در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خنده تلخ

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲ ب.ظ

گاهی وقتها؛ آنقدر با خودت کلنجار می روی که چشمانت  میزبان گلوله های گرم اشک نشوند؛ برای فرار از دست اشک ها؛ از هر کاری که؛ دستت بر می آید دریغ نمی کنی. گاهی آن چنان سخت و بی ربط میزنی زیر خنده که کسی از درد درونت چیزی متوجه نشود.آنوقت است که میفهمی ( خنده تلخ من از گریه غم انگیز تراست ) یعنی چه...

امروز کاروانی از دوستان عازم سفر کربلا شدند

خود رفتند و دل ما را عجیب هوایی کردند.

هوای شهر ابری بود اما هوای چشمان بدرقه کننده ها بارونی بارونی؛ و بد جوری چشمان آدمو قلقلک میداد تا واسه کم کردن از این کوه آوار شده در وجودت و حسرت جا مندن از این قافله قطره اشکی هم که شده نثار بی لیاقتی خودت کنی...

وحال تمام خوشحالی ام این است که حداقل لیاقت بدرقه شان راداشته ام.آقا جان  همینش هم شکر...

کربلا2

کربلا1

کربلا4

کربلا5یادش بخیر؛ عکسهایی که در سفر اربعین گرفته شد.

دعا میکنم زیارت حرم خوبان نصیب همه بشود.

نظرات  (۲۸)

سلام
خوش به سعادتشون
ان شاالله

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم؛ ان شاءالله نصیب همه شیعه ها بشود.
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ان شالله دوستانتون بسلامت باشن
و روزی شما هم بشه بزودی زود
و روزی همه آرزومندان

پاسخ:
سلام علیکم ؛ تشکر ان شالله.

هر وقت سیلی خوردی؛بگو : یازهرا

هر وقت دستت رابستند؛بگو : یاعلی

هر وقت بی یاورشدی؛بگو : یا حسن

هر وقت آب خوردی؛بگو : یا حـسین

هر وقت شرمنده شدی؛بگو: یاعباس

ولی اگر:

تشنه شدی،آب نـخوردی،بی یاورشدی

دستت رابستند ، سیلی خوردی ، شرمنده شدی

بگو:

" امان از دل زینب "



پاسخ:
سلام علیکم...
خودش روضه  است..
سلام
در مسلخ عشق ماندن همین است ای دوست
هر چه از عاشقی نصیبت شد ، گوشه چشمی تر کنی ...
ان شاءالله که حرم خوبان ، روزی شما و تمام خوبان جهان شود
یا علی
پاسخ:
سلام، ممنون از حضور زیباتون.
به همچنین
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۱۵ کوله بارسفر

سلام

حسین من بیا این دل شکسته را بخر

حسین من مسافر جامانده را با خود ببر

این عکسها خاطرات زیادی رو تداعی کرد

ممنون

یاعلی

پاسخ:
سلام علیکم؛ تشکر از حضورتون.

۲۹ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۲۰ مامان محمدمهدی
سلام
ان شاءالله دوباره روزیتون شه
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم تشکر؛
ملتمسیم به دعا.
 سلام
الوعده وفا
ب روزیم
یاعلی
پاسخ:
سلام؛ کدوم وعده؛ هرچی فکر میکنم یادم نمیاد....
مممنون از دعوت.
سلام
 یه بار افتخار ندادی بشینی و برامون خاطرات اربعین تعریف کنی آقا سید....
اشکال نداره....

:(
پاسخ:
سلام؛ حاجی جان...
افتخار نیست بی لیاقتی هست نگفتن از کربلا.
اما انشاءالله آقا بطلبه سال دیگه باهم بریم.
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۱۹ ابوالحسن جعفری پرچکوهی
با عرض سلام خسته نباشید  . خوبید ؟ با مطلب (جایگاه نماز و جامعیت آن) بروزم بنده حقیر را بپذیرید و نگاهی بیندازید .
یا حق .
پاسخ:
سلام؛ ممنون از حضورتون.
تشکر از دعوتتون
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۳ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
کربلا را که مگو...
پاسخ:
سلام علیکم؛
داستان کربلا؛ داستان وصال عاشقان است.
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۵۹ ** فرکانس **
سلام..

