در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دوست داشتید چکاره بشید؟؟؟

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۱۸ ب.ظ
یاانیس من لا انیس له

بابام میگفت:3سالت که بود رفتیم مسجدمحل،امام جماعت مسجد بهت شکلات دادازهمون روز به بعد دلت میخواست که آخوند بشی!!!

مامانم میگفت:4ساله بودی که برف اومد وقتی برف میومد میگفتی،من میخوام آدم برفی بشم!!!هرچی بهت میگفتیم بچه جان آدم برفی شغل نیست،مگه قبول میکردی!!!

فکر کنم6ساله بودم که توی آسمون هواپیمای سم پاشی دیدم،(من بیچاره فکر میکردم هواپیمای جنگی بوده)برای همین آرزو داشتم خلبان جت جنگی بشم و برم به عراق حمله کنم و یک خونه بزرگ در تهران بخرم وآقاجونم خدابیامورز(پدربزرگم)همراه خودم ببرم اونجاودر آخر شهید بشم

کلاس دوم  که بودم 8سالم میشد،بخاطر بیماریم شدیداًحالم بد شد،قرار شد عمل بشم !!قبل از عمل روی تخت اتاق عمل قبل از بیهوشی دکتره بهم گفت: میخوای چیکاره بشی؟؟؟

بهش گفتم میخوام دکتر بشم و همینطور که تو میخوای منو عمل کنی منم تورو عمل کنم وبعد همه مریضارو خوب کنم

تااول دبیرستان علاقه شدیدی به پزشکی داشتم و میخواستم دکتربشم وهمه مریضارو خوب کنم

پیش دانشگاهی که رفتم باخودم فکر کردم که مهم نیست چه شغلی داشته باشم فقط هرجاهستم

به مردم خدمت کنم.

اما الان که سال دوم دانشگاه هستم به این نتیجه رسیدم که فقط آدم باشم

آدمی راآدمیت لازم است


ـــــــــــــبی ربطــــــــــــــــــــ :

خدایا

مراازخودم رهاکن

چرا که هیچ کس به اندازه خودم ، خودم را اذیت نکرده است

"دل"

"ربّ إنّی ظلمت نفسی فاغفرلی"


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۶
در مسلخ عشق

نظرات  (۳۲)

۱۷ دی ۹۱ ، ۰۳:۴۱ مامان محمدمهدی
سلام
به نتیجه خوبی رسیدید!آدمیت
چرا نوشتید بی ربط؟این جمله که خیلی هم به نوشته تون ربط داشت!
______________________________________________________________
سلام توی عالم هیچ چیزیو نمیشه پداکرد که بهم بی ربط باشن
راستی نگفته بودید دلتون میخواست چیکاره بشین
۱۷ دی ۹۱ ، ۰۸:۳۳ بصیرت دل_چشم آبی
سلام.
در یکی از وبلاگها نظرتون را خوندم. یه سوال در باره یه شعر داشتید ... شاید پاسخ سوالتون این باشه

گرگها خوب بدانند!

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

***


گرگهاخوب بدانند، دراین ایل غریب /گرپدرمرد ،تفنگ پدری هست هنوز/ گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند/توی گهواره چوبی پسری هست هنوز/ آب اگر نیست نترسید،که درقافله مان/دل دریایی وچشمان تری هست هنوز. "دکتر زهرا رهنورد"

اما سروده ما در جواب به برخی گرگها! :




گرگها خوب بدانند در این ایل غریب
که اگر ماتم دیرین پدر سوخته مر جان و جهان را

گرچه "یاران کهن" بیعت دیرینه شکستند ولی
عهد و میثاق پدر چون گره طره یار

بسته بر جان همه دُردکشان است هنوز

جان عشاق به راه شهداء در تب و تاب است هنوز

گرگها خوب بدانند که گر شب تار است

چشم فرمانده این ایل کهن دوخته بر مهتاب است

که فروغ رخ مهتاب پس ابر شکافت

جان عشاق بتافت....

