در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

کوله بار سفر

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۱۵ ب.ظ
یاانیس من لا انیس له

شهریور بود،از مسجد جمکران که اومدم بیرون و سوار ماشین شدم خیلی دلم گرفت.

دلم میخواست بازهم سعادت شود تا برگردم جمکران و در محراب مسجد نماز امام زمان بخونم.

هفته پیش که خبر قطعی سفر جمکران ، بهم دادند. باورم نمیشد ، این همه زود بطلبه،(کار خدارو میبینید؟)

دفترچه یادداشتم را برداشتم و هرچیزی که یادم می آمد در سفر لازمم می شود ، می نوشتم

قرص، مسواک، حوله، دفترچه درمان، لباس، شارژر، کتاب و...

امروز در حالی که خودم را اینطور برای این سفر آماده میکردم و وسایلم را در کولی میگذاشتم

یاد روایتی از امام حسن (ع) افتادم.

قال حسن بن على علیه السلام لجناده یا جناده : استعد لسفرک و حصل زادک قبل حلول اجلک

مهیاى سفر آخرت باشید و توشه تهیه کنید قبل از رسیدن مرگتان .

وقتی کلمه قبل حلول اجلک از نظرم عبور کرد، ترسیدم و به فکر مرگ وسفر آخرت افتادم ، نامه اعمالم را خوب وارسی کردم کوله بار سفرم راسنگین دیدم ، سنگینی ای که همه اش، گناهانم بود.

خودم را دیدم که در حال جمع آوری توشه برای سفر دنیویش بود اما از توشه آخرتش غافل...

****

نمی دانم چه دعایی در حق خودم کنم  ، خواهش میکنم شما دعایم کنید!!!

****

دوستان اگردر طول این مدت از بنده بدی دیدید حلال کنید!!


مرگ حق است دیر یا زود باید برویم...



ـــــــــــــبی ربطــــــــــــــــــــ :
وَ یا مَنْ لایَبیعُ نِعَمَهُ بِالْاَثْمانِ، وَ یا مَنْ لایُکَدِّرُ
و اى آن که نعمتهایت را به بها نمى‏فروشى، و اى کسى که عطاهایت را به کدورت

صحیفه سجادیه دعای سیزدهم

نیم نگاشت

از همه کسانی که نظر می گذارند ونظراتشون
به دیلیل عدم دسترسی به اینترنت تایید نمی شود معذرت می خواهم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۹
در مسلخ عشق

نظرات  (۳۵)

خوش بسعادتتون
دیگه این دوره گیرتون نمیاد
ایشالله که از سید ناصرحسینی تو اختتامیه یراتون دعوت کرده باشن.....
حسابی ازش استفاده کنین و تو شبی با شهداش برامون دعا کنین
یادتون نره که همونجا قول طرح ولایت کشوریشو از آقا بگیرید و بخواید که انتخاب شید
اون دیگه یه چیز دیگه س....
______________________________________________________________
سلام اگه لطف میکردید وخودتون معرفی میکردید خوب بود

انشاالله که لایق دعا باشیم
کی گفته من میخوام برم طرح ولایت؟؟؟؟
خبرا چه زود می پیچه
سلام
خیلی التماس دعا دارم
برا من دعا کن که خیلی گم شدم
دعا کن پیدا شم
______________________________________________________________
سلام آقا مهدی گل گلاب باشه چشم
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۴۹ خسرو زارعی
محمّد وارث پیغمبران است / که او سلطانِ شهرِ دلبران است

به حق فرمود حق لایزالی / محمّد علت خلقِ جهان است . . .

