در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

واین است که نانوایی محل خلق حماسه میشود

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۵۸ ق.ظ
یا انیس من لا انیس له

سلام علیکم به همه دوستان، خدا رو شکر؛ هفته پیش امتحاناتم تموم شد. باهر ذلتی بود گذروندم ؛ توی این هفته برای وبلاگ چند تا موضوع در نظر گرفته بودم که طی چند تا پست بزارم، اما وقتی دست به کی برد شدم دیدم نه مثل اینکه هیچی بلد نیستم و نشستم حسابی مطالعه کردم و تحقیق و پرسجو کردم، گاهی وقتا یک کتاب 700صفحه ای آسیب شناسی احزاب و جریان شناسی های سیاسی و وقایع مختلف سیاسی که بعدا پستهایی در موردش میزارم خوندم؛ به جرأت میگم در هیچ کدوم از این چندتا کتابای سیاسی پایبندی نسبت به ولایت فقیه برام بارز نشده بود.(البته نمونه از ولایت باوری را در کتاب های دفاع مقدس زیاد دیدم)

اما در عوض دو کلوم حرف با یک نفر یا چند نفر به اندازه این چند کتاب بهم درس ولایت پذیری داد.و بهم یاد داد که ولایت طرفدارانی دارد که من مدعای بی عمل آخرین نفر در این صف آسمانی هستم.امروز میخوام سه تا از اون دو کلوم ها رو بیان کنم


دو کلوم اول

پنجشنبه گذشته، رفته بودم فاتحه خونی یکی از دوستان دانشگاهی رو دیدم ، ایشون از اون دسته آدمایی بود که ولایت فقیه رو قبول نداشت...

خلاصه بعد از سلام واحول پرسی و چند دقیقه بحث در مورد کانداهای شورای شهر؛

گفت : خیلی دلم می خواد برم سپاه به آقا خدمت کنم

من با تعجب نگاهی بهش کردم وگفتم،چی شده ؟ توکه از سپاه خیلی بدت می اومد؟

گفت: تازه فهمیدم آقا چه نازنینی هست، دلم می خواد برم توی سپاه و بشم محافظ آقا و جونمو در راهش بدم

آقا این روزا خیلی دست تنهاست، خیلی مظلوم هست، مرده مرد میفهمی؟!!حیف که تازه شناختمش

دلم می خواست الان پیش آقا بودم وبهش میگفتم : آقاجان من 23سالم هست وتا الان اصلا رأی نداده ام، اما امسال فقط به عشق تو می خوام رأی بدم.



دو کلوم دوم

چند روز پیش با آقا علیرضا(پسر خواهرم) که 6 سالش هست داشتم بازی میکردم، نمی دونم چی شد و موضوع به کجا رفت ولی اصلا ربطی به انتخابات هم نداشت ...

یهو زد تو وادی انتخابات وگفت: دایی ما باید بریم رأی بدیم!

من: چرا باید رأی بدیم؟

آقا علیرضا: آخه اگه ما رأی ندیم، خارجیا خوشال میشن (منظورش همون دشمنان اصلی ما)

من: خب خوشحال بشن، مگه چه میشه؟

آقا علیرضا: [با لحنی تند وعصبی] نــــــــــــــــــــه  اگه اونا خوشحال بشن رهبر ناراحت میشه، تو خوشت میاد رهبر ناراحت بشه


دو کلوم سوم

توی صف نونوایی ایستاده بودم، بحث بین مردم کشید به قیمت سیب زمینی و ادامه پیدا کرد و رسید به بالا رفتن قیمت ها، پیرمردی که تازه سر و صورتش رو اصلاح کرده بود و مورچه روی صورتش بکسل باد میکرد و حسابی خوش تیپ بود گفت : اگر همین امروز نون گیرم نیاد و گشنگی بکشم، وسر سفرم غذا نباشه بازهم رأی میدم چون رهبرم تکلیف کرده...

یه مرد مسن هم با متانت گفت : به کوری چیش(چشم) اونایی که نمی تونن ببینن مردم ایران رو پای خودشون وایسن تو انتخابات میرم و مثل زمان جنگ که تنها پسرم رو فرستادم برای مقابله با صدام، حالا هم به وظیفه ام عمل میکنم وجلوی دشمن با همین جان هم که شده می ایستم.