---

گرگها خوب بدانند که ما

ما نه از گرگ بترسیم نه از مرگ و نه از شمر و یزید

عاشقان را غم یار است مزید

چون که از ناحیه حضرت حق فیض دمادم برسید

در همه دیر مغان حمد خدا راست مزید

که در این ایل غریب

گر پدر رفت یکی مرد خدا هست هنوز

گرچه ما یاد خمینی نتوانیم فراموش کنیم

باز منت ز خداست

که یکی آیت حق رهبر ما بر سر ما هست هنوز

جان عشاق پدر گو به سر طره مویش...

--

گرگ ها خوب بدانند که این ایل غریب

ره صد ساله خون پدران است همی

چه بس از حلقه عشاق که سر نیک بباخت

چه بس از حلقه پاکان که به خون رزم کهن را بشتافت

رخ معشوقه جلا داد به شمشیر فزون
--

عاشقان را گره طره یار است فسون
: دی
سلام
آقا یعنی رهبر
از دفتر سوال کردیم
گفتن باید به صندوق انداخت
بعدشم
هععععععععی
من همیشه از معلمی متنفر بودم
و پدرم اصراار که معلم شو
نقشه کشی خوندم و سر هزار تا کار بی ربط رفتم اما
هم اکنون دارم می بینم در آستانه معلم شد هستم
راستش فکر کنم آدمیت این کار از هر شغل دیگه ای دوستش داشتم بیشتره . . .
ممنون سر زدین
____________________________________________________________
سلام مطمئن هستین که آقا گفتن بنداززین به صندوق؟؟؟
خوش به حالت من الان خیلی دوست دارم معلم بشم معلمی شغل انبیاست
آره ادمیت اینکاربیشتر از هرکار دیگری هست
۱۸ دی ۹۱ ، ۰۸:۱۸ بصیرت دل_چشم آبی
*سلام بر تو ای فرستاده خوبی ها، ای مهربانترین فرشته خاک. تو از ملکوت آسمان به زمین فرا خوانده شدی تا انسان را با معنای واقعی اش آشنا کنی. تو، آفتاب روشن حقیقت بودی در شام تیره زندگی. از مشرق دلها برآمدی و اکنون، آسمان تب دار غروب جانگداز توست.*
______________________________________________________________
سلام،ممنون از از ابراز احساساتتون
ولی خوب میشد اگه میگفتید میخوایین چیکاره بشیناااااااا
سلام سید
ول کن اصن، جان تو این شغل آخریه ( ادم شدن) اصن به دردت نمیخوره
برو همون سم ژاشیتون بکن
یاعلی مدد
______________________________________________________________
سلام حسن آقا
خدابگم چکارت نکنه،من آدم بشم ازتو چه کم میشه؟هام؟؟؟؟
بعدشم
حسن جان داداشم اون سمپاشی هست نه
( سم ژاشی)
ای بابا من چقدر غلط شماهارو بگیرم
ترسم بمیرم از غم هجران تو یابن الحسن(عج) در آرزوى دیدن دوران تو یا بن الحسن(عج) روزى اگر چشمان من افتد بروى ماه تو این نیمه جان را مى کنم قربان تو یابن الحسن(عج)
______________________________________________________________
یابن الحسن
احسنت شعر جالبی بود
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
خوبه ولی شغل هم داشته باشین بد نیست.
موفق باشید
یازهرا
______________________________________________________________
ای بابا کی این روزا شغل به ماها میده ما همون آدمیت خودمون بچسبیم بهتره
هرجانگاه میکنی نوشته به یک منشی خانم نیازمندیم
دست روی زخم نزارید
۱۸ دی ۹۱ ، ۱۷:۵۴ پرواز بی پروا
سلام سید جان
من که تا حالا نه شنیدم و نه جایی دیدم که بابت شغل آدم اون دنیا از آدم سوال جواب کنن، مثلا بگن تو چرا معلم شدی یا چرا شوفر طیاره شدی یا چرا...
فقط اخلاص عمل و تقوا هست که مهمه.
زدی تو خال، آدم شدن...(در ضمن اسم خال هم که میاد نا خودآگاه یادت میوفتم و خندم میگیرهخط و خال رخ یار...)
راستی دلم برات تنگه. شده به اندازه ی سوراخِ جورابِ یه مورچه
______________________________________________________________
سلام سجاد جان
خال هم عالمی دارد(خال لبت ای دوست...)هرچی میکشیم از حسن نژاد میکشیم
سجاد جان از شما بعیده این اشکال را ازخود در بیاری
ازشماسن وسالی گذشته جای پدربزرگ بی بی من حساب میشی
صدبار بهت گفتم محیط مجازی هم مثل محیط حقیقی هست
دیگران نظرت می بینن وزشته فکرای دیگه میکنن
۱۹ دی ۹۱ ، ۰۳:۴۸ مامان محمدمهدی
سلام
علاقه م به معلمی از بچه گی خیلی بود، الان هم.ولی خب سرنوشت جور دیگه رقم زد و از این شغلم هم خیلی راضی ام شکر خدا
______________________________________________________________