میلاد خاتم پیامبران بر شما مبارک
______________________________________________________________
آقا خسرو زارعی شعرتون خیلی عالی بود
میلاد پرنور برشما هم مبارک باشه
سلام دعا یم کنم عاقبت به خیر بشین
برای من هم اون جا دعا کنید طلبیده بشم×!
______________________________________________________________

سلام ممنون
انشاالله که به زودی زود دعوت میشید
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۲۲ عاشق منتظر
سلام. خوش به سعادتتون که به مرکز عشق زمین و آسمان و آرامترین و امن ترین پناهگاه هستی رهسپارید. چندباری که به زیارت جمکران رفتم ثانیه به ثانیه ش رو زندگی کردم. شما که دعوت و انتخاب شدید باید برای ما دعا کنید.
التماس دعا...
البته فقط دعای تعجیل در فرج آقا...چون با فرج آقا و امام جهان همه دعاها مستجاب خواهد شد...
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و الذابین عنه و المستشهدین بین یدیه...آمین.
سفر به سلامت و پر معنویت.
______________________________________________________________
سلام انشا الله که در آینهد نزدیک شاهد پست جدیدی در وبلاگتون باشیم که شما هم این خبر خوش رو به مابدید وشما هم بزودی زود دعوت بشید
ملتمسیم به دعا باشه چشم
برای همه دوستان مجازی وحقیقی دعای ویژه میکنم
راستی آدرس یادتون رفته
یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلوبنا علی دینک..... التماس دعا
______________________________________________________________
ملتمسیم به دعا
سلام سید
رفتی اونجا ما رو هم فرامش نکن!
______________________________________________________________
سلام حسن جان خودت میدونی که ما شمارو از یاد نمیبریم
هرکه یادمون بره حسن که یادمون نمیره
بخلت ما کم الکی هسیم؟؟
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۵۱ یا صاحب الزمان
مژده که میلاد شه خاتم است
عید سعید نبى اکرم است
مژده که مسرورى عالم رسید
خرمى عالم و آدم رسید
امشب سخن ازجان جهان بایدگفت / توصیف رسول(ص) انس و جان باید گفت
در شـــــام ولادت دو قــطب عالم / تبریک به صــاحب الزمان (عج) باید گفت . . .
میلاد رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) مبارک باد
(( راستی اگر لایق بودم لینک کنید. موفق باشید))
______________________________________________________________
سلام بر شماهم مبارک
با افتخار لینک شدید
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۳۰ می خواهم با تو باشم
بابا این عکس ما رو برد تا برزخ و آورد

وقت آن شده که گذشته ی خویش را با وسواس یک قاضی بسنجم

______________________________________________________________
تا برزخ که نبرد فقط ادمو میبره تو قبر
احسنت
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۳۸ ☆*زنگ انشا*☆
سلام
میلاد گل سرسبد خلایق هستی،نور منورآسمان زندگی،نغمه جاودانه زندگی،نسیم روح بخش حیات و مهربانترین آفتاب آفرینش محمد مصطفی(ص) بر شما مبارک
______________________________________________________________
سلام ممنون از لطفتون
عید شماهم مبارک
سلام
ممنون ازحضورتون ودعوتتون
خیلی مطلبتون تاثیرگذاربودالتماس دعا
______________________________________________________________
سلام
خیلی مطالب هست که روزانه باهاش سروکار داریم اما....
باافتخارلینک شدین دوست عزیزعیدتون مبارک
______________________________________________________________
من هم مفتخرما
عید تون مبارک
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۳۴ ذی القربی/شمسیان
سلام.خداقوت
میلادبرشمامبارک
سفربی خطر
______________________________________________________________
ممنون
سلام
بازهم ممنون
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۰۵:۲۹ دختر هنرمند
من خیلی به مرگ فکر میکنم یادمه بچه که بودم خیلی عشق نماز بودم میرفتم مسجد حتی صبح ها و خیلی بهونه میگرفتم که چرا خدایا نماز صبح انقدر زود تموم میشه
حالا که مثلا بزرگ شدم نماز یادم رفته نه اینکه یادم بره روز ها برام تکراری و بی معنی شده انگار مریضم همیشه میگم اگر به نماز های بچگیم نبود تا الان به عذاب دچار شده بودم شایدم شدم همین که از دستای خدا دورم
______________________________________________________________

