در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
گوشیم گم شده بود ،همه اتاقمو بهم ریختم ،توی اتاقم هر جا که فکرش میکردم زیرکتابا توی قفسه روی میز هرجایی که دنبالش می گشتم ، پیدا نمیکردم . مثل اینکه آب شده و رفته بود توی زمین

تو حال خودم بودم وکل فکر وذهنم یک چیز شده بود(گوشیم)

تقریبا ساعت 12ظهر بود که با صدای

(اًشهَدُ اَنَّ عَلیًّ وَلیُ الله) به خودم اومدم

بلند شدم وضو گرفتم و ایستادم به نماز و... (خجالت میکشم بگم توی نمازم هم به فکر گوشیم بودم)

خلاصه نمازمو تموم کردم و نهار خوردم و باز دوباره شروع کردم به گشتن اما پیدا نکردم....

خسته شدم به ساعت که نگاه کردم  2:10 بود خسته از این همه گشتن رفتم توی اتاقم و خوابیدم

2ساعت بعد...

آماده شدم برم بیرون

توی جیبم دست کردم ،با کمال ناباوری گوشی توی جیبم بود.

بعد از نماز مغرب دائما به این فکر میکردم


خدایا منو ببخش که چنین قیاسی میکنم و چنین میگویم

اگراین همه که دنبال گوشی تلفن همراهم میگشتم،دنبال امام زمانم میگشتم ، تا الان امامم را پیدا کرده بودم!!!

تازمانی که من خودم را درست نکنم امامم ظهور نمیکند

امروز فهمیدم که باید در شیعه گی و انتظار خودم تجدید نظر کنم



ـــــــــــــبی ربطــــــــــــــــــــ :


اَللّهُمَ‏ اغْفِرْ لىَ الذُّنُوبَ الَّتى‏ تَحْبِسُ الدُّعآءَ،اَللّهُمَّ اغْفِرْ لِىَ الذُّنُوبَ الَّتى‏ تُنْزِلُ‏البلا

خدایا بیامرز برایم آن گناهانى را که از (اجابت) دعا جلوگیرى کند خدایا بیامرز برایم آن گناهانى را که بلا نازل کند

"فرازی از دعای کمیل"



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۵
در مسلخ عشق

نظرات  (۲۸)

۰۶ بهمن ۹۱ ، ۰۵:۲۱ محمدابراهیم باغبان
سلام سید عزیز
صبح جمعه و انتظار
یا صاحب الامر
______________________________________________________________
سلام حاج ابراهیم
بله صبح جمعه هست و انتظار
اما حاجی ، آقا منتظراینه که313 نفر پیدابشن وظهورکنه
سلام.
این جور مصداق ها توی زندگیمون زیاد اتفاق میفته،فقط باید معرفت و بیداریمون موقت نباشه. مثل آدم تشنه ای که یکی دو روز آب نخوره چطور به دنبال آب میره؟!! حالا که امام ما سالهاست از نظر تنگ ما غایب هست چقدر دنبالش گشتیم؟!! لااقل به اندازه همون آدم تشنه هم...
التماس دعای ظهور مولا...
اللهم عجل لولیک الفرج و الرزقنا توفیق الشهاده...
______________________________________________________________

آره درسته ولی خداکنه مثل اون تشنه هایی نباشیم تا آب میخورن وتشنگیشون رفع شد دیگر به آب محلی نمی گزارن
هذا یوم الجمعه..

هر روز
برای آمدنت
دعا می ‌کنیم
و برای نیامدنت
کارهای زیادی..

_
______________________________________________________________
به امید روزی که کارهایمان برای نیامدنش کم شود
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۳۲ کوله بارسفر
سلام
تلنگر به جایی بود
توی زمونه ای که دو روز قبل میرن تو سرما جلو استادیوم آزادی میخوابن برا یه دربی
ولی به خاطر دو رکعت نماز صبح تکون نمیخورن از رختخواب یا برارفتن به نماز جمعه هزار بهونه میارن امام زمان از همه غریب ترن...........
یاعلی
______________________________________________________________
فکر میکننم اینها هنوز حلوات و زیبایی انتظارو نچشیدند
خدایا شیرنی انتظار رو به همه ما بچشان تا بتوانیم درک کنیم انتظار عزیزتر ازجانمان
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۱۰ مامان محمدمهدی
سلام
کاش همه ما در شیعه گی و انتظار خودمون تجدیدنظر میکردیم!
______________________________________________________________
همین که بدونیم باید تجدید نظر کنیم خودش خیلی جای امید واری داره تو اصلاحمون
سلام.
امروز جمعه بود و شهرآورد استقلال و پیروزی. بنظرتون چند نفر انتظار امروز رو میکشیدند؟؟؟؟!!!!! و چقدر از صمیم دل دعا میکردند که تیم مورد علاقشون پیروز بشه؟؟!! و اینکه چند نفر یادشون بود که امروز امام ما چشم انتظار یک دعای کوتاه اما خالص"اللهم عجل لولیک الفرج" ما بودند؟؟!!...
تا نبینم رخ زیبای تو را مهدی جان
دلم آرام نگیرد به خدا مهدی جان
منتظرانت چشم به انتظارت هستنند آقا جان.
التماس دعای ظهور مولا...
اللهم عجل لولیک الفرج و الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک...
____________________________________________________________
راستی چند چند شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از اتاق فرمان خبر دادند مساوی
خداروشکر که مساوی شد وگرنه امشب قشقلقی داشتیم توی خیابونا

