در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

نیمچه پست

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۲ ق.ظ
افسران - بجای طعنه



در شرایط گوناگون چشمتان به دو لب سید علی باشد. اگر او گفت بمیرید،بیاد مرد!!!

در ظهور آقا،کسانی در مسائل فتنه گون مقاوم می ایستند که در زمان غیبتش تمرین کرده باشند.
پس یادمان نرود تمرین منتظر بودن را..


ببخشید مدتی نیستم ...نه که نیستم ، هستم ولی نیستم
عمرا اگر فهمیده باشید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۷
در مسلخ عشق

نظرات  (۱۲)

سلام

خدا قوت

عنوان پستت بشکلهای مختلف تلفظ میشه یک بازنگری بکن

با مطلب جدید بروزم

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
باز نگری کردم هرچی خوندم به شکل های متفاوت تلفظ نشد.
به احتمال زیاد مشکل از تلفظ شماست چون از چند نفر دیگه هم پرسیدم اوناهم مشکل نداشتن.
(پیشنهاد من هم به شما هرشب مطالعه یک صفحه زبان فارسی)
خدمت میرسیم
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۳۰ مامان محمدمهدی
حتی اگر خدای بزرگ برخلاف سیدعلی، بگه نمیرید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
علیک سلام، مقام ولایت تنها وتنها زیر حاکمیت خداوند است که معنا پیدا میکند.
این چه سوالی هست پرسیدید؟
سلام.
نیمچه پست خوبی گذاشتید.
((این گردبادها که به غیرت درآمده،تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند.))

با مطلب ((پست سفید))به روزم.
سر زبنید.
یاعلی...

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خواهش میکنم
بله کاملا درسته
به روی چشم خدمت میرسیم
سلام سید کم پیدا.

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم / در ره عشق جگرسوز تر ازصدمردیم

هر زمان عطر خمینی به سر افتد ما را / دور سید علی خامنه ای می گردیم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
امین آقا...
یه مدت نت نیستم!گاهی وقتی هست
به به عالی بود
سلام آقا سید
کم پیدا؟پیش ما بیا

پاسخ:
پاسخ:
سلام علی آقا چرا تهدید میکنی؟
به روی چیش
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۴:۴۷ مامان محمدمهدی
چه سوالیه که پرسیدم؟!!!
خب میخواستم شما دلیل حرفتون رو هم بگید، ! بنظرم نوشتن اینجور پست های یه خطی بدون ذکر دلیل و چرایی این استدلال در چنین وبلاگهایی در دل خیلی ها ممکنه شبهه ایجاد کنه و یا خیلی هارو به طمع انتقاد و سوءاستفاده بندازه!
و علیک السلام و رحمه الله

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
بله این چه سوالیه؟
اکثر مخاطب های این وبلاگ مبنای اطلاعت از ولایت فقیه براشون مشخص هست.میمونه جایی که خیلی از ما بچه به اصطلاح مذهبی لنگ میزنیم اطاعت از ولایت هست.
شاید از نظر شماهم درست باشه ....
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۳۹ کوله بارسفر
سلام
تنها مکان امن در دوران غیبت......
زیر سایه ولی فقیه
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
دعا میکنیم که تا آخرین لحظه عمرمان زیر سایه ولایت باشیم وولایت رت در عمل اثبات کنیم
سلام
بنظر میرسه بنده از خوانندگان ضعیف الدین وبلاگ شما هستم که با خوندن جمله شمام که دنبال دلیل گشتم.درضمن جوابی رو که به سوال اول من دادید نه تنها کامل میدونم که بنظرم خیلی هم ناقصه

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
این نظر رو محمد مهدی گذاشته یا مامان محمد مهدی؟؟؟؟؟؟
خدا نکنه! من با این فرض که شما ولایت فقیه براتون اثبات رسیده اون حرفو به شما زدم.
و در ضمن من جواب به سوال شما ندادم من در سوالتون ایراد دیدم و به شما ایراد نگرفتم.