سلام بازهم میتونید مثل بچگیتون باشید و برای نمازاتون گریه کنید فقط کافیه خودتون بخواهید
وهمیسه یادتون باشه هیچوقت از امید خدا مایوس نشید
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۱۰ مامان محمدمهدی
سلام
مگه جمکران رفتن هم بار و بنه میخواد و کوله بستن؟!!
به شما حسودیم میشه وقتی میبینم از هرفرصتی در زندگی و هر اتفاقی استفاده دینی میبرید و به خودتون تذکر میدید و البته در اختیار ما هم میگذارید!خدا خیرتون بده
التماس دعا هم داریم و اگه قابل باشیم دعا هم میکنیم.
______________________________________________________________
ببخشید یادم رفته بود بگم 10 روز اونجا هستم
و ماهم مثل شما که نزدیک نیستیم ما استان فارس زندگی میکنیم و تا جمکران 8ساعت راه هستااااا
براتون دعا کردم
منم اوضاعم خیلی خرابه اصلا خودمو برای این سفر آماده نکردم شاید برای همینه که از مرگ میترسم شاید که نه قطعا همینه
______________________________________________________________

تو صحبت های آقای بهجت رحمه الله علیه یه جاش هست که میگن
موقع مرگ که میشه مردم دو دسته هستن
هردو دسته خوشحالن
یکی کافران هستن
یکی مومنان
کافران از این خوشحال هستن که دارن از دنیا میرن ودیگه نیستن که گناه کنند
و مومنان از این خوشحال هستند که دارن میرن پیش خدا
خدا کنه ما هم از طیف مومنان باشیم نه کافران
سلام.
ایشالا کوله بار آخرتتون پر از اعمال نیک بشه!
ما کی باشیم که ناراحت بشیم!!
انشاا.. که خدا ببخشه!
یاعلی
______________________________________________________________

سلام
خداکنه همینجور باشه که شما میگید

بله خدا بخشنده است
سلام
انشاالله همیشه مهیای سفر آخرت باشیم
ممنون یادآوری خوبی بود
بنده هم التماس دعا دارم خیلی وقته نرفتم
یا علی
______________________________________________________________

سلام بله خدا کنه بتونیم آماده بشیم
انشاءالله به زودی برید و خود آقا رو ملاقات کنید
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۵۲ کوله بارسفر
سلام
دیدار آخرم آخرین جمعه ماه رمضان بود اما دیدار بعدی............
برای ما هم دعا کنید.
یاعلی
______________________________________________________________
سلام
انشاءالله که به زودی دیدار با خود آقا داشته باشید
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۴۹ بصیرت دل_چشم آبی
سلام. خوش به حالتون که جزء دعوت شدگانید .بایدم ذوق کنید کارت دعوت از آقا در این ایام فرخنده ...
ایشالله که از این دعوت استفاده کامل ببرید . ما رو هم دعا کنید.
اما در خصوص سفر آخرت و توشه راه . چه چیزی بهتر و زیباتر از تقوا . که همه بدبختی های اجتماعی و فردی از فقدان تقواست . امید که همه مومنین آراسته به این خصلت باشندو قدر آن بدانند.

خدایم را دوست دارم چون وفادارترین است

و شاید به رسم همین وفاداریست که دوستانم را به او میسپارم . . .
در پناه امن خدا
____________________________________________________________
بله درست است
انشاءالله خدا به زودی بطلبتوون و حضرت هم پاش امضا منه
در مورد تقوا هم کاملا حرفتون درسته
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۴۲ حدیث مهرآور
حدیث مهرآور به روز شد/
______________________________________________________________
به سلامتی
باشه روی چشم میام حتما
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۵۵ خسرو زارعی
با سلام
با مطلب دیدگاه امام, درباره قلمرو اختیارات رهبری به روزم
منتظر نظرات شما عزیز می باشم
______________________________________________________________
سلام به روی چشم اومدم
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۰۲ پرواز بی پروا
سلام سید جان
التماس دعا
______________________________________________________________
سلام سجاد جان برات دعا کردما الان میتونی پا پیش بزاریاااا
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۰۷ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
دیری است این که رابطه ام با خدا کم است

چیزی میان سینه ی من گوئیا کم است

با کلبه ی سیاهی خود خو گرفته ام

ایمان من به پنجره یا نیست یا کم است.....