شکر خدا ولی همه کمکی ته دلشون علاقه به معلمی دارناااا
سخت ترین گزینه موجودو انتخاب کردید..... چون از قدیم گفتن عالم شدن چه آسان آدم شدن چه مشکل.... انشالله خدا به همه ما کمک کنه که از اصل خودمون دور نشیم.
______________________________________________________________
بله درسته سخته ولی به سختیش می ارزه، مگه نه؟؟؟
انشاءالله
سلام.
من که از فردای خودم هم خبر ندارم چه رسد به شغل آینده ام.
اما انسان به هر شغلی که بخواد میتونه دست پیدا کنه.فقط باید اراده کنه..
یاعلی
______________________________________________________________
سلام به فاکتور خوبی اشاره کردید
اراده
امیدوارم که خدا به همه ما اراده وتلاش وسعی در کارهای نیک عطا کند
سلام
امیدوارم به این نتیجه ای که در ذهن رسیدید بتوانید در عمل هم برسید.
ادم زیستن در دنیایی که عده ای چون گرگ زندگی می کنند و عده ای هم دیگر صفات حیوانی را مشغول هستند کار بسیار سختی است، ولی امیدوارم به ادمیت برسید زیرا" تن ادمی شریف است به جان ادمیت".
موفق باشید.
______________________________________________________________
بله انشا الله که خدا کمک کنه ما هم در زمره انسان ها باشیم نه در زمره حیوانات یا پائین تر
ان مع العسریسری
امیدوارم که توان سختی ها این راه را داشته باشم و در آخر حلاوتش را بچشم
دادگاه عشق :
در دادگاه عشق و جنون متهم منم/انگار غرق به دریای غم منم
دلدار من به وسعت عالم بزرگیش/او هست بیشتر و انگار کم منم
دریای بی کران شده او از برای من/اندر مقابل دلدار نم منم
او عالم است و به عشقش اسیر من/در پیش وسعت عشقش عدم منم
در دادگاه عشق و جنون متهم شدم/جز متهم قاضی دادگاه هم منم !

سلام علی جون


من که از خدامه ، خدا هم از زبون تو بشنوه ! ( البته دیر نمیشه !!!!!!)

التماس دعا

یاعلی
____________________________________________________________
سلام محمدجان ایشاالله همه جونا زودتر سروسامون میگیرن و تو هم این همه حولکی نباش
راستی یه جاییی بالا ابراز محبت کرده بودی چون نظر عمومی بود مجبور شدم سانسورش کنم
سلام
من بجه که بودم دوست داشتم معلم یا پرستار بشم ولی هیج کدوم نشدم. البته یه کارهایی دارم انجام می دم که به معلمی شبیهه. ولی به قول خودتون آدم بودن از هر چیزی مهم تره. در هر شغلی که باشی...
به روزم با
"دوست داری شهید شی؟
مصاحبه‌ای کوتاه با پدر شهید مصطفی احمدی روشن"
خوشحال می شم سر بزنید
یا علی
____________________________________________________________
انشائالله که شما هم به اون آرزوتون که معلمی بوده برسید
باشه چشم حتما بهتون سر میزنم
سلام
آره دوست عزیز آدمی را آدمیت لازم است،مهم نیست چیکاره باشه مهم این است که قبل از هر چیزی انسان به تمام معنا باشه،آره مهم این که اگه معلم شدی سعی کنی بهتری ها رو به شاگردها یاد بدی،اگه دکتر شدی و یکی نداشت حق ویزیت بده بدون منت معالجه اش کنی ،اگه رفتی تو کار ساخت و ساز مقاومترین خونه هارو بسازی...
آدمی را آدمیت لازم است.
موفق باشید.
______________________________________________________________
بله درست هست ، از خدا میخواهیم که آدمیت نصیب همه ما آدماش بکنه
شاید تکراری باشم...

