در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

تو صدایش را می شنوی؟

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۹ ق.ظ
هرچه می خوانمش، صدایی نمی شنوم؟

به خودم دلداری میدهم  که او حرفهایم را می شنود و جوابم را می دهد.

اما....!

خب اگر او جواب را می دهد، پس چرا من صدایی نمی شنوم؟

باز به خود دلگرمی می دهم ، شاید با نوای کوتاه پاسخم را می دهد.

خدایا می شود کمی بلند تر جوابم  بدهی؟؟!!

گوش دلم ، عجیب کـــَــر شده است... صدایت را اصلاَ نمی شنوم.

 

 

یا مَن یَسمَعُ النـَّجوی

 

  ای که سخن در گوشی را می شنود

*دعای جوشن کبیر*

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۵
در مسلخ عشق

نظرات  (۱۱)

سلام علی جان بیا ببین چه کردم پوکوندم رفت ای بابا ببین حالا مردونه شده یا نه
الهی....
جبران کن....

پاسخ:
پاسخ:
سلام؛ رسیدن بخیر
الهی!
یا اسمع السامعین...
------------
حل شدن در خدا
مبارکتان...

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون از دعای پر از امیدتان
سلام

حافظ
تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول
آخر بسوخت جانم در کسب این فضایل
============
فرا رسیدن عید فطر به همۀ پیروان مذاهب اسلامی تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم اصحاب و پیروان مذاهب اسلامی کمی هم به اصول اخلاقی مورد تایید دین اسلام مثل اخوت، محبت، نزاکت، نجابت، رأفت، شفقت، مرحمت، عدالت، صداقت، عطوفت، رفاقت، لطافت، نظافت، شرافت، مناعت، متانت،... و در نهایت عقلانیت توجه کنند.

این خیلی زشت و ناپسند است من بگویم پیامبران برای صلح و سعادت آمده اند و عده‌یی بازار زهد و ریا به پا کرده اند و از یک سوی دیگر عده‌یی به نام دین

و مذهب، دست به جنایت و کشتار و ظلم به انسانها اقدام می‌کنند.

=============
افسوس که صاحب نفسی پیدا نیست
فریاد که فریادرسی پیدا نیست
بس لابه نمودیم و کس آواز نداد
پیداست که در خانه کسی پیدا نیست

(ملک‌الشعرای بهار)
=============
به وبلاگ خودتان تشریف بیاورید
عقل و اخلاق جهانشمول/سرودها/ادبیات
ماه پیشانی شدنتان مبارک
گزینه سه صحیح است!
شیرین فروشی کرده اند!

پاسخ:
پاسخ:
سلام عیدشماهم مبارک باشه....
واقعا اینشو ندیده بودیم.
سلام...

عیدانه تا اینجا خواندم به  شما دوست دار کتاب :

معرفی کتاب :
پاسخ:
سلام!
ورودتون رو به خونه جدید تبریک عرض میکنم.
از هدیه تون بسیار ممنونم.

سلام سید جان؛
خیلی وقت پیش نظر گذاشتم  ولی متاسفانه ثبت نشده.
خونه مجازی جدیدت مبارک باشه . مطالبت هم مثل همیشه عالی.
موفق باشی.
پاسخ:
سلام محمد امین جان!خوش آمدی...
قدم رنجه فرمودی
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۳ مامان محمدمهدی
سلام عیدتون مبارک شما از کر شدن میگید دیگه ما چی بگیم؟ هرکاری میکنم بره خط بعد نمیره فکر کنم قسمت نظراتتون مشکل داره؟!!
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون در خونه جدید....
عید شما خونوادگی کلهم اجمعین مبارک باشه...
راه چاره صبر و پشتکار هست، درست میشه
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۱۵ مامان محمدمهدی
صبر و پشتکار من یا شما در درست کردنش؟!!
پاسخ:
سلام علیکم!
صبر و پشتکار شما واسه گذاشتن نظر
 و صبر و پشتکار من واسه دیدن موفیت شما در گذاشتن نظر
و صبر و پشتکار بیان واسه درست کردن اشن مشکل فنی....
الهی ...
انقدر شنیدیم با گوش هایمان انچه را نباید 
که دیگر نمیشنود انچه را باید
پاسخ:
این گوش آنچه را که باید بشنود نمی شنود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">