در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۱/۰۱/۲۲
در مسلخ عشق

نظرات  (۲۰)

۲۲ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۵۴ مه رویان بستان خـــــــــــدا
حاج اسماعیل دولابی(ره):

وقتی مأنوس آدم همراهش است، پس چرا دیگر جوش می‎زند؟ مأنوست خالقت

است، مگر می‎شود تو از او جدا باشی؟

در آتش سختی‎ها، خوب تحمّل داشته باشید تا درست پخته شوید.

------------------------------------
قالَ امام الجواد علیه السلام : کَیْفَ یُضَیَّعُ مَنِ اللّهُ کافِلُهُ، وَکَیْفَ یَنْجُو مَنِ اللّه طالِبُهُ، وَ

مَنِ انْقَطَعَ إلى غَیْرِاللّهِ وَ کَّلَهُ اللّهُ إ لَیْهِ؛ فرمود: چگونه گمراه و درمانده خواهد شد

کسى که خداوند سَرپرست و متکفّل اوست . چطور نجات مى یابد کسى که خداوند

طالبش مى باشد. هر که از خدا قطع امید کند و به غیر او پناهنده شود، خداوند او را

به همان شخص واگذار مى کند.

----------------------------------------

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک

ولی جالب اینجاست .... تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی

ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام . . .
)
سلام
متشکرم برای حضورتون
با کمال میل بله حتما موافقم با تبادل لینک
من شما رو با افتخار لینک کردم
شما هم لطفا من رو به اسم ღღღرزღღღ لینک بفرمایین
وقتی با شما آشنا شدم؛درخت مهربانیت آنقدر بلند بود که هرچه بالا رفتم آخرش را ندیدم

معجون زیبایت آنقدر شیرین بود که هر چه نوشیدم نتوانستم تمامش کنم

و دریای عشقت آنقدر وسیع بود که هرچه شنا کردم نتوانستم آخرش را ببینم

و سرانجام در آن غرق شدم رهبر من و هنوز هم به توانایی شما افتخار میکنم
سلام برادر
خدایش غریق رحمت کند
او از افرادیس که فوق العاده دوستش دارم و اندکی بیش از او نمیدانم
بابت مطلب خوبت و کتاب ارزشمند در کمین ... ممنون
یا حق
سلام به ساحت مقدس همه شهدا.ممنون از حضور شما هموطن گرامی.
۲۴ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۲۴ مه رویان بستان خـــــــــــدا
سلام برادر
خداقوت
اول اینکه با افتخار وبلاگتان لینک گشت
دوم اینکه از حضورتان بسیار خوشحال شدیم
سوم ابنکه با دیدن تصاویر مربوط به شهید صیاد یاد روزی افتادم که از مدرسه آمدم و مادرم به من گفتند: شهید صیاد هم پر کشید...
یادم می آید هرچند ایشان را نمی شناختم اما چهره متواضعشان همیشه در ذهنم منقوش بود و تقریبا یکی دو هفته ای نیز مبهوت بودم و باور نداشتم...
خدایش غریق رحمت و مغفراتش بدارد.
از لینک دانلود هم تشکر می کنیم.
۲۴ فروردين ۹۱ ، ۱۲:۰۰ م . ا . باغبان
سلام سید عزیز
ما گاهی به شما سر می زنیم
ایشالا موفق باشید
یاعلی
۲۵ فروردين ۹۱ ، ۱۲:۴۹ ســربازجـنگ نــرم◄◄
سلام بر شما دوست عزیز
خداقوت
وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید
به کلبه کوچک ما هم سری بزنید..
منتظر حضور گرمتون هستم
راستی نظرتون در مورد تبادل لینک چیه؟
اگه موافق بودی منو با اسم ســربازجـنگ نــرم◄◄ لینک کن وبعدش خبرم کن تا منم شما رو لینک کنم
پایدار باشید
یازینب
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۱۶:۵۱ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
ایمان می آورم به دوستی و صداقت قاصدک !