خدایا ای کاش رسد روزی که مهدی بر من خنده کند نه بخاطر اعمالم گریه کند
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۴۵ خسرو زارعی
امام زمان حضرت مهدی -عجل الله تعالی فرجه الشریف- فرموده اند:

(إِنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، وَلا ناسینَ لِذَکْرِکُمْ، وَلَوْلا ذلِکَ لَنَزَلَ بِکُمُ الَّلأْواءُ وَاصْطَلَمَکُمُ الاَْعْداءُ)

ما در رسیدگى و سرپرستى شما کوتاهى و اهمال نکرده و یاد شما را از خاطر نبرده ایم که اگر جز این بود، دشوارى ها و مصیبت ها بر شما فرود مى آمد و دشمنان، شما را ریشه کن مى نمودند.

احتجاج، ج2، ص323 ; الخرائج و الحرائج، ج2، ص903 ; بحارالأنوار، ج53، ص175، ح7.
____________________________________________________________
از این میترسم که آقا پرونده ام را ببیند و به خاطر گناهانم اشک بریزد...
خدایا نه بخاطر من بلکه بخاطر چشمان یوسف زهرا کمکم کن گناه نکنم
اگه از ته دل منتظر آقا بودیم... اگه هر صبح که از خواب بیدار می شدیم ومیدیم که دوباره یه صبح بدون آقا...... اگه الان همین دقیقه وهمین ثانیه به این فکر میکردیم که آقامون کجاست وچرا .....

شرمنده آقا که شیعه ی خوبی برات نبودیم
______________________________________________________________
دیگر وقت ای کاش تمام شده
خدا کند که آقا بیاید
آاقی جوادی آملی در یکی از سخنرانیهاشون میفرمودند که
دعای الهم عرفنی نفسک و...
بر ما تکلیف هست
انشا الله که هم با عمل و هم ودعا بتوانیم زمینه ساز ظهور آقاباشیم
شـــهر عشــق :

به شـــهر عشــق مـن باده فــروشم/بـه درب خــانه ی مـی ، بـاده نـوشم

بگــــــو ای یار مــن از هـرچه خواهی/که محو توست ای یار چشم و گوشم .

راستشو بگم اصلا وزن نداشت اما خوب بود .
______________________________________________________________
اه محمد جان قرار نشد نقدش کنیا به شعرای من ایراد نگیر استادم بدش میادا
ولی ممنون از نقد منصفانه ات
راستی نظرت در مورد مطلبم چی بود؟؟؟
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۲۳ پاسدارنسل سوم؛سبزپوش ولایت
آقا ایولا
خیلی مشتی بود
حال کردیم
جیگرمون حال اومد
شمس جمال امیرالمومنین صلوات
______________________________________________________________
ببخشید نظرتون خصوصی بود عمومیش کردم
خدایا نگذار شیطان مارا از تولی وتبری معصومین دور کند
یاعلی
راستی قابلی نداشتااا
سلام
ممنونم که به من سر می‌زنید... مطلبتون تکان دهنده بود.
راستش میخواستم بگم من برای هیچ آقایی نظر نمیذارم و نظراتشون رو هم تایید نمی‌کنم... همانطور که توی دنیای واقعی خودم رو از نامحرم حفظ میکنم در دنیای مجازی هم همینطورم. فکر میکنم همه باید همینطور باشیم. حریم‌هارو در هر جایی حفظ کنیم..

پس این نظر آخر من هست... گفتم که اگه جواب نظرات شمارو ندادم حمل بر بی‌ادبی نباشه... إن شاء الله که شیعه واقعی بشیم.

______________________________________________________________
ببخشید اگه کامنتتون خصوصی بود و من عمومیش کردم
چون اعتقادم اینه که نظرات همه باید عمومی باشن
بهتون تبریک میگم که به این اعتقاد رسیدید
«توی دنیای واقعی خودم رو از نامحرم حفظ میکنم در دنیای مجازی هم همینطورم.»
برای ما هم دعا کنید که اعمالمون درست بشه
یا علی
حق با توئه هممون فقط ادعا میکنیم که امام زمانمونو دوست داریم اما عملمون با حرفمون زمین تا آسمون فرق میکنه انگار که یه مشقی رو حفظ کرده باشیم فقط میگیم اللهم عجل لولیک الفرج اما...

