در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

عکسهایی بر خلاف تصور

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۸ ق.ظ

عکسها برخلاف آنچه که تصور میکنی؛ با تو

حرف نمی زنند. تنها تو را گول می زنند...

عکس ها بر خلاف تصور

+ چقدر ساده ایم ما آدمها گاهی دنیایمان ؛ را روی یک عکس می سازیم؛ بی آنکه بدانیم این، تنها بخشی از آنی هست که ما نمی بینیم...

نظرات  (۲۰)

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۵:۴۰ پوریا زندی
سلام وبلاگتان فوق العاده هستش خوش حال میشوم که با هم تبادل لینک کنیم 
لطفا شما نیز به من سر بزنید
پاسخ:
سلام؛ ممنون
خیلی خوش آمدید.
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۷:۵۹ مامان محمدمهدی
سلام
مخالفم
شاید حرف نزنن ولی لزوما گول هم نمیزنن!
پاسخ:
سلام علیکم
آقا محمد مهدی و آبجیشون خوبن؟

هر کسی برداشتی از تصاویر اطراف داره....
این پست قبلن نوشته بودم حالا انتشار شده، بخاطر افرادی نوشتم که خیلی راحت روی عکس ها قضاوت می کنند.
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۹:۰۱ عباس زاده
سلام علیکم مومن
همین طوره
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون.
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۴ پوریا زندی
سلام دوست عزیز همون نسخه که من گفتم رو دانلود کردین؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۵ پوریا زندی
سلام دوست عزیز همون نسخه که من گفتم رو دانلود کردین؟
پاسخ:
سلام نه

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۳ پوریا زندی
دانلود کنید اگه بازم نشد خبر بدید راستی قبلا برای یکبار فقط این بلو استکس رو روی کامپیوتر یا لپ تاپ تون نصب گرده بودین؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۹ پوریا زندی
تا نصفه رفته پس؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۱ پوریا زندی
حتما اون ورژن جدیدی رو که گفتم دانلود کنید و در یکی دیگه از درایو هاتون که بیشتر فضاش خالیه نصب کنید تا هنگ نکند
سلام!
دلنشینم شد! اتفاقا پارسال یه مقاله نوشتم با عنوان: ما عکس ها را بازی کردیم!
 این عکس ها عجیب دنیای پیچیده ای دارند!
ماه پیشونی شدنتون مبارک! ممنون که قاطی بال پروانه ها شدید!
پاسخ:
سلام علیکم؛ خوش آمدید.
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
بخشی از آنی هست که ما نمی بینیم.

خیلی خوب بود...
واقعا
پاسخ:
سلام علیکم؛ ممنون از حضورتون.

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۸ فاطمه‌‌ی پدر
سلام.

یاد اینستاگرام افتادم .. پر از عکس ..
پاسخ:
سلام علیکم؛ تشکر از حضور
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۳ پوریا زندی
سلام داداش برو تو در ایو c سپس به پروگرام دیتا در اونجا ببین پوشه ای با عنوان blu stakes ثبت شده یا نه اگه ثبت شده بود پاک کن بعد اون دیگه نصب میشه
پاسخ:
سلام؛ممنون بازم نشد.
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۷ عامو مرتضی
سلام
دورنگی زیر ظاهرها عجب مستانه می تازد.
پاسخ:
سلام؛ حالا خوبه یه جمله یاد گرفتی....

 

سلام

عبادات شما قبول

 عیدانه به صاحب این خانه:

امام حسن مجتبی علیه السلام:

امید و پشتکار

«وَ اعْمَلْ لِدُنْیاکَ کَأَنـَّکَ تَعیشُ أَبَدًا، وَ اعْمَلْ لاِخِرَتِکَ کَأَنـَّکَ تَمُوتُ غَدًا، وَ إِذا أَرَدْتَ عِزًّا بِلا عَشیرَة، وَ هَیبَةً بِلا سُلْطان فَاخْرُجْ مِنْ ذُلِّ مَعْصِیةِ اللّهِ إِلى عِزِّ طاعَةِ اللّهِ عَزَّ وَ جَلَّ.»

براى دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگى مىکنى، و براى آخرتت به گونه اى کارکن که گویا فردا خواهى مُرد، و اگر عزّتى بدون بستگان و شکوهى بدون سلطنت خواهى، از معصیت و نافرمانى خدا به طاعت و فرمانبرى خداوند عزّوجلَّ درآى.

بحار الانوار(ط-بیروت) ج 44 ، ص 139

 

پاسخ:
سلام؛ عید شما هم مبارک باشه.
این روایت من از امام علی (ع) هم شنیده بودم
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۶ هیئت مجازی کتاب
با سلام

عیدتان مبارک ...

دعوتید به قصه ی صلح خونین

http://heyateketab.blog.ir/post/229
پاسخ:
سلام؛ ممنون از دعوتتون
سلام
طاعات عبادات قبول حق
با پست "قاضی چه میگوید ؟! " به روز هستم
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم؛ ممنون از حضورتون؛ حتما مراجعه خواهم کرد.
۱۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۰ عـــطـش ...
التماس دعا 
پاسخ:
سلام علیکم، ملتمسیم به دعا
۱۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۶ هیئت مجازی کتاب
سلام

دعوتید به بهشتی

http://heyateketab.blog.ir/post/243

پاسخ:
ممنون از دعوتتون.
سلام
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۹ صحبتِ جانانه
چرا؟
پاسخ:
سلام علیکم؛ مابخشی از کل رو میبینیم اما ممکن کل رو ببینیم نظرمون تغییر کنه.
سلام علیکم
وبلاگ خیلی خیلی خیلی قشنگی دارید
افتخار میکنم با تبادل لینک موافقت کنید
منتظر جوابتون هستم
یاعلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">