در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

وصیت نامه شهید حاج حسین خرازی

پنجشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۴۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


اللهم انی اسئلک ان تملاء قلبی حبا لک و خشیه منک و تصدیقا بکتابک و ایمانا بک و خوفا منک و شوقا الیک یا ذالجلال والاکرام حبب الی لقائک واحبب لقائی واجعل لی فی لقائک الراحه والفرج والکرامه. (دعای ابوحمزه)


 قبلا چند کلمه ای به عنوان وصیت نوشته بودم و فکر می کنم تکمیلی،چند کلمه دیگر باید بنویسم.

«خدایا،غلط کردم،استغفرالله،خدایا امان،امان ازتاریکی وتنگی وفشارقبروسئوال »


نکیرومنکردرروزمحشروقیامت.به فریادم برس،خدایا دلشکسته و مضطرم، صاحب پیروزی و موفقیت،ترا می دانم و بس،و برتو توکل دارم.خدایاتا زمان عملیات،فاصله ی زیادی نیست،خدایا به قول امام خمینی(تو فرمانده کل قوا هستی) خودت رزمندگانت را پیروزگردان،شرصدام کافررا ازسرمسلمین بکن خدایا،از مال دنیا،چیزی جز بدهکاری و گناه ندارم،خدایا،تو خود توبه ی مرا قبول کن و ازفیض عظمای شهادت،نصیب و بهره مندم ساز و از تو طلب مغفرت و عفو دارم.

 یا واسع المغفره یا من سبقت رحمه عن غضبه

 از همسر خوب و ایثارگرم، کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم انشاءالله که مرا می بخشی. الحمدالله خداوند لطف و کرم نموده،به سلامتی او را مهدی و یا زهرا اسم بگذار و ازخوراک وطعام حلال و طیب به او بخوران، و او را سرباز و طلبه امام زمان(عج)باربیاور و تربیت کن که این خود هدیه ایست به پیشگاه خداوند باری تعالی و وسیله کاهشی باشد ازعذاب قبر و آخرت و قیامت ما ، می دانم در امر بیت المال امانت دار خوبی نبودم و ممکن است زیاده روی کرده باشم،خلاصه برایم رد مظالم کنید و آمرزش بخواهید. والسلام  حسین خرازی(1/10/1365)  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۴
در مسلخ عشق

نظرات  (۵)

با سلام خدمت شما وب بسیار زیبا و پر محتوایی دارید ارائه کتابهای رمان ،مجله،کتابهای زناشویی و امور جنسی ،کتابهای چاپ شده ی پر تیراژو مجله های اس ام اس برای شما که شامل موارد زیر میباشد :

دانلود کتاب دنیای sms2012 (جاوا- آندرویدوتبلت)
دانلود دنیای مردان و زنان جاوا))
دانلود مجله ی رنگارنگ -جاوا و آندروید))
دانلود رمان زندگی ،من،او- جاوا و آندروید))
دانلود رمان چشمان تو عشق من(جاوا و آندروید))
دانلود رمان غزل عاشقی(جاوا))
دانلود رمان بوی خوش عشق(جاوا))
دانلود رمان هدیه ی شاهزاده(جاوا))
دانلود رمان گندم معروفترین اثر م.مودب پور(جاوا))
دانلود مجله ی گامی برای خوشبختی(جاوا و آندروید))
دانلود رمان آن 5دقیقه(جاوا و آندروید))
دانلود رمان محبت عشق( جاوا و آندروید))
دانلود رمان من +تو(جاوا و آندروید))
سلام
من یکی از طرفدارهای وبلاگ شما هستم. خیلی مطالبت عالیه.تبریک می گم

پیشنهاد می کنم حتما وبلاگت را تو این صفحه معرفی کنی. خیلی تو افزایش بازدیدت تاثیر داره

کاملا هم رایگانه

http://www.javanemrooz.com/SiteIntro/addsite.aspx

باز از مطالبت ممنون
____________________________________________________________
سلام به عرفان عزیز
داداشم از لطفت ممنونم ولی داداشممن کسی نیستم وخاک پای همه دوستانم
ومن این وبلاگو که ساختم نیازی در خود حس کردم آى، ىود تا بتوانم حداقل ذره ای از زحمات شهدا را قدر دانی کنم
ممنون که به وبلاگ خودت سر زدی
سلام سید جون علیرغم مشغله فراوان تونستم به بلاگت سر بزنم باز هم وقت خواندن ندارم متاسفانه
اما میدونم که مطالبت زیباست
فعلا تا بعدا
---------------------------------------------------------------------------------------------------------


سلام ابوطالب جان ممنون از بازدیدت

سلام، این زیباترین نام خداوند تقدیم به شما

با مطلب "حسین امام زندگی" به روزم
منتظر نظرات و راهماییاتون هستم
یاحسین
سلام به بهانه انتخابات مطالبی را درون وب گذاشتم خوشحال میشم یه سری بهم بزنی نظرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
یادت نرهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
____________________________________________________________سلام حامد یادت رفته باخودت اومد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">