در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

امروز صبح

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۳۳ ق.ظ
نسیم خنک و سوز ناک بهاری بر اندامم لرزه می اندازد.دستان گره را بر روی چشمان نیمه بسته ام می کشم.ترسان ترسان برمی خیزم وزیر لب زمزمه ای میکنم.مثل اینکه ساعت کوکی هم مثل من دیگر طاقت این همه بیداری را نداشته است وچه زیبا وآرام در خوابی عمیق فرو رفته است.

پنجره را باز میکنم . ترسان ترسان شروع میکنم به دید زدن . نمی دانم دنبال چه چیز مهمی میگردم اما هر چه هست برایم با اهمیت است.به ساعت مچی ام که روی میز افتاده است نگاه میکنم.بله! ساعتی است که از وقتش گذشته،نمی دانم چکار کنم،انگار تمام دنیا بر روی سرم آوار شده اند.

مگر طلوع خورشید نشانه امیدواری نبود؟

اما امروز صبح  من با دیدن تابش و تلألو نورش نا امید شدم.

امروز صبح آن همه زیبایی، روز های قبل برایم شوم وناگوار شده بودند.

امروز صبح صدای جیک جیک گنجشک ها و هوهوی قمری های وحشی روی تیر چراغ برق مرا شاداب نمی کند.

امروز صبح صدای تق تق چکش خوردن اسکلت فلزی آن ساختمان دور دست مرا بس آزارمی دهد.وروحم را سخت چنگ میزند.

امروز صبح صدای  هیس هیس بچه هایی که می خواهند صبح زود طبق رسم چند روزه ی خود برای معلمشان از باغچه ما دزدکی گل بچینند...کلافه ام می کند.

امروز نمی دانم چه شد که دیگر آن گنجشک، پشت پنجره اتاق ننشست وبا ضربه های ممتدش به شیشه پنجره مرا از خواب ناز بهاری بیدار نکرد.

امروز همه چیزهای زیبا برایم ثقیل وغیر باور شده اند.

واین همه بی روحی ونا امیدی نشانه شروع یک روز بدون ادای احترام به خداست.


ـــــــــــــبی ربطــــــــــــــــــــ :

کسی که به یاد سفر طولانی آخرت باشد خود را آماده میکند.

(نهج البلاغه، حکمت 280)


http://www.rasekhoon.net/_WebSiteData/PhotoGallery/Photos/9c25acec-3071-4ade-9fe9-c99eb6c9d454.jpg



سلام عرض میکنم به همه دوستان

ممکن است چند مدتی بدلیل امتحانات در فضای مجازی پیدام نشه.

اگر احیانا در تایید نظرات و خدمت رسیدن به وبلاگ شما دوستان کوتاهی شد پیشاپیش از همه شما بزرگواران معذرت می خوام.

وموضوع آخر

دیشب صحبت های آقا رو از تلویزیون گوش میدادم.

بنده خدا با تمام وجود داره مردم رو دعوت میکنه به حضور پرشور در انتخابات.

پس بر مردم ایران ننگ هست اگر بخواهند بخاطر اندک مشکلات در انتخابات شرکت نداشته باشند.و بر بسیجیان ننگ است که بخواهند در این زمینه روشنگری نداشته باشند.

خدایا این ره بر را برای ما تا ظهور مولایمان سالم نگه دار.

ومن الله توفیق



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۶
در مسلخ عشق

نظرات  (۴۱)

سلام
وقتی از خواب بیدار میشی و میبینی ساعتت زنگ نزده و خواب موندی و نمازت قضا شده انگار دنیا روی سرت خراب میشه.ابروهات چنان به هم گره میخورند که عالم و آدم میفهمن امروز چی شده
انشالله بتونیم حماسه ساز باشیم و حامی ره بر عزیزمان
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
بله خیلی حش بدی هست
انشاءالله امروز رهبر خیلی تنهاست
انشالله موفق باشی
چشم در انتخاباتم بی شک شرکت میکنیم

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکـــــــــــــــــــــــــــــم
انشاءالله
بله ولی شرکت آگاهانه مهم هست
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۸:۳۷ بصیرت دل_چشم آبی
سلام:
خداوندا