اما شک نکن...

دیگر تکرار نمیشوم!

سلام داداشی

دیگه حرفای ما رو سانسور می کنی هان !! بذار بیام فسا ... !!!

رشته ی من دومین رشته ی سخت معندسی تو کشوره !

من از همون ترم اول کمرم شکست !!!

دعا کن مشروط نشم و همشو پاس کنم !!

التماس دعا

یاعلی
____________________________________________________________
سلام محمد جان
ایشاالله امتحانات خوب بدی ولی این همه سخت هم نگیر آخرش که کار گیرت نمیاد پس مشروطم شدی موردی نداره
مگه مثل ما مدیر هستی؟؟؟
ما مدیرا خیلی سخته درسامون
.
.
.راسی بابت سانسور هم ببخشید چون نظر عمومی بود ممکن بود اذهان عمومی متشنج بشه اون وقت حسابمون با کرام الکاتبین بود
۲۱ دی ۹۱ ، ۱۷:۲۶ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
۞۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•✿✿ღ☆*زنـگــــ انشا*☆✿✿ღ•.¸¸.*´`*•.
۞۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞

در شب رحلت خاتم انبیا، محمد مصطفی (ص) فرشتگان عرش می گریند.
عاشقانش با چشمانی اشک آلود، مرثیه غم می سرایند.
ما نیز در شب رحلت آسمانی اش در سوگ می نشینیم....
التماس دعــــــآ...

۞۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´✿✿http://zangensha.ir✿✿.´`*•.¸¸.*´`*•.
۞۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞
____________________________________________________________
سلام
ملتمسیم به دعا
۲۱ دی ۹۱ ، ۱۷:۲۷ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
سلام

به به

بازم گل کاشتین آره ادم در نهایت به همین نتیجه میرسه آدم بودن .....

بهترین ها در انتظارتون

شاد باشید
______________________________________________________________
سلام ممنون از لطفتون
نه تا این حد هم گل نبوداااا
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۸:۰۷ پاسدارنسل سوم؛سبزپوش ولایت
سلام دوست خوش ذوق
وب عالی ومفیدی داری
خسته نباشی/خداقوت بزرگوار
به ما هم سر بزنید منتظر نظراتتون هستیم که هرچه باشد شاخه گلی هست برای من
شدیدا التماس دعاداریم
ممنونم
یازهرا
______________________________________________________________
سلام ای بابا لطف دارید ولی این قدر هم که گفتید خوش ذوق نیستماااا
خواهش می کنم تحفه ای بیش نیست
باشه چشم حتما در اسرع وقت
چرا نظر منو تایید نکردی؟؟؟یعنی نظر من قابل تایید نبود؟؟؟
______________________________________________________________
سلام کدوم نظر؟؟؟؟؟؟؟
خدانکنه بنده قصد همچین جسارتی نداشتم
نظری از شما نبوده که من تائید نکرده باشم هرچی نظر بوده تائید شده
شاید اشتباهی شده ونظرتون ثبت نکردین
۲۴ دی ۹۱ ، ۱۵:۳۶ خسرو زارعی
فرا رسیدن ماه شریف و پرخیر و برکت ربیع الاول را به امام زمان(عج) و شما دوستان تبریک عرض می کنیم
خدایا؛
تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم؛
این ماه را بر تمام شیعیان جهان، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده،
و در ظهور ارباب و مولای ما؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما،
و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما،
و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده،
و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما.
آمین ربّ العالمین.
____________________________________________________________
سلام بنده هم از طرف خودم وهمه خوانندگان وبلاگ به شما این ماه پربرکت را تبریک عرض می نماییم
سلام
بهترین چیزی که می تونه برای یک انسان باشه، بنده بودن اوست
بنده خدا باشه همون هدفی که خدا ما رو به خاطرش آفریده
و ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون
موفق باشید
______________________________________________________________
سلام بله
ومت خلقت الجن والانس الا لیعبدون
انشاء الله خدا مارو بنده خودش قبول کنه
عاشــــــق تو :

با چشــم خــمارت به من مــــست ، نگاهی/بر بی سر و بی پا و دل و دست ، نگاهی

بـــر آنکه وجـــــودش ز لــــــــــــب تــوســــت/بر آنکه دلش عاشـــق تو هست ، نگاهی !