از صف خواهران هم صدایی اومد یه خانم گفت : خدا ذلیل کنه اونایی که نمی خوان بزارن لبخند رو لب آقامون باشه و نمی خوان بزارن مردم جمعه پای صندوق رأی بیان

بلافاصله بعد از تمام شدن حرف خانمه،پسر جوونی که پشت سرمن بود و به احتمال زیاد 3ساعت پای آیینه بوده که موهاشو درست کنه و روی پیرهنش عکس یکی از خواننده های فراری از ایران بود. واصلا در مخیله ام نمی گنجید که او این جمله رو بگه

گفت: برای نابودی دشمنان وسلامتی مقام معظم رهبری صلوات.

وسط صلوات بود که من نوبتم شد ونون بربری رو گرفتم وبا تعجب از صف بیرون زدم.

در طول راه مثل این فیلما سیلی به خودم می زدم، آب میپاشیدم به صورتم، بالا پایین می پریدم (البته نه به این حادی) که نکنه خواب باشم. چون توی این بیست سال عمری که از خدا گرفتم تا الان توی نونوایی همچین چیزی ندیده بودم. ودر راه به خودم فحش میدادم که ولایت مداری به عمل است نه حرف وامروز تو در صف ولایت مدارها آخرین نفر هستی.

واین است که نانوایی محل خلق حماسه میشود

افسران - راهبر امت گفت:



http://www.afsaran.ir یک سایت خوب در زمینه روشنگریست.حتما مراجعه کنید

*با عرض پوزش جهت طولانی شدن پست*


ـــــــــــــبی ربطــــــــــــــــــــ :
عمل مستحب اگر به عمل واجب زیان رساند.انسان را به خدا نزدیک نمی کند.


(نهج البلاغه حکت39)














موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۷
در مسلخ عشق

نظرات  (۲۰)

سلام
اون قسمت اول یادداشتتون چرا اینجوریه.
باید رمز نگاری کنی تا بتونی بخونیش.
خوب حالا اسم کتابهای رو که خوندید رو هم می نوشتید(حال کردی رمز نگاری رو)
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام
چطوریـــــــــــــــــــــه؟
رمز نگاری نمی خواد،زحمتش فقط اینه که یه کم با زبان فارسی آشنائیت بیشتری پیدا کنی ومأنوس بشی
انشاءالله اون قسمتی که از کتابا به عنوان تحقیق خارج کردم توی چندتا پست سیاسی میزارم ومنبعش میگم.

مهمتریناش،چهل تدبیر هست،سنجه انصاف،جریان شناسی انتخابات 88،تجربه ای که نباید تکرار شود-نگاهی به چگونگی چالشی شدن انتخابات،مبانی واندیشه های ولایت فقیه از قرن 4تا کنون، سراب اصلاحات،جریان شناسی سیاسی،آسیب شناسی حزب مشارکت و جریانشانسی تاریخ معاصر،تا حدودی بهارستان،مشکات هدایت،اصل قضیه و اوایل امامت ورهبری
البته بگم همه رو کامل نخوندما هر کدوم موضوعاتی که ازش نیاز داشتم بیرون آوردم
سلام سید
امتحانا خوب بود؟ کتابای من چه شد؟!
اصل مطلب رو که نگفتی!! نگفتی که چطوری اون جوونه به سمت ولایت فقیه کشیده شده؟!
دختر خواهر منم داره برای یکی از کاندیداها رای میخره، میترسم همین روزا بیان دستگیرمون کنن و ببرنمون.
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام حسن جان
بدک نبود اما راضی نبودم،وهنوز جرأت نکردم برم نمره هام نگاه کنم
کتاب حافظ 7 رو هنوز بدسمتم نرسیده اما شرح اسم آماده هست.
اصل مطلب رو میخوای بدونی؟با اون کتابایی که شما معرفی کردی دادی به ما،من دوتا کتابشو بهش معرفی کردم،حتی کتابارو هم بهش ندادم،اما رفته بود خریده وخونده بود.

