در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
یاانیس من لا انیس له

چند مدتی هست علاقه شدیدی به داستان های کوتاه ومینی مال پیدا کردم

دیروز یه داستان گفتم از بس که خوشحال بودم تو پوستم نمیگنجیدم

رفتم پیش مامانم !! میگم این داستانو برات میخونم بگو چطوره و مشکلاتش بگو

-باشه زود بخون غذام سوخت،

داستان:

سرش کرد توی ماشین از بس که گریه میکرد،معلوم نبود چی میگفت:

- آقا تو رو خدا بچم توبیمارستان هست،پول ندارم عملش کنم ، کمکم کن!!

-بروخانم برو خداروزیت جای دیگه بده ، این دروغا زیادشنیدم ، برومن پولی ندارم.

همچین توی فکر فرو رفته بود که اصلا حواسش به اطرافش نبود

توی مسیر پرسید:

بابا اگه من یه روز مریض شدم چیکار میکنی؟

- این چه حرفیه خب میبرمت دکترعزیزم

- اگه پول نداشته باشی؟

-معلومه قرض میکنم

- اگه مردم باور نکنندوخیال کننددروغ میگی اونوقت چی؟

http://mihanstar.com/wp-content/uploads/2011/07/chopogh.com381.jpg

______________________________________________________________________________

نقد های مامانم

*وا یعنی به زنه کمک نکردی؟

*راسی تو که هنوز زن نگرفتی این بچه کی بود؟چرا دروغ مینویس؟

*آخرش چرا جواب بچه ندادای؟

منو میگی ساکت داشتم نگاهش میکردم،مونده بودم چی بگم

یهو دیدم بوی پیاز داغ بلندشد

مامانم توی آشپزخونه پای غذای سوخته،تامیخورد منو نقد کرد

البته بقیه نقدها شخصی هست وگرنه مینوشتمش


خیلی خوشحال میشم نقدتون بدونم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۰
در مسلخ عشق

نظرات  (۱۸)

۱۰ دی ۹۱ ، ۱۵:۲۳ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
سلام

ممنونم از محبت شما

اگه حس نوشتن دارید عالیه اونم داستانک و البته خیلی هم جالبه و قابل تأمل

راستش این موردو زیاد داریم....بس که به بهانه های مختلف افراد سودجو ازین قضیه سوء استفاده کردن ....ممکنه برای هرکسی هم اتفاق بیفته ولی اگه زمانی کسی واقعا نیاز داشت باید چیکار کنیم؟؟

تو این دوره زمونه که هیچ اعتمادی باقی نمونده ،گداهای حرفه ای و ....فهمش سخته ولی خوب ممکنه زمانی خودمون تو شرایط سخت قرار بگیریم ...خدا کمکمون کنه....از بنده چه امید؟؟؟؟؟
____________________________________________________________
آره واقعا درد جامعه هست که بعضی ها به خاطر سودجویی از این مورد سوء استفاده میکنند
امید وارم توی شرایط سخت اگه هیچکسو نداشته باشیم حداقل خدارو داشته باشیم
سلام سید
بهت گفته بودم اینکه نظرات مطلبت بالا هس خیلی اِدباره؟!

______________________________________________________________
سلام
اِه حسن از من خجالت بکش این چه حرفیه
واه واه
۱۱ دی ۹۱ ، ۰۴:۲۹ مامان محمدمهدی
سلام
دم مادرتون گرم خیلی خوب نقد کردن.نقدهای من هم همیناست که ایشون گفتن بعلاوه یک موضوع دیگه:
من بنا به شهادت اطرافیان خنگ نیستم اما دوبار داستان شمارو خوندم تا فهمیدم موضوعشو! فکر کنم یک علتش این بود که با لهجه نوشته بودید.البته بعد اینکه داستانو فهمیدم خوندن با لهجه ش برام جذابتر و قشنگ تر بود!
______________________________________________________________
ای بابا به گمونم همه مامانا این جور نقد میکنن
آره درسته من اصلا توجه نکرده بودم که داستانو به صورت مهاوره ای نوشتم و ممکن هست خوندنش سخت بشه
ممنونم از نقدتون
۱۱ دی ۹۱ ، ۰۶:۲۴ کوله بار سفر
سلام
به نظر من هم اگر جواب بچه رو مینوشتید بهتر بود.
جای بچه ای که توی بقل خانم بوده و نسخه های توی دستش هم خالیه.
باید نشانه ای نشون داد از آدم هایی که بچه ها رو کرایه میکنند و به دروغ گدایی .
یاعلی
______________________________________________________________
سلام
جذابیتش تو سوال بچه بود که جواب نداشت
اگه جواب میداد که باید تاشب داستان مینوشتم