درهای رحمت تو همواره به روی خواهندگان باز است و دست عطایت گشاده

بندگان تو هر زمان که صدایت کنند، پاسخ می‌دهی

و اگر خالصانه آرزو کنند، ‌می‌بخشى

دعای خیر همه را براورده بفرما

پاسخ:
پاسخ: سلام علیکم
انشاءالله
سلام
واقعا حستون رو درک میکنم.خیلی بده این حس خیلی بد.من که هروقت نمازم قضا میشه میدونم یه کار بدی انجام دادم که خدا اینطوری لذت عبادت رو ازم میگیره...
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
بله،قضیه تخمه خوردن پست قبل هست.
آدما خیلی وقتا عذابشون همین هست که لذت عبادت ازشون گرفته میشه
دیروز از هر چه بود گذشتیم و امروز از هر چه بودیم!!!
آنجا پشت خاکریز بودیم و اینجا در پناه میز!!!
دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود!!!
جبهه بوی ایمان می‌داد و اینجا ایمانمان بو میدهد!!!
الهی:
نصیرمان باش تا بصیر گردیم!!!
بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم!!!
و آزادمان کن تا اسیر نگردیم.!!!
شهید شوشتری
سلام
با مطلب "پ م ج ج" میزبان نظرات شما هستیم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام خدا رحمتشون کند
به روی چشم خدمت میرسم
سلام.

اولا اون سیندرلا بود که گنجشکا صبح ها بیدارش میکردن....

دوما شما مگه حیاطتون دیوار نداره که این بچه ها فرت و فرت میان اونجا سرک میکشن؟؟

موفق باشی ایشالا....

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
نمیشه ماهم سیندرلا بشیم؟مگه زمان سیندرلا هم گنجشک بوده؟؟؟
بله دیوار داره،اما باغچه ما توی کوچه هست جناب اپسیلون

همچنین شما


سلام
منم این حس رو تجربه کردم خیلی حس بدیه.خیلی
انشاا... فرصتی باشد برای جبران
............
دعوتید برای خوندم آپ جدیدم
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلامسلام بر برادر خودمان
بله..
انشاءالله
به روی چشم
۲۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۴۰ کسی از همین حوالی
الهی آمین...

التماس دعای فرج ولی الله
یا زهرا(سلام الله علیها)

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
الهی آمین
با سلام.مسطار با "نبض شهود" به روز است.

پاسخ:
پاسخ:
سلام،مسطار؟
یعنی چه؟
به روی چشم،خدمت میرسیم
۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۳:۵۴ مامان محمدمهدی
سلام
وقتی شما اینطور ابراز ناراحتی میکنید یقیناً خدا این قصور رو میبخشه.
باز خوش به حال شما که اینطور ... وای بر ما

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خوش بحال!!!دیگه اینها خوش حالی ندارد گریه دارد.
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۸:۰۰ مامان محمدمهدی
وااااا
من از نگاه و منظر خودم گفتم خوش به حالتون وگرنه از نگاه شما طبیعیه که این امور گریه داره و...

پاسخ:
پاسخ:
حالا چرا عصبانی میشید.
چون اون دنیا نگاه شما تأثیری در اعمال و مجازات بنده نداره
واین بنده هستم که باید جواب پس بدم
سلام.

اسب اندیشه خود را زین کن // تک سوار، کوله ات حاضر کن
آب را گل نکنید

مگذارید در این آب گل آلود بگیرند جان دل ما

از سوی گمراهان

فتنه ها در راه است

از سوی مدعیان حیله ها در راه است ( مدعیان در طلبش بی خبرانند آنکس که خبر شد خبرش باز نیامد)

در پی آسایش، سخن از رابطه با آمریکاست

در پی آرامش، سخن از بودن با طاغوت است

سخن از دادن باج به اسرائیل است

ما دنباله رو راه یاران خمینی هستیم

ما در این راه با ولایت تا شهادت هستیم

ما به ذلت، خواری، تن ندادیم و نخواهیم سپرد

ما در آن روز حماسه

ما در آن لحظه تاریخی پیوسته به خون شهدا

همچو عمار شویم

مگذاریم به روزی برسیم تا بگوید رهبر «این عمار »

