در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

گناه یعنی

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ق.ظ




حسین جان طاقت قهر همه را دارم . الا تو...

و یا شاید سالهاست که با من قهری...


الهی بالحسین العفو....


***

ب ن : این پست برام خیلی جالب بود ؛ چون مخاطبها بسیار لطف داشتند.

1- به گفته یکی از وبلاگ نویسان این عکس عکس حزم حضرت عباس(ع) هست، با حرم امام حسین اشتباه گرفته نشه. ما که هنوز این بهشت نصیبمون نشده، خوش بحال اونایی که رفتند.


2- این عکس نوشت و جمله پائینش ، هیچ منبعی ندارد. فقط یک جمله اخباری هست و می خواهدگوشزد کند گناه تو را از امام حسین دور می کند، یادت باشد با گناه از امام حسین دور نشی...


ممنون از لطفتون...

نظرات  (۱۰)

۱۶ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۰ مهندس موسوی

سلام دوست عزیزم

من به وبلاگت سر زدم و مطالب باارزش و زیبایی در آن دیدم. از شما بابت نشر این مطالب و کمک به پرمحتوا تر شدن وب فارسی تشکر میکنم.

خوشحال می شم اگر لطف کنی و به وبلاگ من هم سر بزنی، نظرتو درباره اش بهم بدی،باعث افتخارم هست که به پیشنهاداتت جامه عمل بپوشانم.

 آدرس وبلاگم http://imeni.blog.ir/هست. خیلی ممنون میشمم اگر تمایل به قرار دادن لینک وبلاگ های یکدیگر داشته باشی.

۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۰ افشین پارسائیان
عکس بسیار قشنگیه.
اللهم ارزقنا زیارت الحسین.
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون
نوشته عکس را قبول دارم
نیمی از پانوشت هم حرف دل است
ولی ارباب ما هیچ وقت با نوکرانش قهر نمی کند ...
اگر قهر کرده بود اجازه آوردن نامش را هم نمی داد ...
پاسخ:
سلام، قهر ارباب با نوکراش، قهر ظاهری هست، در راه به راه آوردنشون...
اما خدا کند قهر واقعی که حتی نگاهت نکنه نصیبمون نشه.
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۳ از تبار باران
الهـــی العفو
پاسخ:
خدا کند به آبروی حسین عفومان کند.
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۲ ح.ه * سید فریاد*
بنام نامی الله 
سلام 
من با تو قهر کردم تو می کنی رفاقت 
یاللعجب ندانم بیدار یا که خوابم 
پاسخ:
سلام!
احسنت زیبا بود.

او رفیق است ، رفیق...
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۵ مامان محمدمهدی
سلامچطور اینو میگید؟منبع خاصی داره یا حرف خودتونه که گناه یعنی ...؟
پاسخ:
سلام نه، هیچ منبعی نداره.
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۲ فاطمه‌‌ی پدر
چقدر دلتنگ بین الحرمینم ... چقدر دلتنگم ...
پاسخ:
سلام خوش بحال شما که رفتید و دلتنگ دوباره هستید.
دعایی در حق ناکامان کنید.
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۲ فاطمه‌‌ی پدر
سلام

زیارتشون نصیب همه مشتاق‌ها، از جمله شما ... ان شاء الله رحمان و رحیم
پاسخ:
سلام، ان شاءالله
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۶:۰۸ بسم الله النور
سلام. سپاسگزارم از بازدید شما. به روزم
پاسخ:
سلام!
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۳ منجی مهربان
ایشالا این سفر پربرکت نصیب ماهم بشه که مطمئنا گنه کارم کهراهی نمیشم!!!:((
پاسخ:
سلام، انشاءالله کجا تشریف میبرید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">