در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

عکسای از حجاب

چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۳۰ ب.ظ
ببخشید این همه مطلب در مورد حجاب میارم آخه احساس خطر میکنم

این عکسا هم به ایمیلم اومده بود وگفته بود ببین نظر دوستان در باره این عکسا چیه

عکس شماره۱


عکس شماره۲


عکس شماره ۳

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۲
در مسلخ عشق

نظرات  (۵)

۱۲ بهمن ۹۰ ، ۱۳:۴۱ دوستتتتتتتتتتتتتتتتت
من باعکس شماره 1 خیلی موافقم شماره 2 که بیشتر ولی 3 نپسندیدم آخه معنی نداره
mersi davat kardi
ghashang bod
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۴۱ م . ا . باغبان
سلام برادر عزیز
چطوری سید جان
احسنت خوشم اومد
خیلی کار خوبی کردی از راه اندازی وب و همچنین اینکه مارو خبر دار کردی
اگه بتونی خودت هم دست به قلم بشی که عالیه
قالب وبتون هم به شما و مطالبتون خیلی نمیخوره البته به نظر حقیر
موفق باشید
یاعلی
________________________________________________________________________________________________________________________
سلام حتما در اسرع وقت قالبو تغییر میدم راستی نظرت در باره موضوع وب چیه خوبه یا بهتره تغییر کنه انشاا.. اگه بتونم رو نوشتن هم کار می کنم آخه با علم کمی که دارم فکر نکنم جواب بده ولی سعیمو میکنم
۱۳ بهمن ۹۰ ، ۱۲:۱۲ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود
تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست
آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست
فرصت بازی این پنجره را دریابیم
در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم
پرده از ساحت دل برگیریم
رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم

*********************


سلام

آپم و منتظر حضور گرمتون
۱۳ بهمن ۹۰ ، ۱۲:۱۵ ღ☆*زنگ انشا*☆ღ
سلام

ممنونم از حضورتون

اون شعرو من قبلا تو سایت شهید آوینی دیده بودم با همون موردی که شما فرمودید

از توجهتون سپاسگزارم

با حجاب موافقم ولی این تصاویر به هیچ وجه در اشاعه فرهنگ حجاب تاثیری ندارن !!!!!!!!!!!!!

برای شما آرزوی موفقیت می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">