در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

هدف تو ازاین دع چیه ؟

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۰ ب.ظ
یاانیس من لاانیس له

خیلی وقتامیشه که دستامونو میبریم بالاُاونقد بالا که از سرمون هم رد میشه وبلند میگیم:

«الهم الرزقناشهاده فی سبیلک»

ولی خداییش به این فکر کردیم ما باچه نیتی این هدیه رو از خدا میخوایم؟

من که خیلی وقتا هدفم از این دعا اینه که وقتی انسان شهید میشه تمام گناهانش بخشیده میشود به جز حق الناس

فک کنم مشخص شد من شهادتو برا بخشیده شدن میخوام!!!

چندمدت پیش یه جمله نوشتم زیبا بود( البته ازنظر خودم)

«ماشهادت میخواهیم که بخشیده شویم

اماشهدابخشیده شده بودندُکه شهید شدند»

دوستان به نظرتون این نیت من درسته یا این که نه برعکس غلطه؟

راستی میشه بگی نیت تو از این دعا چیه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۱
در مسلخ عشق

نظرات  (۱۴)

۲۲ آذر ۹۱ ، ۱۶:۰۴ کوله بارسفر
سلام
این هم نیت خوبیه
ولی من از وقتی جمله امام رو شنیدم که شهید نگاه میکند به وجه الله دلم شهادت رو میخوام
دلم میخواد برم پیش خدا فقط همین
یاعلی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آره واقعا وقتی شهید به وجه الله نگاه میکنه چی میبینه؟

خدا!!!!
سلام سید
من وقتی این دعا رو میکنم هدفم اینه که بعدا بچه م بره دانشگاه بعدم سر کار و خیلی مزایای دیگه!!
بنظرت این هدف من اصلا اشکالی داره؟!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام حسن آقا امیدوارم که خوب باشی بعد از اون جشن پتو که محسن تپل برات گرفته
اینی که شما گفتی ممکن هست یه هدف جزئی باشه
ولی هدفی زیبا ست که ما برای خود خدا یه کاری انجام بدیم
حتی به سر سوزنی دلیل دیگری درکارمان نباشد

یاانیس من لاانیس له
۲۴ آذر ۹۱ ، ۱۱:۴۲ آسمون کریمه
سلام
حرف شما روی چشم ما
ولی من فقط نَقل روایت با سندش رو کردم
روایت هم دلیل نشسته خوندن نماز رو فقط ضعف بیان نکرده بلکه یکی از دلایل رو آورده
طبیعیه که داغ های مکرر بی بی رو مجبور به نشسته خوندن نماز کرده
ولی از این گذشته درسی که باید بگیریم اینه که تو اوج مصائب، تنها راه خداست...
ودرهیچ زمانی تباید ارتباط رو با اوقطع کرد..
ممنونم

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام آره
احسنت نتیجه گیریتون عالی بود


درسی که باید بگیریم اینه که تو اوج مصائب، تنها راه خداست...
ودرهیچ زمانی تباید ارتباط رو با اوقطع کرد..


واقعا عالی بود ممنون خوشحال شدم
من چون با این دنیا حال نمیکنم
وچون اگه شهید شم به بهشت میرم واز دست محدودیت هاى این دنیا راحت میشم
این دعا رو میکنم که شهید شویم. واى که چه حالى بده
نیت شما هم خیلى خوبه ، چرا که خود خدا میگه که چى ؟ بگو دیگه!!!
براى بخشیده شدنتون دعا کنید ، حالا چى بهتر از این که شهید شى گناهات بخشیده شه هاااااا؟؟؟
۲۴ آذر ۹۱ ، ۱۳:۲۳ چادر خاکی
سلام و عرض ادب
ممنونم از حضور گرم شما بزرگوار
وب با معرفت و ارزشی دارید ، موفق باشید .
درپناه چادر خاکی حضرت زهرا سلام الله علیها باشید
التماس دعا
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام ممنون که به ما سرزدین خوشحال شدم
چیزی نیست هرچی هست از صدقه سری دوسستان هست قابل شمارو نداره
۲۴ آذر ۹۱ ، ۱۳:۳۰ چادر خاکی
ندیدم آینه‌ای چون لباس‌خاکی‌ها
همان قبیله که بودند غرقِ ‌پاکی‌ها
به عشق زنده شدن، «عند ربِّهم» بودن
شده ست حاصل آن‌ها ز سینه چاکی‌ها
دلیل غربتشان، اهلِ خاک بودنِ ماست
نه بی ‌مزار‌ شدن‌ها، نه بی پلاکی‌ها
به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند:
زمین چقدر حقیر است، آی خاکی‌ها!
سلام
ممنون که نظر گذاشتی
از مطالب وبلاگ من میتونی استفاده کنی مشکلی نداره
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام علی آقا
یادت نره برای ما حتما دعا کن

