در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

هنوز هم زیباترینند

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۲۰ ق.ظ
هنوز هم زیباترینند.


























ممنون که لطف کرید
بازم تأکید میکنم دعا یادتون نره
واگر هم کسی می خواد کمک مالی کنه
موسسه های مختلفی هست میتونن اونجا کمک هاشونو برسونن
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۸
در مسلخ عشق

نظرات  (۵۰)

سلام
اتفاقا ما دیشب تو سراسر تهران ساعت 10 شب یه مراسم دعای دسته جمعی برگزار کردیم
برای یه دختر سرطانی که دیالیز هم میشه البته ما اون دختر جوون رو نمیشناسیم یکی از اقوام اونو توی بیمارستان دیده بود و خیلی ناراحت شده بود از این وضعیت دختر جوون برای همین تصمیم گرفتیم دیشب کل فامیل ساعت 10 شب هر کسی تو خونه اش به هر نحوی که دوست داره برای اون دختر دعا کنه امیدوارم که دعامون مورد قبول درگاه خدا قرار گرفته باشه و اون دختر جوون شفا پیدا کنه البته نه فقط اون که تمام بیمارا شفا پیدا کنن

پاسخ:
پاسخ: سلام انشءالله که مورد قبول واقع شده باشه
وخدا ایشون وهمه مریضها رو شفای عاجل عطا نماید
سلام علیکم
انشاءالله کهمورد قبول واقع شده باشد وخدا شفاشونو بده.
وبه همه مریضهارو شفای عاجل عطا کند

سلام
دلم سوخت نه به خاطر این بچه های ناز و زیبا چون می دونم دلسوز تر از ما رو دارند اون ها خدایی رو دارند که فراموششون نکرده
دلم به حال خودم سوخت که سلامتی دارم ولی بلد نیستم چجوری شکرش رو به جا بیارم
خدا انشاا... همه بیماران رو شفا بده مخصوصا بچه های سرطانی رو
خدا نصیب هیچ کدوم از بنده هاش نکنه.
یا حق
راستی متنی که نوشته بودید خیلی تاثیر گذار بود

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
بله؛یادمون میره خدارو برای اون چیزایی که داریم شاکر باشیم.
انشاءالله خدا همه بیماران را شفای عاجل عطا کند
خوب این جمله ای ک فرمودین خیلی زیبا بود و برا هرکسی مطمئننا کارسازه ولی من ربطشو ب پستم متوجه نشدم
و اما پست شما یادآوری خوبی بود
ولی هیچ جوره این بیت ک هرکه در این درگه مقرب تر است .....
با منطق من جور درنمیاد...

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم،
هرکه در این بزم هست یا هرکه در این درگه؟
حالا بگذریم.همیشه اولین مثالی که برای این بیت به ذهنم میاد مثال حضرت ایوب وصبر مثال زدنیش هست.
داستان حضرت ایوب که شما از بنده بیشتر وارد هستید.
خدا بندهایی رو که خیلی دوست داره به هر نحو شده امتحان میکنه وبنده های خوب همیشه از این امتحانات به کمک خدا سربلند بیرون میان
نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه؟
سلام سید
دلمون رو که کباب کردی پسر!!
انّ مع العسر یسرا فانّ مع العسر یسرا...
خدا تمام بیماران رو شفا بدهد
یادمان باشد خیلی از ماها هم بیماریم، یعنی روحمون مریضه، مریض گناه