" خدا " تنها نغمه ی تنهایی تان باد!



التماس دعا
____________________________________________________________
خیلی زیبا بود
به روی چشم
البته خودمون ملتمسیما
سلام
خداقوت
یاعلی
______________________________________________________________
سلام خواهش میکنم
من هم یه دوست دارم اسم ویلاگش غریبه آشنا هست
شهید آبیاران : توصیه ای که به خواهران دارم این است که اگر می خواهند خون شهیدان را پایمال نکنند، حجاب خود را حفظ کنند .






شهید علی روحی نجفی : از خواهران گرامی خواهشمندم که حجاب خود را حفظ کنند ، زیرا که حجاب خون بهای شهیدان است .




شهید علی رضاییان : شما خواهرانم و مادرانم : حجاب شما جامعه را از فساد به سوی معنویت و صفا می کشاند .




شهید داود عبداللهی : خواهرانم مبادا حجابتان را فراموش کنید ، چون ما سربازان به خاطر حجاب و حفظ مملکت و دین با دشمن می جنگیم .



خواهر جان حجابت را حفظ کن تا جزو یاران خدا باشی اگر می خواهی در دنیا سرافراز شوی حجابت را حفظ کن .




شهید عبدا... محمودی : خواهرم ، محجوب باش و باتقوا ، که شمایید که دشمن را با چادر سیاهتان و تقوایتان می کشید .



شهید نادر علی اکبرنژاد : به خواهرانم بگو که اگر از من بدی دیدند مرا ببخشند و همیشه حجاب خود را حفظ کنند چون ما برای ناموس می جنگیم .
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۵۳ سلحشوران اریا
سلام مجدد در مورد سوالتان باید بگویم از روی کنجکاوی و تنوع در پست ها بود و یک زنگ تفریح برای دوستان مجازی
______________________________________________________________
بله سوالی بیش نبود
اگه توی زنگ تفریح یه کم تجدید نظر کنید فکر کنم خیلی بهتر میبود
آخه این کجاش زنگ تفریح بود؟؟؟؟
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۳۶ خسرو زارعی
-الهى در شگفتم از آنکه کوه را مى‏شکافد تا به معدن جواهر دست‏یابد ولی خویش را نمی کاود تا به مخزن حقائق برسد
______________________________________________________________

بله احسنت
آفرین زیبا بود
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۵۱ مامان محمدمهدی
سلام
من هم دیدم تاخیرتون زیاد شد فهمیدم علت بستن بار و بنه تونو.شما اهل فسایید؟همشهری آقای شیخی؟!!
ممنون از دعای خیرتون!
______________________________________________________________
سلام
آفرین به این هوش و ذکاوت
بله بنده اهل فسا هستم همشهری آقای شیخی
البته تعداد دوستانی که اهل فسا هستن ووبلاگ دارن زیاد هست
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۰۴:۴۴ دختر هنرمند
حیف من بود که تمام شدم تابلو هایم پیشکش تنهایی
______________________________________________________________
نه تابلو هاتون زیبا بود
همه آدما حیف هستن
سخن زیبایی از یکی بزرگان هست که میگه قیمت آدمی بیشتر از این چیزهاست که فکرش کنی
پس خودتو مفت به چوب حراج نزن
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۲۶ پرواز بی پروا
سلام سیدجان
رسیدن بخیر
______________________________________________________________
سلام سجاد جان ما که دیشب همدیگرو دیدیم
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۵۱ خسرو زارعی
با سلام
با مطلب انس مردم با امام(ره) و رهبری به روزم
منظر نظرات شما عزیز می باشم
______________________________________________________________
سلام به روی چشم میام
دل نوشته ای برای امام رضا...
سلام
دعوت شدید
یارضا
______________________________________________________________
سلام اومدیم وسرزدیم خوب بود ممنون از دعوتتون
موفق باشید





سلام برادر چه خبر خوش میگذره؟
مطلبمو خوندی،چطور بود؟
خوب بود؟یه سوال خداییش اصلا نگاهش کردی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">