______________________________________________________________

خدا کنه یه روز همین مشقامون بشه عمل
۰۷ بهمن ۹۱ ، ۰۴:۲۰ بصیرت دل_چشم آبی
سلام بزرگوار .
ممنون که به وبم سر زدین. مطلبتون عالی نه ولی قشنگ بود. و تاثیر گذار.
دوست خوب متاسفانه انسان فراموشکار آفریده شده . شاید به همین خاطره که با وجود این همه تلنگر باز هم بیدار نمی شیم .
نمی خوام از نا امیدی بگم ولی متاسفانه اکثر وقت ها همه جیز و می دونیم همه درسها رو حفظیم شاگرد خوبی هستیم معلم قهاری هستیم سخنور و سخنران و نویسنده درجه یکیم اما اما اما ...

خدایا

من دلم قرصه!

کسی غیر از تو با من نیست ...

خیالت از زمین راحت...

حتی روز روشن نیست...

کسی اینجا نمیبینه که دنیا زیر چشماته

یه عمره یادمون رفته زمین دار مکافاته

فراموشم شد گاهی که این پائین چه ها کردم

که روزی باید از اینجا به پیش تو برگردم

خدایـــــا

وقت برگشتن یکم با من مدارا کن

شنیدم گرمه آغوشت...

اگه میشه منم جا کن
____________________________________________________________
بله این انسان فراموش کار خیلی کارا دست خودش داده
شعره خیلی خیلی عالی بود واقعا این کامنتتون برام خیلی مهم بود
ممنون از نظر زیباتون
یاعلی
۰۷ بهمن ۹۱ ، ۰۴:۴۵ بصیرت دل_چشم آبی
میلاد پیامبر اکرم بر شما و عموم مسلمین مبارک باد

ندا از عمق جان بشنید هان ای مهربان مادر
خدایت را خدایت را بخوان مادر بخوان مادر
سلامت می دهد امشب زمین و آسمان مادر
که هستی آفرین هستیت بخشد رایگان مادر
ببین لطف مؤید را بخوان دادار سرمد را
بدنیا آر احمد را محمد را محمد را
بذکر حق کن استقبال از پیغمبر اکرم
______________________________________________________________
ممنون ماهم به شما میلاد پیامبر را تبریک عرض مینماییم
سلام
مطلبی که نوشتید حال و روز اکثر ماهاست. اگر به اندازه یک لیوان آب تشنه حضرت بودیم تا حالا ظهور کرده بودند
خدایا ما رو تشنه اماممون کن
یا علی
______________________________________________________________
سلام
انشاءالله روزی روزی برسه که همه وبلاگها بنویسند مهدی آمد
بله مهم ماهستیم همین ماهاییم که در ظهور آقامون موثریم
اللهم عجل لولیک الفرج ...
______________________________________________________________
الهی آمین
بهترین دعا برای آمدنش
سلام
یعنی به عقلت نرسید یه زنگی به گوشیت بزنی تا صداش درآد؟!
واقعا که سیدی!
کلمه آخر دعاهه افتاده! بلا!!
پیدا کردن امام زمان غایت نیست، ما باس ذره ذره امام زمان رو پیدا کنیم تا خودمونو پیدا کنیم، شایدم بر عکس!
______________________________________________________________
هاهاها دمت گرم حسن
چرا زنگ هم زده بودم اما چون گوشیم دائم رو سایلنت هست صداش نمیومد
توهم گیربه چه چیزا میدیا
آره صبح بعد از این که برات کامنت گذاشتم درستش کردم اما نت قطع شد ونتصحیح نشد
به نظر من برعکس
۰۷ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۵۶ یا صاحب الزمان
هنوزم انتظارو انتظار است / هنوزم دل به سینه بیقرار است، هنوزم خواب میبینم به شبها / همان مردی که بر اسبی سوار است، همان مردی که آید جمعه روزی / و این پایان خوب انتظار است
______________________________________________________________
انشاءالله که پایان خوب انتظار زود برسد
۰۸ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۵۷ ذی القربی/شمسیان
سلام.ممنون از حضورتون.خدایا مارو گرفتار قید و بند دنیا نکن.
______________________________________________________________
الهی آمین
سلام
سلام
علی حتما بهم بزنگ کار واجبت دارم
جون امامی راس میگم
سیوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
لیتررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
اوممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
فدات
جوجوی امامی
______________________________________________________________
ای بابا حامد بس کن این فسق و فجورا
شهدا ماشرمنده ایم
میمیری درست بهم زنگ بزنی ؟؟؟

