در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

تا یاد بگیرم خدایم کیست!

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ب.ظ
وقتی چیزی را بلد نبودیم، معلم، جریمه مان می کرد:

- صد بار باید بنویسی... تا یاد بگیری و دیگر اشتباه نکنی

انگار خدایم را گم کرده ام ، خودم راباید جریمه ای کنم...

باید صد بار، خدای واقعی ام را بخوانم... تا یاد بگیرم خدایم کیست!

 

پاک ومنزهی! ای خدایی که جز تو معبودی نیست

فریاد فریاد برهان مارا از آتش ای پر وردگار من

«سُبحانَـکَ یا لا ِالهَ اِلا اَنتَ، اَلغَوثَ اَلغَوثَ خَلِّصنا مَنَ النّارِ  یا رَبّ»

*دعای جوشن کبیر*

http://www.sojud.ir/file/3138/600x338/16:9/%D8%B3%D8%A8%D8%AD%D8%A7%D9%86%DA%A9-%DB%8C%D8%A7-%D9%84%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D8%BA%D9%88%D8%AB-%D8%A7%D9%84%D8%BA%D9%88%D8%AB-%D8%AE%D9%84%D8%B5%D9%86%D8%A7-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%86%D8%A7%D8%B1-%DB%8C%D8%A7-%D8%B1%D8%A8_1499149322.jpg

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۵
در مسلخ عشق

نظرات  (۹)

۱۶ تیر ۹۳ ، ۰۴:۱۸ فانوس جزیره
اللهی و ربی من لی غیرک ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم!
ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید.
۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۵ محمد حسین تقوایی
باز آ باز آ هر آنکه هستی باز آ
گر کافر و گبر و بت پرستی باز آ
این درگه ما درگه نومیدی نیست
صد بار اگر توبه شکستی باز آ
سلام علیکم طبتم...

پاسخ:
پاسخ:

سلام علیکم!
یا رجاءالمذنبین
اگر این چنین نبود ، خدا نبود.
چقدخداخدا کنم، تو جای من شو
صدای من نمیرسه، صدای من شو...

*
جالبه که واسه فسایی ها نوشابه باز کردید!!!!

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم!
ان شاءالله که این شبها نام همه عالم از دل مهدی زهرا گذر کند. حتی لحظه ای همه را یاد کند.

*
فسائی ها مردمان اهل ادب و فضیلت، اهل هنر و علم هستند. شما در این اصل مطلق شکی دارید؟؟؟؟!!!
اگر تقوا ملاک برتری نبود فسائی ها قوم برتر بودند. حال هم خدا میداند شاید در تقوا هم....
سلام. طاعات و عباداتتون قبول.
این روزهای ماه رمضون انگار هر لحظه ش دارن به آدم حالی می کنند که
خدا، خداییش رو خوب بلده ...یک بار،تو یک بار فقط آدم شو!

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم!
ان شاءالله که طاعات و عبادات همه مؤمنین مورد مقبول خدا واقع بشه!
ماه رمضان! واقعا کریمه...
سلام
جالب بود
التماس دعا در این شب و روزهای مقدس و پاک
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم.
ملتمسیم به دعا!
ان شاءالله که خط اول تمام دعا ها به فرج و سلامتی آقا ختم بشه
سلام
التماس دعا برادر

پاسخ:
پاسخ:
سلام بِـــرار خوبی نه؟
بلاخره جمال روی ماهتن رو در فضای مجازی دیدیم.
باید اسمش رو گذاشت، حسن باز میگردد.
سلام
کم رویی نکن و بگو اژدها باز میگردد!!
ماه رمضونم اومد تو....!!! ای دل غافل

پاسخ:
پاسخ:
سلام، اخوی، شکل بروسلی هم نیستی که بگیم...اژدها وراد می شود.
ما ماه رمضون سال پیش خودمون رو درستی کردیم، ان شاءالله که امسال نوبت شما شود.
سلام رزمنده ی مجازی.
طاعات و عباداتتون قبول ان شاءالله..
سنگرمون رو تغییر دادیم.. از فانوس شب (http://fanous-e-shab.blogfa.com/)رفتیم به
http://fanous313.blog.ir/
اما توی هر سنگری هم که باشیم، منتظر حضور شما و نظرات ارزشمندتون هستیم..
با دو پست جدید توی سنگر جدید به روز هستم در راستای دغدغه ی امام خامنه ای:
1. با مسائل فرهنگی، شوخی نمی توان کرد.. (که توصیه میکنم به عنوان یک فعال جنگ نرم حتما مطالعه بفرمایید.)
2. میترسم این بار، تو رو از من بگیرن
و همچنین کلیپ های صوتی تولیدی از سربرگ صوت و کلیپ.
و در آخر اینکه منتظر نظرات ارزشمندتون راجع به وب جدیدم و مطالبش هستم.
اگه مایل به تبادل لینک با وبلاگ جدید هستید هم اطلاع بدید..
التماس دعا
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم، با افتخار لینک شدید، اگر عمری باقی باشد، مزاحمتان خواهم شد.
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۰ نگااااااااااااار
خدای من جریمه م کن فقط باش باهام////////

پاسخ:
پاسخ:

سلام، طاقت هرچیزی دارم الا کم مهلی خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">