منم عمار توای رهبر آزاده من

ما همه گوش به فرمان توایم سید علی

ما همه زیر آن دست مجروح تو تا نابودی کفر خواهیم ماند

ما برای راندن اسرائیل از قدس شریف پا نهادیم به خاک

ای جوانان همگی گوش دهید

دشمن امروز در درون خانه در پی گمراهی ماست

دشمن امروز در درون خانه در پی اندیشه ماست

فقر ایجاد کند

فقر آن نیست که تهی گردد سر سفره ما

فقر آن است که نباشد روزی

فکر و اندیشه ما

فقر آن است که نباشد درکی از رهبر ما

اسب اندیشه خود را زین کن

تک سوار، کوله ات حاضر کن

باید این ظلم و ستم بر داریم

باید این پرچم آزادی را

بر جهان افرازیم

تا که باشند شهیدان خرسند

تا که باشد لبخند بر لب رهبر آزاده ما
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
یلی زیبا بود
واقعا دست وپنجه شاعرش درد نکنه
سلام.
نه که نمیشه جناب برادر!
سیندرلا هم زن بود هم خوشگل!
نمیدونم والا!!شما که سیندرلایی باس بگی اون موقع کدوم جونور وجود خارجی داشته!
اپسیلون؟
نفهمیدم؟
راستی!
مگه امتحان نداشتی؟
چطور اومدی نت؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
چرا که نشه،مگه همه سیندرلا ها خوشکلن؟شاید ما هم گوش شیطون کر بله...
بله اپسیلون...بعدا خصوصی خدمتتون عامینانش عرض میکنم
بله امتحان داشتم.
شما چطور میای نت؟من هم همونطور فقط یه کم زیبا تر
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۳۱ کسی از همین حوالی
سلام.فکر میکردم دانشجو هست و یک عالمه حس و حال...متنش طولانی بود,اینو همهم گفتن!ولی ارزش خوندن داره.هروقت حوصلتون اومد بخونید

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
اوه اوه از حس وحال دانشجویی حرف نزنید که خیلی حس وحال زیبایی هست اما یه کم بی حال،فقط یه کما

به روی چشم الان حسش اومده میام میخونمش
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۳۲ کسی از همین حوالی
ممنون که سرزدید.انشالله در امتحانات زمین و آسمان موفق باشید.خدا قوت
التماس دعای ظهو یار(عج)
یا زهرا(س)

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خواهش میکنم وظیفه بوده
انشاءالله
سلام
این حس بدی که اون روز پیدا کردید خودش کفاره خواب موندنتونه
خدا بعضی وقت ها بنده هاش رو این جوری آزمایش می کنه و چه خوبه که آدم همون موقع متوجه بشه
انشاالله امسال حماسه می آفرینیم اون طور که رهبرمون می خوان
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
نمی دونم شاید.
انشاءالله که همیشه سربلند وسرزنده بمونید همونطور که ره برمون می خوان
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۳۴ آهسته عاشق می شوم
موقعی که دلت میگیره و غم داری ...
از ته دل که آه میکشی و میگویی: یا رفیق من لا رفیق له !
مرا نیز به رسم رفاقت دعا کن



پاسخ:
پاسخ:
ویا انیس من لا انیس له

به روی چشم
راستی سلام
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۵۴ کسی از همین حوالی
سلام.خواهش میکنم.womanart.blogfa.com
چون باگوشی میام آدرس پست رو نمیتونم بذارم
ممنون از وقتی که گذاشتید
التماس دعا
یا حق
سلام سید عزیزززززززززززززززززززز
بدهی پرداخت شد؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام ابو طالب جونی،خوفی گلو
نمی دونم نپرسیدم
سلام.
خسته نباشید بابت امتحانا.

سعادت خواندن نماز صبح سعادت بزرگیه که اگه از دست بره،خیلی چیزا از دست میره.
امیدوارم این سعادت همیشه نصیبتون بشه.

سربزنید.
بروزم.
یاعلی...

پاسخ:
پاسخ:
سلام،بله
واقعا شعادت هست وانشاءالله این سعادت نصیب همه بشه
به روی چشم
سلام
این را به خودم میگویم و بس!!
قرآن را باز کردم سوره ماعون را نفس کشیدم، از ب بسم الله تا...
تا رسیدم به آیه "فَوَیْلٌ لِّلْمُصلِّینَ‏(4)" نفسم بند آمد!! واااای بر نمازگزاران!! وااای،
و آیه بعد مثل تنفس مصنوعی بود که نفسم را برگرداند "الَّذِینَ هُمْ عَن صلاتهِمْ ساهُونَ‏" کسانی که در نمازشان سهل انکارند، وااای بر آنان، وااای!
نمیگوید وای بر بینمازان، میگوید واای بر کسی که نماز میخواند و حقش را بجا نمیآورد!!
بعد از آن قدر نفس را بیشتر دانستم!!
از آیت الله بهجت راهی برای رسیدن به درجات عالی پرسیدند، میدانی چه جواب داد؟!
نماز اول وقت، همین!!
یاعلی مدد

