در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خاموشی نور

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۰۸ ب.ظ

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRPyihS7J6jtRJgcGuDsy4XpbUL4OEx8NjBs2sz7KmROQ7V5nu8&t=1

شهادت امام کاظم به همه شیعیان جهان تسلیت عرض منمایم

حدیثی  مبارک از امام موسی کاظم(ع)

دنیا، بهترین وسیله

«إِجْعَلُوا لاَِنْفُسِکُمْ حَظًّا مِنَ الدُّنْیا بِإِعْطائِها ما تَشْتَهى مِنَ الْحَلالِ وَ ما لا یَثْلِمُ الْمُرُوَّةَ وَ ما لا سَرَفَ فیهِ، وَ اسْتَعینُوا بِذلِکَ عَلى أُمُورِ الدّینِ، فَإِنَّهُ رُوِىَ «لَیْسَ مِنّا مَنْ تَرَکَ دُنْیاهُ لِدینِهِ أَوْ تَرَکَ دینَهُ لِدُنْیاهُ».»:

براى خود بهره اى از دنیا برگیرید و آنچه خواهش حلال باشد و رخنه در جوانمردى ایجاد نکند و اسراف نباشد منظور دارید، و به این وسیله براى انجام امور دین یارى جویید. زیرا که روایت شده است: «از ما نیست کسى که دنیایش را براى دینش ترک گوید یا دینش را براى دنیایش رها سازد.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۶
در مسلخ عشق

نظرات  (۱۴)

۲۷ خرداد ۹۱ ، ۱۷:۳۰ غریبه آشنا
سلام چته نکنه از دستم دل خور شده باشی دیگه نه بهم سر میزنی ونه نظر میزاری با با دمت گرم
ماییم و رخ یار دل ارام و دگر هیچ
یاصاحب الزمان (عج)


دیگر وقت آمدنت گذشته است، بیا آقاجان

تا بیش ازین آب ازسرمان نگذشته است،بیا آقا جان

چشم انتظار آمدنت زهرا نشسته است،بیا آقاجان

هنوز عباس به خیمه برنگشته است،بیا آقاجان
سلام
سید چطوری؟وبلاگ خوبی داری
مخصوصا درباره وبلاگت رو خیلی باهاش حال کردم.
به ماهم سر بزن
به روز نیستیا
۰۷ تیر ۹۱ ، ۰۹:۰۲ غریبه اشنا
[بغل][شیطان][قهقهه][قهقهه][قهر][قهقهه]
سلام بدو بیا که دلم طوفانیست
بالاخره انتظار ها به سر رسید و یاسین فسا آپدیت شد!!!
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
یه وبلاگ تکانی دارم، بهم سر بزن!
ر غم دوریت روز را شب میکنم. و به امید آن روز بزرگ لحظه هایم را تند تند میگذرانم.

اقا جان. منتظر آن دمم که نگاهم کنی و ثانیه ها به احترام نگاهت بایستند. به عشق آن

لحظه است که زنده ام. به عشق آن لحظه است که آتش عشق را به جان خریده ام.

لحظه های انتظارت را با هیچ چیز در این دنیا عوض نمیکنم. و بی صبرانه منتظر آن لحظه

شیرین وصال هستم.

ای خدا تحمل به من بده که بتوانم زیر چنین درد سنگینی زنده بمانم.
۱۶ تیر ۹۱ ، ۰۶:۴۱ غریبه اشنا
سلام از امروز به این وب سر بزن و مرا بانام دردو دل 422 لینک کن
خدایا...
به که واگذارم می‌کنی؟
به سوی که می‌فرستی‌ام؟
به سوی آشنایان و نزدیکان؟
تا از من ببرند و روی بگردانند؛
یا به سوی غریبان و غریبه‌گان تا گره در ابرو بیافکنند
و مرا از خویش برانند؟
یا به سوی آنان که ضعف مرا می‌خواهند
و خواری‌ام را طلب می‌کنند؟
من به سوی دیگران دست دراز کنم؟
در حالی که خدای من تویی و تویی کارساز و زمامدار من...
اگر فروتن باشی دعای تو می تواند ابرها را بشکافد و به آستان الهی برسد.
خدایا، این وصل را هجران مکن که در عالم ز هجران تلختر نیست. و مرا از این کثرت به وحدت برسان و از این دنیای پست به نزد خودت ببر.
فرازی از وصیت‌نامهشهید سیدمحمود موسوی
۲۷ تیر ۹۱ ، ۱۷:۵۶ کوله بار سفر
سلام
نمیدونم دیگه چی باید بشنویم تا دست از افراط و تفریط برداریم؟؟؟؟
قابل دونستید به کوله بار هم سر بزنید
یا علی
روح درونی خود را زیبا کنید

تا شخصیت درونی وبیرونی شما یکسان شود

سقراط
سلام سید جون
هر پنجاه سال یک بارم آپ کنی بد نیستا
کجایی کم پیدا
امیدوارم که حالت خوب باشه هر جا که باشی
یه سر هم به من بزن که اپ کردم.
التماس دعا
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">