پاسخ:
پاسخ:
سلام حسن آقا
انشاءالله که خدا به همه بیماران شفا بده مخصوصا مریضانی که مریضیشون گناه هست
قبول...
حضرت ایوب قبول ولی من ی آدم معمولیم ک عاشق خدام....
پس باید نسبت ب کسی ک اصلا اعتقادی ب خدا نداره سختی بیشتری تحمل کنم.
من خودم خیلی ب اینکه ما باید مطیع خدا باشیم ایمان دارم ولی این بیتو نمیتونم بفهمم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم،قبول؟خداروشکر
بله باید سختی بیشتری تحمل کنید.
نابرده رنج گنج میسر نمیشود مزد آن گرفت که جان برادر که کار کرد.
نمیشه که ما زحمتی نکشیم وسختی نبینیم و بخواهیم به اوج برسیم
شما مثال کوه رو بیارید توی ذهنتون،کسی که میخواد به قله کوه برسه باید سختی بکشه وبه قله برسه در طول راه خسته میشه تشنه میشه ممکنه حیوانی بهش حمله کنه و...
ودرآخر وقتی تمام این مشکلات را تحمل کرد به قله میرسد و اون بالا زیبایی هارو که میبینه میفهمه که این سختی ها برای رسیدن به این قله زیاد هم سخت نبوده.
ولی کسی که اصلا به کوه نوردی علاقه ای ندارد هیچ گاه لذت اوج در قله را احساس نمیکند.
ودر آخر
مثل کوزه ای که در کوره پخته میشود داغ میبیند ولی اعلا می شود ولی کوزه ای که داغی کوره را احساس نکرده مفت هم نمیرزد
نمیدونم تونستم قانعتون کنم یا نه
سلام
ببخشید چن نکته:
صدقه سری وزوزی --- یعنی چی؟
افکارات -- غلطه افکار خودش جمع هست
خواب نیمه جان ؟؟
ولی جدای از اینها این پست عالی بود.مخصوصا تفکر زیبای دخترک 10 ساله.
انشالله خدا همه مریضهای ظاهری و باطنی رو شفا بده
یاعلی

پاسخ:
پاسخ: سلام علیکم
خواهش میکنم.
بله درسته افکار درسته نه افکارات درستش کردم
صدقه سری که معنایش معلوم هست و معنای وزوزی =
معمولا پیرزن ها وبزرگترها وقتی صحنه ی دل خراشی میبیند شروع میکنند در گوش هم دیگر وزوز کردن وبرداشت های شخصی خود را به شور میگذارند.
خواب نیمه جان هم یعنی خوابی که سبک است وبا هر صدای آرامی از خواب میپرن.

معنای بقیه کلماتو میدونید؟نیازی به توضیح بیشتر که نیست؟
انشاءالله


سلامممممممممممممممممممممممممم
کجایییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بییییییییییییییییییییییی وفا شدی
قهر میکنی دیگه کم محلم میکنی ناقلا بگو ببینم سرت کجا گرم شده

پاسخ:
پاسخ: سلام علیکم
خیلی ممنون حامد جان
اگه لطف مینمودی ومطلب را مطالعه میکردی بد نبود
سلام.ممنون ازاینکه لطف کردیدو براش وقت گذاشتید امید وارم و امید واریم که دیگر هفت سینشان را با(س) سرطان آغاز نکنند. درپناه حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خواهش میکنم
انشاءالله
یا من اسمه دوا و ذکر هو شفا.....
باسلام واقعا متن زیبا و تاثیر گذاری بود واقعا از ته قلبم به این شعری که ذکر کردید هرکه در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند اعتقاد دارم به امید روزی که هیچ بیماری توی دنیا وجود نداشته باشه....لحظه هاتون خدایی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خدا به همه مریضا شفا بده
همچنین شما
سلام
مطلب قابل تأملی هست
تفکرات این دختر ده ساله رو خیلی از ما بزرگ تر ها نداریم و تا یه ذره زندگیمون بال و پایین می شه شروع می کنیم به نا شکری و غر زدن به خدا...
من هم دعا می کنم خدای مهربون همه مریضا رو شفای عاجل بده و به هر کی هم مصلحتش در تحمل بیماریه صبر و زبان شکرگزار عطا کنه

بااحترام لینک شدید
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
دقیقا خیلی از آدما سنشون زیاده اما به اندازه یه کودک خدارو درک نمیکنن
ایشالا خدا همه مریضارو شفا بده
سلام
اون شعر قرار نبود چیز قشنگی بشه
قرار بود حکایت چشم های پف آلود من باشه که به سنگ های سرد راهروی بیمارستان زل زده بود . . .
هرجور صلاح می دونید ازش استفاده کنید

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خوب بود وزیبانتنها شعر نبود زندگی افراد مبتلا به سرطان را نشون میداد.
۲۸ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۳۵ بهار(اندیشه الماس خیز)
یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
بله همین که شما فرمودید
سلاممممممممممممممم
ایشلله خدا همه ی مریضارو شفا بده بخصوص این طفلای معصومو

