در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

غرق در آب

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۸ ق.ظ

سالهاست که خودم را گم کرده ام...!!!

هر چه می بینم تنها یک غریبه است  هم شکل من

که عکسش افتاده در آب ...

آیینه که دروغ نمی گوید به من

این خودم هستم که سالهاست؛ غرق شده ام در آب ...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۹
در مسلخ عشق

نظرات  (۱۲)

۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۵ از تبار باران
عکسش خیلی مناسب و زیباست
پاسخ:

سلام...

ممنون از اینکه تشریف آوردید.

۲۹ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه خوب....
شاید هم
چ بد....
پاسخ:

سلام...

کاش خودش را پیدا کند

سلام
 عرض تسلیت به خاطر رحلت یاری دیگر از یاران حضرت آقا...
فاتحه ای نثار رو ح بزرگ حضرت آیت مهدوی کنی ره...

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ﴿۱﴾

الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿۲﴾

الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ ﴿۳﴾

مَالِکِ یَوْمِ الدِّینِ ﴿۴﴾

 إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ ﴿۵﴾

اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ ﴿۶﴾

صرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ﴿۷﴾
پاسخ:
خدا رحمتشان کند...
سلام
 چه تصویر زیبایی...
پاسخ:

سلام...

گنجشکه...

۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۵:۱۰ کوچکترین منتظر
گاهی آدم بهتش میگیرد...وقتی خودش را در آینه میبیند...
که این...آنی نیست که باید باشم...
مبهوتیم...
کاش خودمان را پیدا کنیم...
پاسخ:
سلام...
گاهی فکر میکنیم آینه ها دروغ می گویند.
سلام
عکس خیلی مناسبی انتخاب کردین
پاسخ:
سلام.
ممنون از حضورتون ...
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۹:۲۴ کوله بارسفر

سلام

انگار شما از گنجشک خاطره زیاد دارید.

ای کاش ما هم یکبار مثل این کنجشک انقدر دقیق به خودمون نگاهی می کردیم.

شاید خیلی چیزها عوض میشد...

یاعلی

پاسخ:
سلام...
ما آدمها عادت کردیم به اینکه هر چیزی که کمتر می بنینیم بیشتر دوست داریم.
اما گنجشک از بس که دور و برمون زیاده کسی بهش توجه چندانی نمیکنه؛ اما واقعا پر از زیبایی هست.

باورکنید هرروز خودمونو دقیق توی آینه نگاه می کنیم اما فقط جلوه... کاری به درون نداریم.
۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۶ عـــطـش ...
عالی بود ...
تصویر هم زیباست ...
پاسخ:
سلام...
ممنون نظر لطفتون هست.
۰۱ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۰ ღ فاطمه ღ
چه تصویر و دل سوزونی!!
پاسخ:
سلام
هرچه می کشیم از دست عکاسان هست.
چه عکسایی که نمیگیرن
۰۱ آبان ۹۳ ، ۲۲:۲۱ فانوس جزیره - گمنام
سلام
چه گنجشکه دپرسی.
خدایا لازم است با تو حرف بزنم می دانم در بیابان دنیا گم شده ام...
پاسخ:
سلام...
گنجشکه داشته آب تنی میکرده..
خدا هم دائم به ما آدمها می گوید ای بنده من وقت آن نرسیده با من حرف بزنی؟؟
عکس خیلی قشنگیه :)کاملا با مطلب مطابقت داره:)

پاسخ:
سلام..
دست عکاسش که نمیدونم کیه درد نکنه...
ممنون از حضور پرمهرتون.
۲۷ آبان ۹۳ ، ۰۸:۱۵ منجی مهربان
مطال تون خیلی قشنگه تشکر می کنم ازین حُسن انتخابتون.موفق باشید.
پاسخ:
سلام.
شرمنده نکنین.
حسن انتخاب کجا بوده..
نظر لطفتتونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">