسی نمی تواند انیس شبهای تار او باشد و جز ستارگان اشک های او را پاک نخواهد کرد و جز کوه های بلند راز و نیاز او را نخواهند شنید و جز مرغ سحری ناله صبحگاه او را حس نخواهد کرد. به دنبال انسانی می گردد تا او را بپرستد یا به او عشق بورزد ولی هرچه بیشتر می گردد کمتر می یابد...


مغموم..........


شهید چمران

خدایا عذر می خواهم از اینکه در مقابل تو می ایستم و از خود سخن می گویم و خود را چیزی به حساب می آورم که تو را شکر کند و در مقابل تو بایستد و خود را طرف مقابل به حساب آورد!

خدایا آنچه می گویم از قلبم می جوشد و از روحم لبریز می شود.*

خدایا دل شکسته ام، زجر کشیده ام، ظلم زده ام، از همه چیز ناامید و از بازی سرنوشت مأیوسم، در مقابل آینده ای تیره و مبهم و تاریک فرو رفته ام، تنها ترا می شناسم ، تنها به سوی تو می آیم، تنها با تو راز و نیاز می کنم.


مناجات..........


" خدایا به آسمان بلندت سوگند،به عشق سوگند،به شهادت سوگند،به علی سوگند،به حسین سوگند،به روح سوگند،به بی نهایت سوگند،به نور سوگند،به دریای وسیع سوگند،به امواج روح افزا سوگند،به کوههای سر بهفلک کشیده سوگند،به شیپور جنگ سوگند،به سوز دل عاشقان سوگند،به فداییان از جان گذشته سوگند،به درد دل زجرکشیده گان سوگند،به اشک یتیمان سوگند،به آه جانسوز بیوه زنان سوگند،به تنهایی مردان بلند سوگند که من عاشق زیبائیم. چه زیباست همدردعلی شدن،زجر کشیدن،از طرف پست ترین جنایتکاران تهمت شنیدن،از طرف کینه توزان بی انصاف نفرین شنیدن،چه زیباست در کنار نخلستان های بلند در نیمه های شب،سینه داغدار را گشودن و خروشیدن و با ستارگان زیبای آسمان سخن گفتن،چه زیباست که دراین موهبت بزرگ الهی که نامش غم و درد است، شیعه تمام عیارعلی شدن."


ارزش علم ومعرفت..........


شهید چمران

 

ای خدا ، من باید از نظر علم از همه برتر باشم

، تا مبادا که دشمنان مرا از این راه طعنه زنند. باید به آن سنگدلانی که علم را بهانه کرده و به دیگران فخر می‌فروشند، ثابت کنم که خاک پای من هم نخواهند شد. باید همه آن تیره دلان مغرور و متکبر را به زانو در آورم، آنگاه خود خاضع ترین و افتاده ترین مرد روی زمین باشم. ای خدای بزرگ آنها که از تو می‌خواهم ، چیزهایی است که فقط می‌خواهم در راه تو به کار اندازم و تو خوب میدانی که استعداد آنرا داشته‌ام. از تو می‌خواهم مرا توفیق دهی که کارهایم ثمر بخش شود و در مقابل خسان سر افکنده نشوم.


عشق به امام موصی صدر وخدا..........


 

شهید چمران در سنگر در جنوب لبنانآری به امام موسی صدر وصیت می کنم ...

تو را دوست می دارم و این دوستی بابت احتیاج و یا تجارت نیست. در این دنیا به کسی احتیاج ندارم. حتی گاهگاهی از خدای بزرگ نیز احساس بی نیازی می کنم … از او چیزی نمی طلبم و احساس احتیاج نمی کنم. چیزی نمی خواهم، گله ای نمی کنم و آرزوئی ندارم. عشق من به خاطر آن است که تو شایسته عشق و محبتی، و من عشق به تو را قسمتی از عشق به خدا میدانم. همچنانکه خدای را می پرستم و عشق می ورزم، به تو نیز که نماینده او در زمینی عشق می ورزم. و این عشق ورزیدن همچون نفس کشیدن برای من طبیعی است …


 شهادت..........