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
انشاءالله
سلام.
خیلی زیبا بود.
تلنگر خوبی بود.
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
واقعا؟بود؟
یاعلی
داغ دل!!
داغ دل را داغ کردید!
+++
1387 تابستان :

سین حرف قشنگی ست
مثل سیب مثل سجده
و ر هم همین طور
مثل راه مثل رویا
و طای نجیب
مثل طیب مثل طوبی
و الف با آن قامت بخشنده اش
مثل آب مثل آسمان
و نون همیشه ساکت و مظلوم
مثل نان مثل نمک
نمی دانم اما چرا این قشنگ های نجیب و مظلوم
به هم که می رسند جان سلام و عشق
درد می آفرینند و شیمی درمانی!؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
البته اگه نقطه دیدمون نسبت به بیماریها تغییر بدیم دیگه بیماریها داغ دل نمیشوند
یک رحمت میشوند
سلام
بله معنی بقیه رو بلدم.فقط همینا بود
ممنون جواب دادید
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خواهش میکنم قابلی نداره!
از تذکر لفظ افکارات هم تشکر نکته بجایی بود
۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۰۱ مه رویان بستان خـــــــــــدا
به نام خدا
سلام الله علیکم و نعیمه
و با سپاس فراوان مطلبتان و البته پی نوشت های مفید و تاثیرگذار و تامل برانگیز که حقیر را تحت تاثیر قرار داد. انشاءالله به ارتباط مطلبی که بیان فرمودید و همینطور پی نوشت های مرقوم در ذیل مطلب دقت زیادی داشته باشیم.
خدا به شما خیر عنایت فرماید
با آرزوی توفیق

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم ورحمة الله
خواهش میکنم.انشاأالله
همچنین شمای دوست
سلام
مطلب رو جالب نوشتید. طوری هست که مخاطب باید تا آخر جریان رو دنبال کنه تا بفهمه چی شد.
دلمون گرفت! انشاءالله خدا به همه سلامتی بده...


پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
بله دقیقا وخودم به این طور داستان هایی که اول خواننده رو توی گمراهی میبره وبعد آخرش نتیجه که میگه همه چیز روشن میشه
علاقه مند هستم
انشاءالله
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۱۹ آهسته عاشق می شوم
خداونددر کلامی به این مضمون می گوید:
بنده من!من انچنان به تو توجه میکنم که گویی تنها تو بنده منی
اما تو آنچنان از من غافلی که انگار هزاران خدا داری!!!

دو قدم بیش نیست این همه راه...

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
بله درسته
ممنون از لطفتون
آخه اصلا قابل مقایسه نیست
گاهی میبینی اون کوهنورد اصلا اعتقادی ب خدا نداره و فقط ب وسیله ی اراده ای ک داره شروع ب فتح میکنه و گاها موفق هم میشه
ب نظرم این بیت فقط درمورد افراد باایمان صدق میکنه....ن درمورد کسانی ک راهشون از خدا جداست

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خب در مثال کوهنوردی که زدم من نگفتم که کوهنورد بخدا اعتقاد داره،گفتم دونفر فرض کنید یکی زحمت میکشه از کوه میره بالا ویکی سستی وتنبلی میکنه واز کوه بالا نمیره
حالا اونی که زحمت کشیده وداره از کوه بالا میره در راه سختی های زیادی میبینه
حال این مثال مانند کسی هست که در راه خدا قدم برمیداره
کسی که زحمت کشید ودرراه خدا قدم برداشت مطمئنن خدا امتحانات زیادی نسبت به کسی که اصلا به خدا اعتقادی نداره میگیره.
پس میشه "هرکه در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند."
یعنی هرکس در راه خدا قدم برداشت بلاها وامتحانات زیادی خواهد دید.
بنظر من در مورد همه صدق میکند اما درصدش کم وزیاد هست.
خداوند از هرکسی بمقدار توان فرد امتحان میگیرد.
ممکنه یک نفر توانش 100درصد باشد مسلما امتحاناتی که از او گرفته میشود سخت تر است وممکن است یک نفر توانش50درصد باشد.پس امتحانش هم به اندازه توانش هست.
سلام
ممنون از یادآوری بعضی از خاطرات آسمانی که بین نفس کشیدن ما آدم های خاکی برای ثانیه ای بیشتر زنده ماندن نه زندگی کردن گم شده است. انشالله که قدر سلا متیمون رو بدونیم ودعای بهبودی تمام مریض ها