یه معذرت خواهی هم از مخاطبان وبلاگ
ببخشد من این کامنت و عمومیش کردم
آخه قول دادم کامنتها همه عمومی بشن واین کامنت گل پسر هم از این قاعده استثنا نیست
راستی استثنا چطور می نویسن؟؟؟
۰۸ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۰۵ پرواز بی پروا
سلام سید جان
از اونجایی که برای تعجیل ظهور آقا چیزی بجز حقیقت اعمال اهمیت نداره پس باید سعی کنیم که اولا خودمون به اون سمت و سو حرکت کنیم و دعا کنیم. البته بعضی وقتا دعامون مورد قبول واقع نمیشه( خودمو میگم) اونجاس که باید خالصانه امام زمانمون رو بخونیم و واسطه قرار بدیم. چونکه تعجیل فرج باعث گشایش توی همه ی کارای دیگه هم میشه.
امیدوارم دل امام زمان رو کمتر به درد بیارم...
______________________________________________________________
سلام سجاد آره درست هست وکامل
مثل همیشه
صادق که اساس دین ازاو شد معمور / بودند ملایک پی امرش مامور میلاد ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و نبی اکرم نور هدایت مبارک باد میلاد نبی اکرم بهانه خلقت و قرآن ناطق، امام صادق(ع)بر شما تبریک وتهنیت باد
______________________________________________________________
ماهم به شما تبریک میگیم این ایام پاک و پاکی
سلام.
جوابتون رو توی وبم گذاشتم.
در ضمن..
بده که کسی برای همشهری خودش اینجوری نطر بذاره!
(لطفا این کامنت رو عمومی نکنید)
______________________________________________________________
ببخشید شما هم از قانون مستثنا نیستید
چیزی نبوده که درخواست کردید عمومی نشه


ای بابا تورو خدا نظراتتون رو عمومی بزارید تا من نخوام دوباره عمومیش کنم
سلام
بهار شوقی هستم نویسنده وبلاگ بالاخونه من!
این آدرس جدید است http://clarity.blogfa.com/
لطفا با نام
ماهی کوچک روحم
مرا لینک کنید
ممنون
______________________________________________________________
سلام وبلاگ سابق
poor boy
با همون اسم ماهی کوچک روحم لینکتون کردم
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۴۴ سلحشوران اریا
دو قطره آب که به هم نزدیک شوند ، تشکیل یک قطره بزرگتر میدهند.

اما دوتکه سنگ هیچگاه با هم یکی نمی شوند.

پس هر چه سخت تر و قالبی تر باشیم ، فهم دیگران برایمان مشکل تر و در نتیجه امکان بزرگتر شدنمان نیز کاهش می یابد.

آب در عین نرمی و لطافت در مقایسه با سنگ به مراتب سر سخت تر و در رسیدن به هدف خود لجوجتر و مصمم تر است.

سنگ ، پشت اولین مانع جدی می ایستد.
اما آب راه خود را به سمت دریا می یابد.

در زندگی معنای واقعی سرسختی ، استواری و مصمم بودن را در دل نرمی و گذشت باید جستجو کرد.

گاهی لازم است کوتاه بیایی

گاهی نمیتوان بخشید و گذشت
اما می توان چشمان را بست و عبور کرد.

گاهی مجبور می شوی نادیده بگیری
گاهی نگاهت را به سمت دیگر بدوز که نبینی.

ولی با آگاهی و شناخت

بخشیدن را خواهی آموخت
____________________________________________________________
سلام احسنت
درس خیلی خوبی بهم دادین واقعا ممنون خیلی گهربار بود
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۵۰ سلحشوران اریا
سلام دوست عزیز متن جالبی بود ولی در دوست داشتنت هیچ وقت شک نکن شما انسان شریف و دوست داشتنی هستید و همانطور که عقیده داری امامت را دوست داری و اطاعت میکنی پس نیازی نیست احساس کنی کم کاری نموده ای ولی باید سعی کنی بیشتر درمورد ش بدانی و عمل کنی
______________________________________________________________
بله
سلام آقا سید مثل همیشه گل کاشتی
سلام خداقوت. زیبابود
اللهم عجل لولیک الفرج
آقای سبزپوشم:
این جمعه وجمعه های دیگر حرف است
آدم بشوم سه شنبه هم می آیی.
______________________________________________________________
سلام آقای سبز پوش ولایت خوبی خداشما سربازن اسلام را نگه دارد
سلام سید انقلابی خوشحالم از این که در نت هم شما را یافتم به وبلاگ حقیرانه ما هم سر بزن.
یا علی.
______________________________________________________________
سلام محمد امین آقا
البته من فامیلم انقلابی نیستاااا
بنده هم خوشحالم ولی شما رو هنوز به جا نیاوردم
میشه یه معارفه داشته باشی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">