در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

اگر راست بود...

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ق.ظ

دلم را به عهدی خوش کرده ام که طوطی وار هر صبح گاهان تکرارش می کنم. 

اللَّهَُمَّ ربَّ النورِ العَظیم...

نه درکی...

نه مفهومی ...

نه حرکتی...

....

 

 

انگار این زبان ها و دست ها عادت کرده اند به دروغ گفتن، با دست بر ران راست می زنم و با زبان العجل می گویم...

اما تو خود می دانی همه اش فیلم است، دروغ است.

اگر راست بود یا من آدم شده بودم یا تو سالها بود که آمده بودی...

 العَجَلَ العَجَلَ یا مَولایَ یا صاحِبَ الزَّمان

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۲
در مسلخ عشق

نظرات  (۱۳)

دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است:
صلی الله علیک یا بقیه الله فی ارضه

سلام
ممنون از حضور ارزشمندتون
شما هم با افتخار لینک شدید
پاسخ:
سلام.
اللهم عجل لولیک الفرج...
و چقدر خجالت میکشم از تکرار هر روزه ی (انی اجدد له فی صبیحةیومی هذا)
هر روز پیمان میبندم و هر روز میشکنم
سلام 
ممنون از حضورتون 
شما هم لینک شدید
پاسخ:
سلام!
و او چقدر عادت کرده به پیمان شکستنهای ما...
خوش آمدید
یادآوری عهد به خود قشنگ است حتی اگر طوطی باشی و طوطی وار!
شاید یک روز، اهل عمل به  عهدمان شدیم!
العجل...
تو خود پشتـــ صحنه ی این چشم های گریان و لب های زمزمه گویان را می دانی
"یا ستّار العیوب"
پاسخ:
و شاید اگر ستار العیوب نبود بارها و بارها از ترس فاش شدن سیاهی ام، قالب تهی کرده بودم
سلام


"اگر راست بود یا من آدم شده بودم یا تو سالها بود که آمده بودی..."

بغض گلوم را گرفت ...


لینک شدید
یاعلی
پاسخ:
اما حقسقتی است که جز این نتیجه ای ندارد.
سلام

اللهم عجل لولیک الفرج

یاعلی
پاسخ:
سلام
خدا...
می شود این دعا را زود مستجاب کنی؟
ای اجابت کننده نیازها...
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۸ andishe اندیشه

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و

المستشهدین بین یدیه ...


آقا شما دعایمان کنید در این وانفسای آخرالزمان ....

پاسخ:
سلام!
اگر آن یار ننظری کند به این خسته دل چه شود.
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۳ فاطمه‌‌ی پدر
سلام.
ان شاالله عهدهای حقیقی‌تری می بندیم ...


خیلی ممنون از حضور و راهنماییتون 
پاسخ:
سلام علیکم...
باید گفت ان شاءالله که عهد خواهیم بست و گرنه عهدی که به راحتی بشکنیمشان که عهد نیست.
خود را می گویم.
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۸ کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
سلام

تلنگر به جایی بود!):

سپاس از مطلب زیباتون.
پاسخ:
سلام علیکم.
دعا کنید تلنگرها روی ماهم تأثیر بگذارد.
سلام
حالم حال ِ شوقه !
حتی اگه ذروغی باشه الان دلم می خواد فکر کنم که اون سلا های بعد از نماز به ی دردی خورده اند ...

تشکر از پست خوبتون
پاسخ:
سلام علیکم.
ان شاءالله که همیشه شوق بنده گی را تجربه کنید.
یاحق.
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۸ کوله بارسفر

سلام

بهترین کتابی که تا الان درمورد انتظار خوندم کتاب "انتظار عامیانه عالمانه عارفانه"نوشته علیرضا پناهیان بوده.پیشنهاد می کنم حتما تهیه کنید و بخونید

یاعلی

پاسخ:
سلام، رسیدن بخیر باشه ...
ممنون از معرفیتون ان شاءالله که ما هم بتونیم با خوندن این کتاب معنای انتظار رو بفهمیم
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۲ از تبار باران
سلام و سپاس از حضورتون
شما هم لینک شدید .

پاسخ:
سلام، تشکر
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۳ میم.سین روشندل
یک سوال
آیا نظر های ما نمیرسند؟؟؟
پاسخ:
سلام
نه نظری نبوده...
دوباره امتحان کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">