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خواهش میکنم
انشاءالله
۳۱ فروردين ۹۲ ، ۰۴:۰۵ مامان محمدمهدی
سلام
دلم خون شد با این مطلبتون
ان شاءالله همه بیماران شفا پیدا کنند.خدا علی،آقای کوچک(http://mydaniel.blogfa.com/) مارو هم شفا بده ان شاءالله

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
انشاءالله خدا همه بیماران را شفا بدهد.
سلاااااااااااااااااام سید عزیزم

پاسخ:
پاسخ:
سلام بر تو ای مرد خدا
اقا معمولا من در وهله ی اول به ظاهر نگاه می کنم بعد باطن
ظاهر وبلاگت متناسب هست ولی خوب نیست
فونت نوشته ها
سفیدی زیاد از حد
باز رنگ نوشته
اندازه ی نوشته
اینا همش تاثیر گذار هست
سعی کن در انتخاب قالب دقت بیشتری کنی، به عنوان مثال قال بلاگ خودمو ببین.
بعد نظر او بنده خدا خوندم
خب ادرسی چیزی نذاشته بود
چطور میخوای جوابش بدی
من یه اصلاحیه گذاشتم بگو بره بخونه
بوس بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پاسخ:
پاسخ:
سلام تشکر از نظرات گهربارت ایشالا به زودی نظرتون رو اجرا میکنم.
نه اگه آدرس گذاشته بود که خوب بود.
نمیدونم ولش کن خودش میاد به وبلاگت سر میزنه ومتوجه میشه

---------------------------------------
ای برو اصلاحیه وقایع التفاقیه بخون ونظر خصوصی نذارحداقل آدرسی بزار تا بهت خبر بدیم
سلام دوست عزیز خسته نباشی و اری.دروغ نگویم چشمی گذراندم.راستش توحیدم.ناقلی همان که از شما عکس شهدا رو درخواست کردم.ایمیل زدین که یادآور باشم.جسارت کرده آمدم تا یادتان بیاید.
با سپاس فراوان.و عاقبت بخیری برای تمام مردم جهان


پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
ببخشید من معذرت میخوام که دیر فرستادم.ممنون که یادآور شدید.
انشاءالله
درحال حاضر در حرم امام رضا هستم و بسیار یادتون کردم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم.مایه افتخارومباهات بنده است که برای حقیر دعا کردید.برای شفای همه مریضها دعا کنید
سلام.
امن یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السوء
مطلب تلنگری خوبی بود.
به امید ظهور مولا و مقتدای عالم که شفای تمامی مریضی های روحی و جسمی در فرج و ظهور حضرت هست.انشالله.
التماس دعای ظهور مولا...
اللهم عجل لولیک الفرج و الرزقنا توفیق الشهاده...

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم.
خواهش میکنم.انشاءالله که دوای درماندگان هم از در بیایید
با سلام
ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه ی زهرا(سلام الله علیها) رو پیشاپیش خدمتتون تبریک میگم.
یه طرح ویژه برای ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها):
*اول قرائت زیارت آل یاسین در روز ولادت یعنی یازدهم اردیبهشت ماه به نیت تعجیل در ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف).
*دوم ختم14صلوات – یا اگه دوست داشتید بیشتر از14 صلوات- در روز ولادت.
*و سومین کار که از همه مهم تر هست و کار های قبلی هم مقدمه ای برای این بودن: هرکس یه کار انجام بده که قلب حضرت فاطمه(س) رو خوشحال کنه. این کار،میتونه ترک یک گناه یا انجام یک کار خوب باشه.
اگه تمایل به شرکت در این طرح دارید،ابتدا به یکی از وب های زیر مراجعه نموده و پس از مطالعه ی طرح،در قسمت نظرات همراهی تون رو اعلام کنید.حتما در قسمت نظرات ذکر کنید که «در این طرح شرکت می کنم.» تا اسمتون ثبت بشه.
http://fanous-e-shab.blogfa.com/
http://meraj-e-aflakian.blogfa.com/