خوش به حالتون که اربعین رو لااقل رفتید...ان شا الله خیلی زود دوباره میرید..
پاسخ:
سلام؛ ان شاءالله زیارت آقا هم نصیب شما بشه و اربعین هم جدا گونه...
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۲۸ کمی بودن ...
سلام
ان شاالله به زودی قسمت من وشماهم می شود!!
پاسخ:
سلام علیکم؛ ان شاءالله.

۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۲۷ کمی بودن ...
یاقریب
ای نزدیک بندگان

خداوندازخودمابه قلبمان نزدیکتراست
دلیل آن رادرسوره ی اعراف 
آیه ی 24بخوانید!
پاسخ:
سلام، مطمئن هستید سوره اعراف آیه 24؟
آخه معنیش یه چیز دیگه هست.
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۰۷ صــــــــــــراط
سلام سپاس از حضورتان ...

معرفی کتاب «الصحیح من سیره النبی الاعظم» به روزم

منتظرحضور تان هستیم

بعضی خاطره های خوب رو آدم وقتی یادآوری میکنه بیشتر میسوزه
ایشالله مجدد قسمتتون بشه
پاسخ:
سلام علیکم؛ تشکر
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۶ از تبار باران
سلام

چه جالب !

ما هم  همین 2 ساعت پیش پدرم و چند نفر از همشهری ها رو بدرقه کردیم ؛ 

لا اقل شما اربعین رفتین ...
پاسخ:
سلام.
انشاءالله سفر اربعین نصیبتون بشه.
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۷ کمی بودن ...
من خودم چندبارخوندم  ولی فک کنم میگه که همه به غیرازخدادشمنمونن!!


یامن عذابه عدل

ای کسی که عذابش ازروی عدل است

درهنگام بروزمشکلات ناله نکنیم ،ناامیدنشویم 
وبدانیم این عذاب،لطف است وشکرکنیم.
پاسخ:
سلام بله اگر به این درک برسیم چه زندگی خدایی خواهیم داشت
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۲ تا اینجا خواندم...
سلام

 دعوتید به کتابی با طعم سفرنامه....



http://baketab.blog.ir/post/47
پاسخ:
سلام مزاحم خواهیم شد
دعا میکنم که دعاتون مستجاب بشه
پاسخ:
سلام ممنون از حضور زیباتون
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۷ عامو مرتضی
سلام.
یادش بخیر علقمه
یادش بخیر قتلگاه
یادش بخیر خیمه گاه

شکسته بال و پر من ولی دلم تنگ است
سفر به کرببلا را خودت درستش کن ...

اللهم ارزقنا ...
سلام علیکم مومن
سال نو مبارک ، آرزومندم سال خوب پر برکتی داشته باشید در پناه اهل بیت علیه السلام
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
درود خدا بر شما. انسان با تعلقاتش در آخرت محشور می شود. خوشا به حالتان که عاشق این هوایید.
فی امان الله.
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۶ نجمه خانم
اربعینی که گذشت اونجا بودم 


نجف کربلا پیاد!!!!!!!!!!!!!


واقعا چی فکر کرده بودم پیش خودم؟؟؟؟ 

زدم به کاهدون همین...
پاسخ:
سلام علیکم؛
 پیاده روی اربعین یعنی گم شدن در عاشقان ثارالله
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۶ رافضیــة ...
خوش بسعادتتون....

ان شاالله بحق دعای خوبان...
التماس دعا

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم؛ خوش بحال آنان که کربلایی شدند و کربلایی ماندند.
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۱ عــ ـاکـ ـف ...
پیاده می رن عاشقا...
اربعین...
از نجف تا کــــربلا....
یادش بخیر؛
آن روزها چه حال وهوایی داشتیم...با هربدرقه ای وهر بانگ خداحافظی اشک ها امان آدم را می بریدند و..
من دلم فقط خوش بود به شش گوشه ای که چشمانم دیده بودندش،به اینکه هر زائری حتما در یک گوشه مسیر به یاد دل تکه تکه شده ام خواهد بود...
خوش به سعادتشان...
"صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین"
پاسخ:
سلام علیکم. بله قافله می رود و ما می مانیم در این نرفتن.
پاسخ:
سلام علیکم؛ نمیدونم چیه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">