سال هاست که ،

صدایم را شنید ...

نگاهم را خواند ...

محبتم را فهمید ...

غصه هایم را گریست ...

خوشی هایم را خندید ...

و همه شان را رساند به دوردست های خاکستری !

این روزها ، بیشتر از همیشه ،

قاصدک را می خوانم !

و "تو" امروز هر چه قاصدک دیدی ،

جز پیام دلتنگی های من چیزی از او نخواهی شنید !...



سلام چون همیشه ارزشمند و خواندنی بود

شاد باشید
سلامم را، فقیرانه ترین احساس دوستیم را به تو هدیه میدهم

با مطلب "دو رکعت عشق" بروزم
و منتظر قدوم سبز و نظر سرخت
یا حق
۲۸ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۱۰ دختری با چارقد مشکی
ممنووووووووونم چه داستان قشنگی
کاشکی از این داستانا توی دنیای واقعی زیاد بود ......
۳۰ فروردين ۹۱ ، ۰۴:۵۰ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
خوشا به حال سعدی و حافظ
خوشا به حالشان...
آنهایی که هم خدا را عاشق بودند
و هم در کنجی از دلشان آدم و حوایشان را عشق میورزیدند
خوشا به حالشان...
هم خدا را میدیدند و هم نیمه خود
خوشا به حالشان که آواز عاشقیشان گاهی قرآن بود و گه ساز دوست
خوشا به حالشان که نیستند...
نیستند که سوختن سعدی ها و حافظ ها را ببینند و دم نزنند ...

به مناسبت بزرگداشت سعدی شیرین سخن به روزم
سلام کجایی بیا که دلم برات تنگه یا مهدی عج
۳۱ فروردين ۹۱ ، ۰۹:۵۷ ســربازجـنگ نــرم◄◄
سلام به شما همسنگر گرامی
ممنون از حضور زیباتون
لینک شما رو با افتخار در وبلاگم قرار دادم
ممنون میشم که منو لینک کنید
عنوان من: ســربازجـنگ نــرم◄◄
موفق باشید
عمری به انتظار نشستم ، نیامدی
دل را به روی غیر تو بستم، نیامدی
ای خضرراه گم شدگان در مسیر عشق
چشم انتظار هر چه نشستم، نیامدی
گفتند سبز پوش تو از کعبه می رسد
هر جمعه رو به کعبه نشستم نیامدی
۰۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۱:۰۴ کافـر به طاغوت
سلام
ممنون از حضورتـــون
ایام فاطمیــه تسلیت.
۰۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۴:۳۲ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
کسی که بهشت را بر زمین نیافته است
آن را در آسمان نیز نخواهد یافت
خانه ی خدا نزدیک ماست
و تنها اثاث آن ، عشق است . . .


سلام ممنونم از حضورتون

شاد باشید
آبادی بت خانه زویرانی ماست خوشحالی کفر از پریشانی ماست
اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیبی که هست از مسلمانی ماست
ما خودمان عیب داریم در رفع ان نمی کوشیم ومتاسفانه مبادرت به عیب جویی از دین مذهب می کنیم
شمشیر

در روایات اسلامی، مکرّر از شمشیر امام قائم (عج) سخن به میان آمده است. و اینکه مثلاً حتّی مانع زکات، اعدام می شود. این به آن معنی نیست که حکومت، زوری است بلکه این شمشیر به عنوان قصاص و مقابله به مثل با مخالفان و خائنان و زورگویان و توطئه گران است.روزگار حضرت مهدی (عج)، روزگار خوار ساختن زورداران است. دیگر روز موعظه و خواهش تمام می شود. شمشیر مهدی (عج)، «سیف الله» است، سیف الله المنتقم. شمشیر مهدی (عج)، شمشیر انتقام از همه ی جهانیان در طول تاریخ است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">