پاسخ:
پاسخ:
سلام
انشاءالله که حضرت زهرا ازمون راضی باشن
به روی چشم سرمیزنیم
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۴:۴۸ بصیرت دل_چشم آبی
سلام. خدا قوت .
مطلب انتخابیت خوبه و عکسات عالیه. و تاثیر گذار . یه جورایی مناسب حال من شد .
یه مدتی به خاطر کسالت عزیزی نبودم شرمنده که وقت نکردم نظرات ارزشمند شما و سایر دوستان را جواب بدم .
در پناه حق سر افراز بمانید
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم خواهش میکنم.
انشاءالله که خوب شن
خواهش میکنم
سلام
کتاب نورلدین پسر ایران را بخوایند ...
ادامه در وبلاگ اینجانب
تشریف بیاورید

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
در برنامه دارم که حتما بخوانم
مثل اینکه فتح البابی آغاز شده به روی چشم
مرسی.قبول حق
راستش خیلی چیزا تو ذهنم هست ک قصد نوشتنشونو دارم و گه گاه حتی اذیتمم میکنه.
ولی حوصله ندارم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
انشاءالله که یه موضوع خوب به ذهنتون برسه
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۲۳ سلحشوران اریا
انتظار...!
صدای زمزمه های حضور رادر میان بغض های هر شبم می شنوم.
ولی تمام جمعه های خوب من تهی زآمدنت.
غروب شد،سحر برفت،سکوت آمد و برفت ونم نم سپید اشک روی گونه ام روان،
آمد وبرفت تو باز هم نیامدی .
خسته ام!
ز بهر سالهای بی امان سالهای سبز انتظار وخسته از ستم،از گناه های شیعیان وباز هم...
وجمعه جمعه ندبه ام وندبه ندبه اشک وآه وباز هم ...وبازهم...وباز هم نیامدی.
بیا وبا دوباره بودنت تمام کاش های کاش من تمام کن بیا وباز هم بپاش رنگ عشق
رنگ آبی حقیقتی را به روی ای کاش های کاش من. دلم بسی گرفته است...بهر سالهای باتو
بودن ونبودنت،
از تو خواندن وندیدنت،از تو گفتن و... .
خواندنی ترین سروده ی من تا ابد به یاد ماندنی. سخت ومبهمی انتهای انتها.
در جواب وحل تو وامانده ام.هر کجا می روم هرچه می روم باز هم حضور می باید و ظهور.
بوی عطر سبز پیرهنت عطر خوب آمدنت حسرت دلهای بی قرارمان شده است.
امید روح خفته ام بیا و روشنی بده به قلب های بی قرار. به بغض های بی امان
به انتظارو انتظار وانتظار.

پاسخ:
پاسخ:
سلام آقاسید بزرگوار
انتظار انتظارمان را سر آورد
عامو نظر آخرم می خواستم خصوصی بذارم متوجه نشدم عامو ورش دار لامصب عجبا

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم برو بابا
ماتو وبلاگ نظر خصوصی نداریم هرکی نظر خصوصی بزاره اگه مشکل آبروریزی نباشه عمومی میکنیم
ودر ضمن جای کامنتهای خصوصی تو گوشی هست
امام امیرالمؤمنین علی (ع):
ای فرزند آدم! زمانیکه دیدی پروردگارت انواع نعمتها را به تو می رساند در حالیکه او را نافرمانی می کنی، از وی بترس
به روزم منتظر نظرات شما عزیز می باشم

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
بله این روایت واقعا زندگی ای داره برا خودش ممنون
به روی چشم حتما
سلام
با معرفی یک کتاب به روزم
سر بزنید
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم اومدم خوندم ومشتاق شدم
ﺍﺯ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﻭ ﭘﯿﺮﺯﻧﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ:ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭﺷﺼﺖ ﺳﺎﻝ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﯾﺪ؛ﮔﻔﺘﻨﺪ:ﻣﺎ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﻧﺴﻠﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ، ﻭﻗﺘﯽ ﭼﯿﺰﯼ ﺧﺮﺍﺏ ﻣﯽ ﺷﺪ؛ﺗﻌﻤﯿﺮﺵ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻧﻪ ﺗﻌﻮﯾﻀﺶ

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
بــــــــــــــــــــــــله
آمدیم نبودید!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
بله
مگه این نظر چش بود خصوصی گذاشته بودید؟؟؟
من هیچ وقت دنبال موضوع خوب نیستم.
دنبال آزادکردن ذهنم از یک سری مطالب هست
ک بالاخره نوشتم...
البته ذهن من همیشه پره از نگفته ها...