برای مرگ آماده شده ام و این امری است طبیعی که مدتهاست با آن آشنا شده ام. ولی برای اولین بار وصیت میکنم. خوشحالم که در چنین راهی به شهادت می رسم. خوشحالم که از عالم و ما فیها بریده ام. همه چیز را ترک گفته ام. علایق را زیر پا گذاشته ام. قید و بندها را پاره کرده ام.دنیا و ما فیها را سه طلاقه گفته ام و با آغوش باز به استقبال شهادت میروم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۵
در مسلخ عشق

نظرات  (۱۶)

با سلام و احترام
سال نو شمسی پر برکت و میمون و همرا با هزاران ارزوی موفقیت در دولت مهدوی باد...
یک سال دیگر بر سن مطهرون افزوده گشت امیدوارم نگاه خاصه حضرت بر مطالب تک تک وبلاگ نویسان ارزشی فتاده باشد....
اقایم مهدی یگانه منجی جهان می خواهیم امسال برای ارامش قلبتان گناه نکنیم دعایمان کنید....
تصاویر را که تا انتها دیدیم مرتب در ذهنمان مرور کردیم پایمان را روی خون کیان نهاده ایم ....
قلمتان مستدام و در راستای دولت کریمه مهدوی....
بروزم و منتظر نگاه مهربانتان با مطلبی با عنوان
شمیم عید معطر به موعود
اللهم عجل لفرج مولانا امام زماننا و احفظ قائدنا امام الخامنه ای
التماس دعا با حاجاتی روا...
سلام دوست عزیزسال نو مبارک
اومدنم به وبلاگت دیرشد ولی خیلی برام ارزش منده که همچین وبلاگی وجودداشته باشه چون من شیفته ی شخصیت دکترچمران هستم اون بی نظیره ممنون که دربارش نوشتی
خیلی خوبه که به تکواندوعلاقه داری من تکواندوکارم.
موفق باشی بازم به من سربزن
دوست عزیز سلام
ولی من لینکمو ندیدم
اگه خواسی لینکم کنی به شکل:
((-------«امام منجی»-------))
لینک کن
شما لینک شدی
سلام. وبلاگ جالبی دارید. خوشحال میشم که به وبلاگ من هم سری بزنید و نظرتان را درمورد وب بگوییدو اگر خواستید با هم تبادل لینک داشته باشیم. در ضمن در وبلاگ دونظرسنجی ایجاد شده است ‘ یکی درمورد هدفمند کردت یارانه ها و دیگری درمورد بهترین رئیس جمهور. لطفا درنظرسنجی ها هم شرکت کنید
سلام، این زیباترین نام خداوند تقدیم به شما دوست عزیز
عشق رازی ست که تنها به خدا باید گفت
چه سخنها که خدا با من تنها دارد
مطلب زیبایی بود.
با مطلب "پیامبران" بروزم
خوشحال میشم به وبلاگم بیاید و با نظرتون منو راهنمایی کنید
یاعلی
نظر سنجی در مورد رییس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران در وبلاگ جبهه

http://shahadat4.blogfa.com
سلام داداش ممنون به ما سر زدی
شما لینک شدین

راستی ممنون که یاد شهدا رو زنده نگه میداری

من یه مدت نیستم ببخشید برگشتم بهتون سر میزنم
میرالمؤمنین حضرت علی (علیه السلام) می فرماید :
صاحب این امر در میان ایشان رفت و آمد می کند ، در بازارهایشان
راه می رود ، بر فرشهایشان گام می گذارد در حالیکه او را نمی شناسند
در مشرق و مغرب زمین به سیر و سیاحت می پردازد ، بر اجتماعات
شیعیان وارد می شود ، به آنان سلام می کند .
بدین سان او در جای جای زندگی ما حضوری همه جانبه و بر تمام احوال
و رفتار و گفتار ما نظارتی فرا گیر دارد . برای موفقیت و سعادت ما دعا
می کند . هر روز ، هر هفته و هر ماه و هر سال پرونده ما را می نگرد
بر غفلتها و گناهان ما ناراحت و گریان می شود و آنگاه دست به دعا بر
می دارد و استغفار به محضر پروردگار می گشاید.
سلام وب شما هم خوبه.با نام در مسلخ عشق لینک شدید. با افتخار. وب منم با نام
سپیده دم عشق لینک نمایید.سپاس.......
ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی...