میخره یا جمع میکنه؟ اگه میخره ما حاضریم با قیمت منصفانه بفروشیم البته به اون کاندیدای مورد نظرم
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۵ مامان محمدمهدی
سلام
یادداشت دلگرم کننده ای بود البته اگر فرض کنیم همه ملت ما همینطور فکر و عمل میکنند! انشاءالله که بهمینطور باشه!
خدا خیرتون بده

پاسخ:
پاسخ:
سلام، دیگه فرضیات رو ماها باید به یقین تبدیل کنیم
الان آقا مثل سال 88 داره دنبال عمار میگرده،شماهم یکی از عمار های آقا باشید وروشنگری کنید هنوز 6روز دیگه وقت داریم.
شروع کنید.انشاءالله همینطور هست.
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۹ مامان محمدمهدی
سلام
یعنی چی؟منظورتونو از عمار نگرفتم؟ یعنی باید چی کار کنم؟!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
سلام
صحبتی دارن حضرت آقا در ایام فتنه
که مشخص میکنن وظیفه عمار یاسر در روشنگری مسائل هنگام رخداد فتنه ها علیه امام علی و پیغمبر (ص) حتما گوش داد،دوباره گوش بدید.
واون وقت مثل حضرت عمار روشنگری کنید برای مردم.
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۴ کوله بارسفر
سلام
اول متن و تیتره رو فکر کنم به زبان میخی نوشتید البته نه میخی هم نیست.من یکم میخی بلدم.خلاصه نفهمیدم اولش چیه ولی انشالله که خوب نوشتید.
درمورد اون قسمتهایی که به زبان فارسی بود هم باید بگم واقعا مردم بصیر تر از گذشته شدن.
انشالله بتونیم توی این حماسه سهمی داشته باشیم
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام مگه چشه؟
شما که کارشناس خط های مختلف میخی ، چکشی، قیچی وغیره هستید انشاءالله تلاش کنید تا این خط خوانده بشه و به تمامی جهانیان ارائه شود.تمام چشم دنیا به کار شما زووم شده
بله حماسه را حماسه سازان میسازند.انشاءالله که در این انتخابات چشم دشمن کور شود
سلام
نمی دونم قبلا که من اومده بودم اون قسمت اول به صورت مربع مربع بود و من واسه خوندنش اون رو کپی کردم توی ورد تا بتونم با تغییر فونت بخونمش. ولی حالا درست شده.
منتظر تحقیقتون هستم.
خبرم کنید
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام پایا جان
قضیه آبرو ریزی بلاگفا شنیدی؟ این همونه،یک بار تو عمرمون فونت نوشتن رو تغییر دادم ، چندتا دانشمند خط پیدا شد.آفرین به شما روش شما یه کم پیشرفته تر هست.
تحقیق دیگه چه صیغه ای هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هام منظورت پستایی که گفتم در مورد کتابا میزارم؟ایشالا اگه زنده بودیم چشم
سلام.
مطلب جالبی بود.
ایشالا با حضورمون نگذاریم وقایع دوران گذشته تکرار بشه.
موفق باشید.
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم×
انشاءالله که با حضورمون قوت قلبی هم برای آقا باشیم وبتوانیم تکلیفمان را خوب ادا کنیم
سلام.
متن دلگرم کننده و امیدوار کننده ای بود.
کتاب های مفیدی مطالعه کردید.

امیدوار همیشه عمار باشید.

سربزنید.
یاعلی...

