در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

پر پرواز

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۲۹ ق.ظ

چند روزی مهمان آسمان شهرتان هستم!

اگر قلبم را نشانه نروید و سرم را ازتنم جدا نکنید ...

من از این دنیایتان تکه نانی و پری، برای پرواز می خواهم...

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۵
در مسلخ عشق

نظرات  (۲۰)

۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۲ فانوس جزیره
پری برای پرواز ....



سلام علیکم
خیلی ها با دل راهی دیدار ها هستند
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام!فقط بخاطر شما پری  برای پرواز....
ممنون از حضورتون
سلام!
میبرمت کره گنجشک کوچولوی من!!!!
چشم؛ بادام ارزان هم سوغاتی میارم براتون... شما نمیخواد بخری دیگه چه کار به قیمتش داری!
*
گنجشکک من!
مهمان آسمان شهر من نشو!
سیاهی آسمان تهران؛ تو را قاطی کلاغ ها گم می کندو می ترسم چشم هایم اشتباهی نشانه روند...

پاسخ:
سلام، بازهم خدا رو شکر آسمان شهر ما جولانگاه دود و غبار بی رحمی مردم نشده است.
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۴ افشین پارسائیان
سلام. ناخداگاه افتادم یاد این جمله از سید شهیدان اهل قلم، آوینی:

مکه برای شما، فکه برای من. بالی نمی خواهم، همین پوتین های کهنه هم می توانند مرا به آسمان ببرند.

پاسخ:
سلام، خوب اومدید، لایک داشت.
پری برای پرواز مرا کافیست ...
تکه نان خواهد رسید ...

+سیزده به روز شد
منتظرم

پاسخ:
بله، نان را خدا خواهد داد...
ممنون از دعوتتون.
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگ بود Oــــo
پاسخ:
سلام، یعنی، این قدر ؟!!!
این خیلی دریگه نوبر بودا
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۹ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
پاسخ:
هدایای  گرانبهایی بود.
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۴ فاطمه‌‌ی پدر
سلام

گنجشک‌وار مسافرم ...
پاسخ:
ای کاش ماهم چنین حالی داشتیم.
سلام

 زیباست....

هم تصویر و هم نوشته...
پاسخ:
سلام زیبایی از خودتونه، هم تصویر هم وجود...
سلام گویا مهاجرتمان به بلاگ هم زمان بوده
موفق باشید
پاسخ:
سلام، منزل نو مبارک.
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:)


پاسخ:
سلام!
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۷ سید هادی حسینی
سلام علیکم
پری برای پـــــــــــرواز
عالی بود مطلبتون
پاسخ:
سلام،ممنون از حضور زیباتون
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۰ افشین پارسائیان
پاسخ:
سلام ممنون از دعوتت
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۶ وَ آنکهــ دیـرتـر آ ـمَــد ...
سلام،ممنون برای حضورتون
چه غمناک...
قلمتان پرقوت
پاسخ:
سلام، خوش آمدید.
سلام اگه لطف کنید ادرس جدید رو لینک کنید ممنون میشم
پاسخ:
سلام، آدرس قدیمتون رو ندیدیم.
آدرس جدیدتون با نام تنها مسیر لینک شد.
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۲۹ مامان محمدمهدی
سلامچرا من ازین یادداشتتون هیچی نفهمیدم؟یعنی منظورتونو؟کامنتای دوستانتون هم کمکی به فهمم نکرد!!
پاسخ:
سلام، انسان در این دنیا برای پرواز به خدا آمده است. اما دنیا هر لحظه در کمین شکار این پرنده است.
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۶:۵۷ محسن عروجی
پاسخ:
سلام؛ در عجبم...
ممنون از دعوتتون حتما
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۰ محمد حسین تقوایی
سلام.
(فأین تذهبون؟) عنوان مطلب کوتاهی است با موضوع (غزه) در (زلال حکمت). منتظر حضور حکیمانه تان هستم. یا علی
پاسخ:
سلام؛ مطلب زیبایی بود.
شهر ما سیمانی شده. همه ساختمونا به جای گنجشک نما دارن.
به روزیم. یا علی
پاسخ:
بازم خوش به حال ما که شهرمون که گنجشک زیاد داره
سلام..

پر من باز ..

ولی..

رفته ز یادم پرواز..
پاسخ:
سلام زیبا بود، رفته ز یادم پرواز
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۱ منجی مهربان
چه زیبا:))
پاسخ:
سلام، قابلی نداره....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">