پاسخ:
پاسخ:
سلام
بله حسن جان خدا به دادمون برسه
همین
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۵۸ کسی از همین حوالی
مسئله ای یادم اومد.روحانی ای میگفت گاهی خواب موندن وجاماندن ازنمازصبح واسه اینه که بنده مغرور نشه,گاهی بخاطر عبادت مغرورمیشیم

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
بله امان از غرور
۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۲۷ چشم انتظار شهادت
سلام
دوتا لوگو واسه وب هام دزست کردم
خوشحال میشم تو وبتون بذارید
البته اگه مشکلی نداره

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خوشحال میشم کدش لطف کنید به روی چشم
سلام.
بلا به دور!
جوونای این دور و زمونه چقدر دلشون میخواد یکی دیگه باشنا!!
خدا رحم کنه!
ما که هرچقدر منتظر موندیم نیومدی.گفتیم خودمون بیایم دعوتتون کنیم!
راستی:
عامیانه درسته نه عامینانه!

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
انشاءالله که به شما یکی خدا رحم کرده باشه
دعوت؟
دعوت به کجا؟ ادرس بزارید که بیاییم،دعوت خشک وخالی به درد نمی خوره
نه عامینانه درسته میگی نه برو تو لغت نامه دهخدا نگاه کن....
۰۱ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۵ محمد فیروزی
سلام سید جان
مخلصتیم نوکرتیم
مطلب خوبی گذاشتی ،ایشالا که امتحاناتت به خوبی پشت سر بزاری

پاسخ:
پاسخ:
سلاااااااااااااام محمد جان
نوکری داری
ایشالا ،تموم شد البته نه به خوبی
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۲ آهسته عاشق می شوم
در این شب نازنین که ستاره باران شور و نور است دست بالا می گیرم و سر به دامانت می سایم، با همان دستی که من و ما را از درون خاک های جهالت بیرون کشیدی نوازشم کن، آرامش آسمان ات را هدیه ام کن... عیدانه عاشقم کن.
.
.
.
http://ziyafatname.blogfa.com/post/553
.
.
.
التماس نور و باران


پاسخ:
پاسخ:
سلام،جالب بود،ببخشید دیر ثبت شد.
انشاءالله که یه روزی برسه همه خدایی بشن.
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۶ خسرو زارعی
قالَ علیٌّ (ع) :
آن کسی که نهی ازمنکر را با دل و زبان و دست ترک کند٬ پس او مرده ای است در میان زندگان.
منبع : وسائل الشیعه٬ جلد11
به روزم منتظر نظرات شما عزیز می باشم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
بر خوسرو عزیزمان
تشکر از هدیه گران بهات
بروی چشم سر میرسیم
سلام سید عکس درست شد سرور مشکل پیدا کرده بود.
مطلب جالبی بود.
سر بزن بهمون. یا علی.

پاسخ:
پاسخ:
سلام بر داداش عزیزمان،آقا محمد امین
به روی چشم،خدمت میرسیم
سلام، احسنت به این وبلاگ
حسین 128 اهل فسا دانشجو متالورزی اصفهان
اگه به وبلاگ من سر بزنید خوشحل میشم
من وبلاگتون رو میذارم تو پیوندای وبلاگم(سمت چپ
yalasaratolhosain128.blogfa.com
drjalili128.blogfa.com
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام حسین آقا برادر و همشهری گراممان
باعث افتخار ماست،شما هم لینک شدید.
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۶ کسی از همین حوالی
سلام.ممنون بابت لینک.شماهم لینک میشید انشالله.
التماس دعای فرج ولی الله(عج)
یا زهرا(س)