انشاء الله داستان های بعدی این موراد درخواستی وارد میکنم
۱۱ دی ۹۱ ، ۰۶:۴۶ مامان محمدمهدی
سلام
فکر میکنم "محاوره ای" درسته نه مهاوره ای!
ممنون از دعای خیرتون
______________________________________________________________
نه این مهاوره ای با اون محاوره ای فرق میکنه
ولی در کل ممنون
سلام
اصن تو چه میفهمی؟!
برا تو کلا چارشنبه س
برو تو وبت، اون وخت میبینی که قسمت نظرات مطلبت بالای مطلبت هست
و این خیلی اِدباره!!
______________________________________________________________
اِه حسن جان زشته نظرت عمومی هست وهمه می خونن
از الفاظ زشت استفاده کن لفظ ادبار بده حسن جان
سلام...
البته این روزها گداهای قلابی زیاد شده اند ولی هستند افرادی که واقعا گرفتار هستند و ما نمی توانم تشخیص بدهیم و در این صورت است که این آیه قران راه را برای ما روشن می کند که خداوند می فرماید:
وَ أَمَّا السَّائِلَ فَلا تَنْهَر « کسانى است که داراى فقر مادى هستند، و به سراغ تو مى‏آیند، باید آنچه در توان دارى به کار گیرى، و آنها را مایوس نکنى، و از خود نرانى»
البته اگر ثروتمندان کمی اهل انفاق و از خودگذشتگی بوند این گونه مشکلات به وجود نمی امد

____________________________________________________________



آره دست روی خوب موضوعی گذاشتی اگر ثروتمندان کمی اهل انفاق بودند فقر در جامعه کمتر میشد
سلام
یا عماد من لا عماد له

خوب می نویسید اولین اصل داستان کوتاه رو بلدین : جملات کوتاه با فعل!!!!
اما درباره این ماجرای سائل
یکی از درماندگی های همیشگی ام
خروار خروار تا حدیث خوندم که سائل رو رد نکنیم!
بعد آقا حکم دادن که بندازیم صدقه!
البته ما رو چشم گذاشتیم و می اندازیم صدقه
اما همیشه دلم می سوزه
از اینکه نکنه واقعا یکیشون همون فرشته هایی باشه که خدا برای آزمایشم می فرسته و من ردش می کنم! . . .
____________________________________________________________
سلام ممنون امیدوارم کردید
ببخشیدکدوم آقا حکم کردن که بیاندازیم تو صندوق؟؟؟؟
این حرف شمارو منو یاد اون ملک هایی میندازه که سه شب متوالی میرفتن در خونه امیرالمومنین ودخت پیغمبر
۱۱ دی ۹۱ ، ۱۷:۳۱ زمزم اندیشه
باسلام.

شعری که فرمودید، قسمتی از شعر احرام ازکتاب«وبااو بانگاه فریاد می کردیم» از نویسنده ودانشمند وعارف شیخ علی صفایی، مخلص به عین صاد که سایت ایشان در ردیف اول لینک وبلاگ دوستان با نام «عین صاد»است.
______________________________________________________________
آره ممنون دیدم واقعا دستت درد نکنه زیبا بود شعره
از لطف دعایت از بلا حفظ شدیم