سلام سید جوووووون

ایشالا یکم امتحانام تموم میشه و بعدش میام فسا .

می خوام بهم فوتوشافت یاد بدی جیگر ، وقت که داری هان ؟؟؟!!!

راستی به زودی با یه شعر طوفانی به روز میشم ، پیشم بیا !

التماس دعا

یاعلی
____________________________________________________________
سلام محمد جان داداش
من میدونم ، این همه امتحان نکن
امتحانت تموم میشه و کارنامت هم به دست چپت میگیری میای
ولی برات دعا میکنم اصحاب الیمین باشی که همه کارنامه هات مخصوصا کارنامه اصلیت به دست راستت بدن انشاء الله
محمد جان زشته نظرعمومی هست و من هم نمیتونم دست توی نظرت بیارم و نظرتو سانسور کنم
میمیری مثل آدم بگب فوتوشاپ؟؟؟؟
من چقدر درس اخلاق بدم به شما بچه های مصلی؟؟
بیاروچیش یادت میدم ولی ساعتی حساب میکنم
اول هم پول میگیرم بعد یاد میدمااااا
هاهاهاها
۲۹ دی ۹۱ ، ۰۴:۳۴ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
زندگی ، وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند

شاید این حسرت بیهوده که بر دل داری ،

شعله گرمی امید تو را ، خواهد کشت
زندگی درک همین اکنون است
زندگی شوق رسیدن به همان
فردایی است، که نخواهد آمد
تو نه در دیروزی، و نه در فردایی
ظرف امروز، پر از بودن توست
شاید این خنده که امروز، دریغش کردی
آخرین فرصت همراهی با امید است .
۳۰ دی ۹۱ ، ۰۸:۴۱ غریبه آشنا
سلام
همیشه دوست داشتم بدونم که چرا همش میگن درس بخون آخه درس بدرد چی میخوره حالا که 22سالمه تازه متوجه شدم که درس یعنی همه چی
درس یعنی خدا.امام زمان .ولایت .خانواده .دوستان .شهادت .اگر درس بخونی همش را داری اما اگر درس نخونی حتی خدا هم نداری چه برسه به دیگران
با مطلب در زندگی سه چیز را نشکنیم آپم بیا بخون باحاله
جنگ امروز ما جنگ فرهنگیه در نتیجه شهادت در این راه خیلی سخت تر از شهادت در میدان جنگ نظامیه

______________________________________________________________
سلام حامد جان خیلی ناامید هستیاااا
نه حرفت قبول ندارم مخصوصا این حرفت(.اگر درس بخونی همش را داری اما اگر درس نخونی حتی خدا هم نداری چه برسه به دیگران )
سوال من از تو اینه مگه شهید بونسی که سوادش در حدابتدایی بود
و خیلی از شهدای ما این جوری بودن
برعکس هم خداداشتن هم امام زمان هم شهادت وهم خانواده
و درضمن چقدر دانشمند توی دانیا داریم که علم دارند ولی بینش ندارند
به قول حسن(نسیم آشنا)
علمی که بابینش باشه بدرد میخوره چه بسا علمایی که بدون بینش هستند وبه هیچ دردی نمی خورند واکثرمواقع هم مضرهست
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۳۹ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
خداوند"تنها روزنه ی امید است که هیچگاه بسته نمیشود...

تنها کسیست که وقتی همه رفتند,میماند...

وقتی همه پشت کردند,آغوش می گشاید....


"خدا"را برایت آرزو دارم...