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
انشاءالله که روزی نگفته ها تبدیل بشه به گفته ها
۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۱۰ وبلاگ معظم له
هوالعالم.با عرض سلام و خسته نباشید و سپاس فراوان از حضورتان در وبلاگ معظم له.

ومن ا... توفیــــــــــق / سایه مقام معظم رهبری همواره مستدام باد
MOAZZAMOLLAH****

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خواهش میشه
بــــــــــــــــــــــــله
۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۵۶ کسی از همین حوالی
سلام.عکستون عالیه!همین سه مرحله ی جنگ!من مینویسم ولی احساس میکنم اصلا سربازی نیست!برا همین دلگیرم از خودم!
وبلاگتون عالیهه!

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
هر چقدر هم در جنگ تنها شویم اما اگر در راه حق جنگ میکنیم باز خدا پشتمان است
۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۵۸ کسی از همین حوالی
شایدم زیاد سخت میگیرم!آخه جنگ نرم سخت تره!منیتها تو بیشتر میشه!ریا کاری ها...ای بابا!خدا به وجود همه رخت عافیت بپوشونه!

پاسخ:
پاسخ:
بـــــــــــــــــله
انشاءالله
۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۰۰ کسی از همین حوالی
من برای اولین باردر عمرم از پاییز 91 سرطان رو از نزدیک لمس کردم!برای عزیزترینم اتفاق افتاد.واقعا خدا به خانواده هاشون صبر بده

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خدا انشاءالله به همه مریضان مخصوصا بیمار شما عافیت وسلامتی عطاکند
۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۱۲ آهسته عاشق می شوم
... یا مَنْ یَشْفِى الْمَرْضى ...

... ای آن که بیماران را شفا می دهی ...

جوشن کبیر- بند ۴۱

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
احسنت طبیب اوست ودیگران تنها یک وسیله اند.
اگر تابحال هم این استعدادمو شکوفا نکردم ب خاطر بابام بوده
ولی گاهی آدم ب ی جایی میرسه ک میرسه میبینه خیلی کارارو ب خاطر خیلی از عزیزانش انجام نداده و حسرن اون کارا ب قدری رو دلش مونده ک.....
با این حال حتی اگر فکرم کج رفت خدا موقعیت حفط قرانو برام قرار داد و الان راضیم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
خدا روشکر انشاءالله که یکی از حافظان قرآن باشیدو قرآن نیز حافظ شما
۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۲۷ محمدابراهیم باغبان
باسلام
این یک نظر عمومی است :
آدرس وبلاگ جدید بنده اینه : www.55555.blog.ir
اگر هم لطف کرده بودید و پیوند وبلاگ قبلی رو توی وبتون گذاشته بودید لطف خودتون رو تکمیل کنید و تغییرش بدید
این مطلب جدید رو هم مطالعه بفرمائید :
عاقبت شرکت هائی مثل نستله و نوکیا اسرائیلی شدند یا نه؟ کلاهی که بر سر متدینین می رود و پولش به جیب تجار و رقبا
ممنون
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام حاج ابراهیم
تشکر از این که زحمت کشیدید.
خوندمش ونظر هم گذاشتم
سلام
با شعر روز مادر به روزم
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
به روی چشم
آمدیم
معنی سندروم رو براتون نوشتم
در ضمن به روز هم هستم!

پاسخ:
پاسخ: سلام
اوه اوه پس سندروم بیماری خطرناکی هست،ایشالا خداشفا بده
به روی چشم
سلام
مقاله روزی که امیر کبیر گریه کرد را خوانده اید؟
اگر نخوانده ایدش می توانید آن را در وبلاگم بیابید.
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام نه نخوندم
به روی چشم اومدم
سلام
ببخشید ولی خسته شدیم انقدر آمدیم کسی نبود
قصد به روز رسانی ندارید؟
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم خواهش میکنم.
چرا به روز کردما
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۲۲ محبوبه دختر آبی پوش
خدا همه بیمارا رو شفا بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">