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم!ما که نمی تونیم اسم عمار روی خودمون بزاریم اون کجا من کجا!
اما دعا کنید بتوانیم قدری در این راه روشنگری کنیم
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۲ کوله بارسفر
سلام
اولش درست شده اما دو کلوم اول...دوم... سوم و جمله آخرتون هنوز عجیبه.
اتفاقا روش خواندنش رو هم پیدا کردم.متن عجیبتون رو در قسمت نظرات کپی کردم درست شد.ایرانی میتواند
درمورد خط میخی هم جدی عرض کردم یکم میتونم بخوانم.
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
ای بابا این بلاگفا اصلا جنبه نداره یه بار ما اومدیم از چندتا فونت توی متنمون استفاده کنیم، آبرومون پاک برد.
واقعا جای تبریک داره! ادامه بدید،حتما کشور به شما دانشکندان در رشته خط شناسی نیاز دارد.
سلام.
خدا قوت . امیدوارم در ازمونها موفق بشی بخصوص آزمون زندگی.
منهم با این موافقم که زندگی کردن وبودن در متن جامعه و معاشرت و تعامل بین انسانها حتی انسانهای عامی و ساده بعضی وقتها خیلی پر بارتر از خواندن چندین کتاب است.
موفق باشید . بازم بهم سر بزن . خوشحال میشم.
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
انشاءالله
بله، هیچ وقت نباید خدمت به مردم را فراموش کرد،این را به کسانی میگویم که در کاری هستند وخود را جدا از مردم می دانند.
سلام
ببخشیدا
باز استفاده ابزاری از امام و شهدا برای ریاست جمهوری به خدا که خجالت داره زشته ادم باس مرد باشه حرف بزنه نه از اعتقادات مردم استفاده کنه
میترسم باز از خانه نشینی
از حاله نور
از بی عدالتی
از ........................
از این ترسا زیاده مواظب باشید
برو بابا
رفیقم رفیقای قدیم

پاسخ:
پاسخ:
سلام حامد
آیه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم»[ سوره رعد11] خداوند سرنوشت هیچ قومی و «ملّتی» را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها خود تغییر دهند


جواب شبهت خودت می دونی، وظیفه ما شناخت ، شناساندن و انتخاب نامزد اصلح است.
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۷ کسی از همین حوالى
سلام.ممنون سر زدید.بله.خودمون نوشته بودیم.تهران که فضاش خفه کنندس!!!حداقل برای من اینطوریه!البته مردم ولایتمدارم هستن...

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم، متنی که نوشته بودید خیلی خوب بود.
بله مردم از فشار اقتصادی ناراحت هستن
اما اطراف امام حسین تعداد اندکی بودن واون تعداد باعث شدن حماسه روز عاشورا خلق شود.
مردم همیشه نشان د ادن که پای انقلاب می مانند.
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۷ بهار (اندیشه الماس خیز)
در پناه حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم،خداییش خوندید؟
همچنین
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۰ محمد فیروزی
سلام سید جان
در مورد پست اول من نظر بده خیلی مشتاقم
لطفا همه نظر بدن وقت کمه
http://www.papro.blogfa.com

پاسخ:
پاسخ:
سلام محمد جان اومدم نظر گذاشتم
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۲ آهسته عاشق می شوم
خدا را دوست دارم
زیرا مولایم حسین عبد اوست.
"علی لاری زاده"
.
.
.
میلاد نور مبارک.
.
.
.
التماس نور

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم،آفرین به این آقای لاری زاده
عید شما هم مبارک
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۰۱ بهار(اندیشه الماس خیز)
بله برادر ، خووندم وگرنه نمینوشتم

در پناه خدا

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
واقعـــــــــــــــــــــــــــــــا
پس در پناه حق
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۱۹ کسی از همین حوالى
راستی کاش جواب اون سوالها رو هم میدادید.
اعیاد شعبانیه بر شما مبارک
التماس دعا
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
کدوم سوالا؟
به همچنین ایشلا زیر سایه ولایت همه زندگی کنیم
باسلام مطلب خیلی جالبی بودامروز با سر انگشتانمون به دشمنانمون همبستگی و اتحادمون رو نشون دادیم و با حضورمون از رهبر حمایت کردیم به امید موفقیت همیشگی ایران.....

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
واقعا مردم امروز گل کاشتن
ونشون دادن بار دیگر که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
خدا این رهبر را برای ما نگه دارد.
سلام
خداحافظ
شروع دوستیمون
به همین سادگی...

پاسخ:
پاسخ:
سلام آقا مهدی
کجا؟؟
حواست باشه نیومده رفتیا،آقا مهدی
به همین خوشمزگی
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۸ فاطمه ی خدا
خیلی قشنگ بود کیف کردم.مخصوصا از صف نانوایی
راستی ببخشید که خیلی وقته به وبتون سرنزدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">