خواب دیدم که درآغوش ضریحت هستم

کاش تعـبـیـر کند یـک نـفر ایـن رؤیا را
۲۵ آذر ۹۱ ، ۱۸:۱۴ پرواز بی پروا
سلام بر تمامی سادات بزرگوار
این که همه ی ما دعا میکنیم که شهید بشیم بخاطر این هست که زیباترین حالت عروج همین شهادت هست. و گرنه ما هم میدونیم که هر شخصی این لیاقت رو نداره که...
و میدونیم هر بنده ای که مال خدا شد، خدا اون رو بر میداره واسه خودش!(من کان لله کان الله له)
یعنی اول باید در خودمان آن تزکیه را ایجاد کرده باشیم و سپس...
زمانی هم که سرگذشت شهدا بررسی میکنیم جز این نیست. شاید عصمت صغری که می گویند همین باشد.
یا علی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام سجاد جان خوب هستیدکه انشاالله

آره درسته پس ماباید اول به درصدی تزکیه برسیم بعد به اون درجه برسیم
نترکی این چه عکسیه؟؟؟
۰۲ دی ۹۱ ، ۰۹:۰۵ غریبه آشنا
سلام سید من از شهادت خیلی چیزا یادم میاد
ولی این جا نمیشه گفت ولی دست درد نکنه که شهادت رو یادم انداختی انشالله شهید شم ولی نمیخوام بدون درد باشه اخه لذت سهادت به درد کشیدنشه یاعلی
رهسپاریم با ولایت تا شهادت

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام حامد جان
آن کس که تورا شناخت جان را چه کند
فرزندوعیال وخانمان را چهکند
دیوانه کنی هردوجهانش بخشی
دیوانه تو هردوجهان را چه کند
۰۶ دی ۹۱ ، ۰۳:۵۸ مامان محمدمهدی
سلام
یادم نمیاد ولی فکر میکنم تا بحال این دعارو نکردم
______________________________________________________________
نمیدونم چی بگم وقتی این دعارو نکردین من چی بگم؟؟؟؟
ممنون از حضورتون
سلام
خوب مسلما همینکه انسان از خدا بخواد شهید بشه تا بخشیده بشه همه معانیه زیبا رو در خودش جای میده اولین معناش اینه که خدا اونو بخشیده که شهیدش کرده چون تا انسان حقی به گردنش باشه خدا این سعادتو نصیبش نمیکنه دوم از اون تمام امتیازاتی که تمام بنده ها از خدا تو اون دنیا میخوان نصیب شهید میشه از جمله قربتا الی الله و محشور شدن با اولیا الله
اینکه میبینم حاج حسن امتیازات دنیویشو هم حساب کرده دیگه آخر شهادته
______________________________________________________________
نظرتون جالب بود ولی همه شهدا هم درجه نیستند
حسن که وضعیتش فرق میکنه
جملتون فوق العاده بود.....
______________________________________________________________
صحبت من ومن پای سیستم و تایید کامن شما
-کدوم جمله منظورشه؟؟؟؟؟؟
-حالا از هر کدوم ،گیر نده
-بهشون بگو قابلی نداشت باکلاس تره
سلام.

به نظر من کسانی که شهید میشن،از طرف خدا انتخاب شدند و قبل از شهادت همه ی تلاش خودشون رو برای پاکی از گناه کردند.
پس این دعا،دعای زیبایی که برای پاکی شهید بشیم.اما بهتر از اون اینه که خدا ما رو به خاطر پاکی مون انتخاب کنه. یعنی باید پاک بود تا پاک رفت.
((اللهم الرزقنا بصیرت فی الشهادت...))

سربزنید.
یاعلی....
____________________________________________________________
بله خداکنه خود خدا بهمون بصیرت شهادت در راهشو بهمون بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">