از شر تمام فتنه ها حفظ شدیم

ای معنی یابن السنن المشهوره

برگرد دعای ندبه را حفظ شدیم
______________________________________________________________
سلام داداش خوشبحالت که ندبه رو از حفظ شدی اما واقعا من خودمو میگم انتظارم اصلا رنگ و بوی انتظار واقعی رو نداره از امام زمان می خوام که آدمم کنه
ممنون که یادآوری کردی
۱۲ دی ۹۱ ، ۰۷:۲۷ محبوبه دختر آبی پوش
جالب بود

گاهی باید بیشتر حواسمونو جمع کنیم

باید بیشتر به یاد مردم باشیم
______________________________________________________________
سلام
آره ولی تقصیر حواس نیست درد از جای دیگه ای هست
سلام
ممنون ،لطف دارید،

امشب شب اربعین مصباح هداست/ دل یاد حسین بن علی شیر خداست
پروانه به گرد شمع حق پر زد و سوخت/ امشب شب یاد عشقیاء و شهداست
______________________________________________________________
آقا سلام
برای ما توی عزاداریتون دعا کنید
۱۳ دی ۹۱ ، ۱۹:۴۳ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•✿✿ღ☆*زنـگــــ انشا*☆✿✿ღ•.¸¸.*´`*•.
’✿★•’✿✿¸.•* ´•.♥✿اربعــــــ☆ــــین تسلیـــــ☆ــــت باد♥✿•`*•.¸✿★•’✿
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´✿✿http://zangensha.ir✿✿.´`*•.¸¸.*´`*•.

اربــــــــــــــــعین آمد منم غمخـــــــــوار تو
گـــــــــریه می بارد زچشمـــــــــم مال تو
از همــــــــان روزی که گفتم یا حسیـــــن
ایــــــن دلم دارد فقط ســــودای تــــــــــــو

*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•✿✿ღ☆*زنـگــــ انشا*☆✿✿ღ•.¸¸.*´`*•.
’✿★•’✿✿¸.•* ´•.♥✿اربعــــــ☆ــــین تسلیـــــ☆ــــت باد♥✿•`*•.¸✿★•’✿
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´✿✿http://zangensha.ir✿✿.´`*•.¸¸.*´`*•.
____________________________________________________________
سلام التماس دعا
امیدوارم با عزاداریهامون بتونیم یکم از بار غم روی دوش اماممون برداریم
سلام.
داستانتون زیبا بود.
نکته اخلاقی خوبی داشت!!
منم با نقدهای مامانتون موافقم!
یاعلی
______________________________________________________________
سلام ای بابا مثل این که همه با مامانم دست به یکی شدین
۱۵ دی ۹۱ ، ۰۹:۱۲ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
خدایا دلم که برایت تنگ می شود باآنکه می دانم همه جا هستی اما
به آسمان نگاه می کنم چراکه آسمان سه نشانه از تودارد:
بی انتهاست .......
بی دریغ است .............
وچون یک دست مهربان همیشه با لای سرماست.......

آرزو میکنم همواره دست خدا بر سرتان باشد
______________________________________________________________
انشاالله
۱۵ دی ۹۱ ، ۱۷:۲۷ خسرو زارعی
با سلام
با مطلب نظریّه ولایت فقیه، تنها نظریّه شکل حکومت دینى یا ...؟ به روزم
منتظر نظرات شما عزیز می باشم
______________________________________________________________
سلام باشه چشم حتما میام
ممنون از دعوتتون
سلام
واسه اولین داستان بد نبود میتونستید بهتر هم بنویسید .
اگر در داستان پدر جواب کودک رو میداد بهتر بود.
نقد های مادرتون هم خوبه بالاخره هرکس نظر شخصی خودش رو داره ولی به نظر من قرار نیست هرشخصی داستان نوشت به خودش ربط داشته باشه .
ممنون سر زدید .
موفق باشید .
یازهرا
______________________________________________________________
سلام انشالله بتونم خوب ادامه بدم
ودر ادامه کر بهتر بنویسم
ممنون از نقد بجاتون
تو نیکی کن ودر دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز....
______________________________________________________________
سلام احسنت ضرب المثلتون دقیقا جاش همین جا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">