در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

Unknown

چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۰۵ ب.ظ
یه نظر خواهی آیا اصلا کسی بااین عکسه موافقه؟کدوم عکسه درسته؟آیا عکس پایینی مانع از پیشرفت خانم ها در جامعه نمیشود؟؟؟؟؟؟

کجا میری بابا نظرت برام مهمه منتظر نظرت هستم!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۲
در مسلخ عشق

نظرات  (۳)

عکس اولی که دیگه تو جامعه عادی شده!!!!!!!!!
عکس دومی که زنه باچادره اگه تو جامعه دیدیش بهش نشان افتخار بده
دومی درسته اولی درستتر
الان دارم تک تک پستاتو میخونم
به این رسیدم وقتی دیدم میگی نظر بدیم با اینکه واسه سال 90 و قدیمیه گفتم یه نظری بذارم
چقدر خوبه که آدم یه وبلاگ درست کنه و خیلیا شاید تصادفی یه روز بخوننش و ازش کلی استفاده کن
وبلاگت جزو favorite های مرورگرمه پس مشتاق مطلبای بیشترم تند تند آپ کن
موفق باشی
پاسخ:
سلام علیکم؛ تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">