____________________________________________________________
سلام ممنون از آرزوتون انشاءالله این آرزو نصیب همه شود
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۰۳ محمدباقرفیروزی
جالب بود
همین
______________________________________________________________
سلام آقا محمد باقر ما دورادور اردت داریم
اگه نقد میکردین خیلی بهتر بود تا کلمه همین
البته جسارت نشه هاااااا
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۱۱ خسرو زارعی
هزار و صد و هفتاد و سه سال است که مهدی(عج) “امام” شده است،
و منتظر است که منتظرانش “به خود بیایند” تا او بیاید…
.: عید تاجگذاری زیباترین، عادلترین، مهربانترین و تنهاترین شاه عالم مبارک باد :.
______________________________________________________________
عید ولایت هم بر شما بزرگوار مبارک باد
سلام. وب خوبی دارید.
من از شنیدن این سؤال متأسفانه بی اختیار به یاد یک پسر بچه ای میفتم به اسم"امیر حسین" .
امیر حسینی که مادرش بخاطر اختلافات خانوادگی خودش رو جلوی چشمای امیر حسین 7ساله و داداش 1ونیم ساله ش آتیش زد و یک دنیا سؤال و عقده و دلتنگی برای امیرحسین بجاگذاشت و رفت. وبعد از اون یکبار اتفاقی با امیرحسین حرف میزدم پرسیدم دوست داری چه کاره بشی؟ گفت:.. " معتاد" ....الان یادم نمیاد اونموقع تونستم از شدت تعجب و ناراحتی حرفم رو ادامه بدم یا نه؟؟!! اما دلیلش رو از اطرافیانش جستجو کردم دیدم تنها کسی که به اون محبت میکنه و بعضی نیازهاش رو برطرف میکنه عموش بوده که متأسفانه معتاد بوده و امیر این عموی معتادش رو الگوی خودش قرار داده بوده. این ماجرا برای 7سال پیش هست. تا الان امثال یا مشابه امیرحسین رو زیاد دیدم، حالا شدید تر یا ضعیف تر فرق نمیکنه! مهم اینه که آینده اینها چی میشه؟؟!! و از اونجایی که علاقه زیادی به بچه ها دارم،سرنوشتشون خیلی برام مهمه. از بین مهدکودک ها هم که بررسی میکنم خیلی آموزش هاشون باب دلم نیست. چون تماما از فنون و روش تربیت اسلامی کودک استفاده نمیکنند. و الان تصمیمی که بطور جدی دارم پیگیری میکنم"راه اندازی یک مهدکودک واقعا اسلامی"هست. انشاءلله. البته امیدوارم خدا منو هم آدم کنه که بتونم حق کودکان معصوم رو به درستی ادا کنم.
راستی شما و همه دوستان چقدر خدا رو بخاطر نعمت خانواده خوبی که خدا بهتون داده شکر کردید؟؟!! اینکه مادرتون میشینه و به داستان شما گوش میکنه و نظر میده! الحمدلله...خدا براتون حفظشون کنه...من الله توفیق.
____________________________________________________________

سلام،بله همین جور هست این واقعیت که گفتید تاالان گریبان گیر خیلی از کودکان ، جوانا وخانواده های ما شده،
وقتی گفتید مهدکودک واقعا اسلامی یاد مکتب خانه افتادم
خدایی اگرچه اون زمان ها مکتب خونه ها مهدکودک به این صورت امروزی نبودند ولی با همان فضای سنتی و آموزشی چقدر علما و فضلا و دانشمندان در این مکتب خانه ها رشد پیدا کردند
الان شکر خدا امروزه در سنین مختلف مکتب خانه هایی راه افتاده به نام حلقه های شجره طیبه صالحین
راستی اگه آدرس گذاشته بودید خیلی خوب میشد
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۰۶:۵۸ کوله بارسفر
سلام
با "آب دریا را چو نتوانی کشید......"
قطره ای از دریای نهج البلاغه است برای تدبر
یاعلی
______________________________________________________________
سلام در اسرع وقت به وبلاگتون میام
سلام.
پست جدید نمیذارید؟
از مطلب قیلی 18 روز گذشته...
منتظریم...
______________________________________________________________
سلام همین الان داشتم می نوشتنم
ممنون از روز شماریتون به روی چشم

بسم الله الرحمن الرحیم

کاروان برگزار می کند...

مسابقه کوشش

شما می توانید با شرکت در این مسابقه ...فقط با یک کلمه چندین بار جایزه ببرید...

برای  دستیابی به اطلاعات بیشتر به  وبلاگ  کاروان  مراجعه شود..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">