باز آقا محضرت عرض ارادت میکنیم/آسمان را روشن از شمع ولایت میکنیم

گفته ای تولید ملی، گفته هایت روی چشم!/باز ازسرمایه وازکار ایرانی حمایت میکنیم

ما پر از کار مضاعف ،همت افزون تریم/بازهم چشمان دنیا خیره بردستان ماست

چشم دنیا را به دست خود هدایت میکنیم/کشور ما با فروغ احمدی روشن شده

گفتمان راگفتمان عشق وایثاروشهادت میکنیم/سال نوتفسیراین بیداری اسلامی است

برتمام خاک دنیا ما سرایت میکنیم/پرچم عدل خمینی دست مهدی(عج) میدهیم

ماجهان را پر ز تکبیر عدالت می کنیم

____________________________________________________________
ممنون داداش رضا از اینکه به ماسر میزنی خیلی ممنون از اینکه برام نظر هم با مطالب زیبایی میاری
خیلی خوشحال شدم که دوست خوبی مثل شما پیداکردم
به نام خدای فاطمه
ایام ایام سوزناکی است امید داریم در این ایام خداوند عنایتی نماید و حضرت مهدی را به داد امت شیعه برساند


کعبه در زنجیرو قدسم در اسارت وای ما

ای مسلمان زین اسارت ناله کن ای وای ما



سلام سید مطالبی از شهید زنده یاد سید محمد جواد ذاکر برات تو وبم گذاشتم برو ببین هزینه استفادشم سه صلوات برای فرج امام غریبمان

____________________________________________________________
سلام حامد جان ممنون از حضورت
اومدم دیدم خیلی خوب بود
برای دوستانی که میخوان وبلاگ حامد رو ببینن به آدرس زیر مراجعه کنند

www.dostimon.blogfa.com
وبلاگ خوبی هستش
بیست و یکم فروردین ماه بود. نسیم ملایم بهاری برگهای درختان را نوازش می‌کرد. پدر مطابق همیشه ساعت 6:30 آماده رفتن شد. من و برادر کوچکترم محمد همراه ایشان به مدرسه می رفتیم. پدر کنار ماشین در خیابان ایستاد. ناگهان مردی با لباس کارگران شهرداری جلو آمد، و نامه‌ای به پدرم داد، او هیچگاه راننده و محافظ نداشت. پدر نامه را باز کرد. در همین لحظه آن شخص اسلحه‌اش را بیرون آورد و چهار گلوله به سر پدرم شلیک نمود. با ناباوری به صحنه نگاه کردم نمی‌دانستم چه کار کنم، باورم نمی‌شد. در خیابان هیچ‌کس نبود که مرا درک کند، به سمت منزل همسایگان دویدم و با یکدیگر او را به بیمارستان فرهنگیان رساندیم. اما دیگر دیر شده و او به آسمان پر کشیده بود. با نگاهی به قامت غرق در خون او خاطره سال‌ها جهاد و دلاوری‌اش در ذهنم مرور شد، پدر قهرمانم آرام گرفته بود، صدای بال ملائک در گوش جانم پیچید و عطری بهشتی در فضا طنین افکند.

بسم رب شهدا

سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی را به ساحت مقدس آقا امام زمان (عج) و رهبر کبیر انقلاب و امام خامنه ایی و خوانواده ی بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض میکنم.
چنان زندگی کن که کسانی که تو را می شناسند، اما خدا را نمی شناسند

بواسطه آشنایی با تو، با خدا آشنا شوند . .
معلم و دختر کوچولو
دختر کوچکى با معلمش درباره نهنگ‌ها بحث مى‌کرد.
معلم گفت: از نظر فیزیکى غیرممکن است که نهنگ بتواند یک آدم را ببلعد،
زیرا با وجود این که پستاندار عظیم‌الجثه‌اى است، امّا حلق بسیار کوچکى دارد.
دختر کوچک پرسید: پس چه طور حضرت یونس به وسیله یک نهنگ بلعیده شد؟
معلم که عصبانى شده بود تکرار کرد که نهنگ نمى‌تواند آدم را ببلعد. این از نظر فیزیکى غیرممکن است.
دختر کوچک گفت: وقتى به بهشت رفتم از حضرت یونس مى‌پرسم.
معلم گفت: اگر حضرت یونس به جهنم رفته بود چى؟
دختر کوچک گفت: اونوقت شما ازش بپرسید
چه تعبیری خدا در نقطه دارد
که تفسیری جدا هر نقطه دارد
به تعداد بهار و عمر زهرا (س)
همین اندازه کوثر (سوره کوثر) نقطه دارد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">