در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

میوه فروش کجا، تو کجا...

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۳ ق.ظ

میوه فروش دوره گرد ، میوه را که ترازو میکرد، یکدانه میوه هم اضاف میگذاشت هر وقت از او میوه میخریدم چشم امیدم همیشه به فضلش؛ آن یک دانه میوه امیدوار بود.....

مرد میوه فروش

خدای من ، ای معبودم، ای خالق تمام هستی، ای زیباترین زیبایان، ای بخشنده ترین بخشایشگران، ای مهربان ترین مهربانان ... ، ای خدای نوازشگر، ای خدای گدا پرور...

عمریست که این گدا ، مشتری هر روزه توست و چشم امیدش را به فضل بی کرانت دوخته است. می دانم تو کریم تر از آنی که گدایی را از فضل و رحمتت نبخشایی.

پس خدایا تو را به فضلت می خوانم :

یا مَن لا یرجی اِلّا فَضلُهُ

یا مَن لا یُسئَلُ اِلاَّ عَفوُهُ

یا مَن لا یَُنظَرُ اِلاّ بِرُّهُ..

***

ای که امیدی نیست جز به نیکی او

ای که درخواست نشود جز گذشتش

ای که چشم داشتی نیست جز به نیکی او...

(دعای جوشن کبیر، بند20)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۲
در مسلخ عشق

نظرات  (۶)

یا کریم...

پاسخ:
پاسخ:
سلام، بله دیگه
سلام
من واسه بهارم یه وب درست کردم و امیدوارم بتونم براش 1379 تا نظر تبریک تولد جمع کنم
خوشحال میشم به این آدرس بیای و تولدشو تبریک بگی
اگه بیشتر از یدونه هم نظر بذاری خیلی خوب میشه و خیلی ممنونت میشم
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۷ فانوس جزیره
یا مَن لا یرجی اِلّا فَضلُهُ
یا مَن لا یُسئَلُ اِلاَّ عَفوُهُ
یا مَن لا یَُنظَرُ اِلاّ بِرُّهُ..

خدایا ما رو مفتی بخر ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام، خدا مار و گرون میخره، اما ارزشمون به اندازه اون بهایی که واسه ما میده کمه
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۱ مامان محمدمهدی
سلام
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام، سادات خانم، کلیک رنجه فرمودید چند سالی می شد که به این کلبه فقیرانه حقیر کلیک رنجه نفرموده بودید.
ملتمسیم به دعا!
اما من اومدم و شما بودید!
چه اناردانه ای!

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم!
آنقدر خوب باش,
که بزرگترین تنبیهت برای دیگران,
گرفتن خودت از آنها باشد.....!!!

______________$$$$(¯`v´¯)
_________________(¯`(?)´¯)
_________________$(_.^._)

به من هم سربزن خوشحال میشم.
منتظر کامنتای زیبات هستم

پاسخ:
پاسخ:
سلام تشکر
ممنون از دعوتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">