در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

بهانه پایان...

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ

تا حکایت آغاز کردم

دلم به بهانه پایانش گریست...

.

.

.

تا حکایت آغاز کردم

نظرات  (۱۳)

سلام

دوست دارم یک نکته ساده برای موفقیت در وبلاگ نویسی به شما بگویم.شاید خیلی از وبلاگ نویسان با این نکته ساده توانسته اند وبلاگی پربازدید و موفق داشته باشند..این نکته یک جمله چهار کلمه‌ای است که عبارت است از: بقیه در لینک زیر 

http://howblog.blog.ir/1394/03/26/%DB%8C%DA%A9-%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C


امروز یه عالمه مادر عکس بدست به خیابون میان ...

هواشونو داشته باشیم ...



سلام علیکم مومن
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام؛ خدا بهشان صبر بده انگار بار دیگر فرزندشان را از دست داده اند.

ممنون از حضورتون
سلام علیکم مومن
داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
ملتمس دعای خیرتان هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
سلام

به به 

چه جمله زیبای....
پاسخ:
سلام؛ قابلی نداشت هدیه به شما....
سلام


http://zareh.blog.ir/post/741
****
هدیه ذره به صاحب این خانه...

پاسخ:
سلام؛ ممنون از حضور زیباتون
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۱ منتظر المهدی

سلام باآرزوی قبولی طاعات وعبادات به مناسبت ماه مبارک با ختم قرآن مجیدودعاهای روزانه به روز هستم ومنتظرحضورشما .


پاسخ:
سلام؛ ممنون از حضورتون...
و تشکر از دعوتتون
سلام آقا سید


منتظر هدیه قرآنی شما هم هستیم...
پاسخ:
سلام؛ دعا نمیشد؟؟؟
باشه چشم
۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۹:۳۳ عباس زاده
سلام علیکم مومن
طاعات قبول
وبلاگ شما در لیست دنبال شدگان فانوس جزیره قرار گرفت
التماس دعا در روزهای میهمانی خدا داریم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۲ محدثه سادات نبی یان
سرنوشت حکایت های دوست داشتنیست شاید....

+ بعد از مدت ها بالاخره به روز شدید!! رمضان مبارک
پاسخ:
سلام علیکم.
حکایت سرنوشت شرین است حتی تلخ چون رقم زننده اش خدای عادل است
پاسخ:
سلام
خوبی اخوی، الان میام
سلام دوست عزیز
نشر بدهید. 
نماینده امام در گفتگو با صوفیه بودن
باسه شهر ما لازمه،بهترین شیوه مقابله با صوفیه رو گفتن

پاسخ:
سلام؛ دقیقا متوجه نشدم چی باید نشر بدم
در مورد مقابله با صوفی گری؟

۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

طاعاتتون قبول
عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام علیکم؛
تشکر
۲۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۱۶ خواندنی ها
مطالب وبلاگتون خوبه
من شما رو دنبال میکنم شما هم لطفا منو دنبال کنین
منتظرتونم
پاسخ:
سلام علیکم؛ تشکر از حضورتون.
فکر کنم قبلا دنبال شدید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">