در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

یاانیس من لاانیس له

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۵۱ ب.ظ
سلام میکنم به همه دوستان

بعدازعمری کوخ نشینی باز به کاخ نشستیم(خودم گفتمشااااا)

دوستان این مدتی که به این وبلاگ نرسیدم جایی دیگه وتوی وبلاگ دیگه ای داشتم فعالیت میکردم

خلاصه ولی براتون بگم که دست خالی نیومدم کمی دستم پرهست البته با قلم خودم

خیلی خوشحال میشم راهنمایی کنین

یاانیس من لاانیس له

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۱
در مسلخ عشق

نظرات  (۲)

یا رفیق من لا رفیق له
سلام رفیق
سلام سید جووووووووووووووووون

دلم براتون تنگیده ! ایشالله هفته ی دیگه ببینمتون !

شعره رو هم گفتم که به اسم خودت بخون اما نارحت نباش 5شنبه یه شعر دو نفره میگیم به اسم خود خودت !

در ضمن هیچی مثل صداقت ارزش نداره !

التماس دعا

یاعلی
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام محدجان خوب هستی داداش؟
ایشاالله می بینیمت

آره راست میگی هیچی مثل صداقت ارزشی نداره ولی یادت باشه باید کمکم کنی یه شعری بگما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">