*سوال شما
حتی اگر خدای بزرگ برخلاف سیدعلی، بگه نمیرید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*جواب سوالتون
سید علی یعنی سید علی حسینی خامنه ای، ولی مطلقه فقیه، از آنجا که شخص ولی دارای شرایطی خاص میباشد.و به درجه ای از اجتهاد رسیده است و فقاهت یا اجتهاد مطلق؛ یعنى، از نظر علمى در حدى باشد که در تمام مسائل بتواند احکام الهى را با مراجعه به ادله تفصیلى (کتاب، سنت، عقل و اجماع) کشف و استنباط کند.
پس شخص ولی فقیه اگر بگوید بمیر(طبق دستور اسلام و وظایف ولی فقیه) باید مرد.حتی اگر مخالف با عقل ناقص ما باشد.
مثال: در جنگ صفین قرآن بر روی نیزه بود ودر ظاهر جنگ با قرآن حرام است اما امام دستور می دهدکه بجنگید ومسلما در جنگ کشته شدن هم هست.
اینجا هم کشته شدن وهم جنگیدن با قرآن مخالف با عقل است ناقص است وهر دوکار اشتباه.اما امام می گوید بجنگید.
در صورت دیگر اگر شخص ولی فقیه بگوید بمیر اما عین دستور خدا در فلان کار آمده باشد که مرگ گناه است و مخالف دستور صریح خداوند باشد ودستور خدا مختص به زمان ومکان وشرایط خاص نباشد. باید اطاعت از دستور خدا کرد و شخص ولی فقیه مشروعیت ندارد.

واز این که با جملهی گفته شده من معنای ضعیف الدینی منتقل شد.
بنده معذرت میخوام چون اصلا وابدا چنین نیتی در کار نبوده
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۸ مامان محمدمهدی
سلام
چون با گوشی نظر میگذارم اسم اشتباها کامل تایپ نشده.ممنون از توضیحاتتون و معذرت میخوام اگر برخلاف میلتون و کمی وقتتون مجبورتون کردم تا توضیح بیشتر بدید.واقعیت اینه که ممکنه کسانی متن شما و امثال شمارو بخونن و اگر دلایل گفته هاتونو ندونن براشون شبهه ایجاد شه و یا چه بسا به سخره بگیرن این اعتقادات رو.بهرحال متشکرم.اجرکم عندالله

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
بله درست می فرمایید. خواهش میکنم این چه حرفیه.
بگذارید به سخره بگیرن آنانی که درد عشق را نچشیده اند.
لب لعلی گزیده ام که مپرس...
سلام
لباس جدید وبت مبارک
همین که قسمت نظرات اومده پایین مطلب خودش خیلی خوبه

پاسخ:
پاسخ:
سلام حسن جان
خواهش میکنم،روت مبارک
چرا نظر من ثبت نشده بود؟
۱۳ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۰ سید مجید باقری
با سلام.مسطار به‌روز است با غزل «دلیل».

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خدمت خواهیم رسید
سلام
آقا در مورد نام وبلاگ شما یه حدیث قدسی هست از این قرار :
قال الله تعالی:من طلبنی وجدنی،و من وجدنی عرفنی و من عرفنی عشقنی و من عشقنی عشقته ،ومن عشقته قتلته و من قتلته فانا دیته.
هرکس به دنبال من باشد مرا میابد و هرکس مرا یافت مرا می شناسد و هرکس مرا شناخت عاشقم می شود ،هرکس عاشقم شد عاشقش می شوم و هرکس عاشقش شدم او را می کشم ،هرکس را کشتم پس دیه او من(الله)هستم.
به راستی"در مسلخ عشق جز نکو را نکشند"
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام آقا حسین گل،تشکر از این که بفکر وبلاگ بنده بودید وخیلی ممنون از هدیه گرانبهاتون
انشاءالله بتونیم به درجه ای برسیم که خون بهای ما خدا باشد.به امید آن روز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">