پاسخ:
پاسخ: سلام علیکم
تشکر از لطفتون
یا حق
سلام
آقا لطف کردید
شما رو سر ما جاداری
التماس دعا یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام،خواهش میکنم
این چه حرفیه ٍ شما سروری
سلام سید
پرسیدی ببینی بدهی پرداخت شده یا نه؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام،نه ابوطالب جان
سلام
به عنوان یکی از کسایی که عاشق و حامی همیشگی آقاست دارم یه وبلاگ میزنم که حاضرم برای بهتر شدنش هرکاری رو انجام بدم..از امروز به دنبال وبلاگِ افرادی مثل خودم هستم..میخوام این وبلاگی که میزنم بزرگترین وبلاگ باشه که نویسندگان اون هم بچه های ولایتی باشن..تو وبلاگ های قبلی خودم موفق بودم و مطمئنم اگه کاری که انجام میشه با همکاری چند نفر باشه نتیجه فوق العاده هست...واسه همین ازتون خواهش می کنم دعوت منو مبنی بر نویسندگی در این وبلاگ بپذیرید...بازم میگم این وبلاگ باید بزرگترین وبلاگ بچه های ولایتی باشه و دل رهبر عزیزمو شاد کنه....اگه با پیشنهاد من موافقید لطفا یه نظر حاوی نام و نام خانوادگی،سن و نام و رمزی رو که میخواید به عنوان نویسنده در وبلاگ داشته باشید برای من بدید....
ازتون خواهش می کنم ... تو این دوره ما باید پشت همدیگه باشیم...
به امید شادی دل رهبر
موفق باشید
یا علی
سلام.
با مطالب جدید به روزم منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام،به روی چشم خدمت میرسم
سلام
الان عصرعاشورا ست... گاهی که وقایع روزعاشورا را از نظر می گذرانم، این سؤال برایم پیش می آید که اگر بنی امیه و دستگاه یزید بن معاویه ، تنها با حسین سرجنگ داشتند، آن رفتار وحشیانه وخلاف انسانی چه بود که در روز عاشورا با زنهای بی پناه و اطفال بیگناه مرتکب شدند؟ بچه خردسال چه تقصیر داشت؟ زنها چه تقصیر داشتند؟ نظرم این است آنها با اساس سر و کار داشتند، بنی هاشم را نمی خواستند ، بنی امیه با بنی هاشم مخالفت داشتند، نمی خواستند شجره طیبه باشد.
برووزم منتظر نظرات ارزشمند شمام .
یا علی
سلام علیکم.
خودتون گفتید خصوصی میایند عامیانش رو خدمت من عرض میکنید.
اگه میخواستم آدرس بذارم از همون اولش میگذاشتم جناب پروفسور.
فعلا...

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم،
یعنی دوباره میخوای بیایی؟
چند بدم نیایی؟
۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۰ آهسته عاشق می شوم
گفتم "از کجا بدانم تو امامی؟"
گفت "پیش آن درخت برو
بگو امامت صدایت می کند"
با خود گفتم یعنی دارد مرا دست می اندازد؟!
تا درخت را خطاب قرار دادم
دیدم با ریشه از خاک بیرون آمد
و خود را به موسی بن جعفر رساند!
.
.
.
التماس نور و باران

پاسخ:
پاسخ:
سلام،ببخشید که نرسیدم بخونم
انشاءالله میام ومطالعه میکنم
با سلام آه امان از ما...خداوند هنگام نماز طواف دور کعبه اش را تعطیل میکند اما ما چه؟؟؟؟واقعا زیبا و تاثیر گذار ست....لحظه هاتون خدایی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
بله متأسفانه کجاست اون دید درس پذیر دعا کنید آدم بشیم
تشکر از حضورتون
سلام.
کم پیدایی.
البته می دونم فصل امتحانات و شما در گیر درس و مشقید ولی اگه تونستی سر بزن خوشحال می شم .

این امری بدیهی است که تنها کسانی لایق خدمت در حکومت اسلامی هستند که شرایط و صلاحیت­های لازم برای آن را داشته باشند، وگرنه تمام امکانات و ظرفیتهای جامعه به قهقرا خواهد رفت. امیرالمومنین علیه السلام همواره از این امر ابراز نگرانی میکردند و پیامدهای آن را چنین گوشزد می­نمودند:...

منتظر نظران ارزشمند شمام.
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام،من معذرت میخوام!بله تا حدودی درگیر بودم اما دیگه امتحانام تقریبا تموم شده
به روی چشم خدمت میرسیم
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۳ خسرو زارعی
با سلام
با مطلب شاخصه های رئیس جمهور از منظر رهبری (بخش دوم)
به روزم منتظر نظرات شما عزیز می باشم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام آقا خسرو گل!
سر میرسیم انشاءالله
تشکر خودت گلی گل برای چی!
البته گل به گل دادن خطاست
سلام
تشریف نمیارید واسه نویسندگی؟؟؟؟
البته خودتون میدونید ...یه سری از دوستان که قبول کردن
وجود شما مارو خوشحال میکنه

پاسخ:
پاسخ:
سلام،نظر گذاشتم براتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">