در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

Unknown

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۱۰ ب.ظ
یا انیس من لا انیس له

دقیقا 4 ماه پیش رفتیم طرح ولایت کشوری،واقعا جای تمامی دوستان خالی،عالمی داشت واسه خودش...

هر وقت یاد خاطرات اون 48 روز طرح ولایت می افتم دلم میگیره،طرح ولایت واسه خودش بهشتی بود،بهشت.

واقعا انسان مجالی پیدا میکرد واسه خودسازی دلم برای اون روزا حسابی لک زده...

بگذریم!بهمون پیام کردند که ممکن هست توی طرح ولایت بریم دیدار رهبر؛ ومن هم بعد از دریافت اون پیام ویک روز قبل از اعزام به طرح پست قبل رو نوشتم. و یکی از آرزوهای ما اونجا این بودیم بریم دیدار حضرت آقا اما مثل اینکه لایق نبودیم.ولی بجاش تونستیم یار ورفیق حضرت آقا، علامه مصباح رو زیارت کنیم و حداقل دست خالی از طرح نیاییم

اما امروز،... موضوعش مفصله

ولی زنگ زدن که نام پدرت چیه...من هم گفتم و بعد بدون هیچ مقدمه ای پرسیدن که دلت میخواد حضرت آقا رو ببینی؟

من هم گفتم کی دلش میخواد که ایشونو زیارت نکنه...بعد گفت بین چند نفر قرعه کشی کردیم و اسم شما در اومده وفردا صبح ساعت 5:30 حرکت هست.

دوستانی که واسه پست قبل کامنت گذاشتن من تمام کامنتهاتونو خوندم و مطمئن باشید اونجا بیادتون خواهم بود...

حلال بفرمائید.

یه عذر خواهی : مدتی هست بخاطر مشغله های فکری وکاری از نوشتن معذوریم باز هم حلال بفرمائید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۷
در مسلخ عشق

نظرات  (۱۷)

سلام
اول از همه خدا رو شکر که زنده اید!
چند ماهی است که بروز نکردید نگران شدیم
سلام ما رو خدمت حضرت آقا امام خامنه ای برسونید
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام،به لطف و دعای دوستان هنوز نفس می کشیم!
مدتی بود رغبتی به وبلاگ نداشتم.
آقا سلام به همه رسوند.
۰۴ آذر ۹۲ ، ۰۶:۰۱ کوله بارسفر
سلام
درسته که تا حالا لیاقت دیدار نداشتم
درسته که دلم نمیاد وقت گرانبارشون رو به خاطر دل کوچیک خودم بگیرم
اما دوسال پیش که مثل شما توی طرحی قول دیدار رو بهمون دادن ولی داغش رو به دلمون گذاشتن از راه دور قولی دادیم بهشون که انشالله تا آخرش باشیم.
انشالله با دست پر دعوت بشیم
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ای بابا ... امان از این قولای بی عمل
ایشالا یه روز به دیدارشون مشرف بشید.
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۷:۴۶ یکی مراقبه
سلام
زیارت قبول سید جون...
با تعبیر زیبا درباره غیبت و ظهور به روزم...
التماس دعا...

پاسخ:
پاسخ:
سلام،میام طرفت
راسی جای شما خالی
۱۲ آذر ۹۲ ، ۲۰:۱۵ چـــــــــــــــادرخاکی
سلام
ببخشیدهاااااااااااااااااااااااا
ازاون حرفهازدید؟!
خب معلومه اتفاقاتیکه برای ائمه می افتادمسلمابرای ماباورنکردنیه!درجریان ماجرای امام حسن نیستم

پاسخ:
پاسخ:
سلام جسارت نشه یکوقتاااا
اما عقیده ام اینه که خیلی از روایت ها خیلی از آدمای عادی مثل من نباید بفهمند.
مثلا مثل گنج هست،گنج رو نباید به هرکس داد گنج رو باید به کسی داد که بتونه ازش خوب استفاده کنه
این روایت هم برای من اینجور بود.
فقط همین
۱۲ آذر ۹۲ ، ۲۰:۲۶ چـــــــــــــــادرخاکی
چی بگم؟؟؟؟؟!این داستان یه جورایی مثل همون نازل شدن مائده ی آسمانی برای اهل بیت امام علیه،بیشتربخاطراینه که کم مطالعه میکنیم

پاسخ:
پاسخ:
نمیدونم!شاید...
بازهم تشکر
سلام
.
.
.
.
.
دو قطره اشک؛ فقط دو قطره اشک؛ جز این چیزی ندارم؛ نه کلامی؛ نه درخواستی
البته یه دل سیر هم نگاه
همین
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
اومدی آقا بهت گفت حسن آقا چطوری نمیشه که گریه کنی و چیزی نگی
۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۵:۲۰ یکی مراقبه
با مطلب علامه جعفری و زیباترین دختر دنیا بروزم...

پاسخ:
پاسخ:
علیک سلام، مزاحم خواهیم شد
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند
روبه صفتان زشت خو را نکشند
گر عاشق صادقی ز کشتن مگریز
مردار بود هر آنکه او را نکشند...

پاسخ:
پاسخ:
سلام!
مصرع سوم این هست
گر عاشق صادقی زمردن مهراس

شما هم حفظ کنید جالبه هستید!!!
۲۹ آذر ۹۲ ، ۰۸:۳۲ فاطمه ی خدا
سلام
ما که هرچی میایم اینجا آپ نشده بازم.همه توغیت کبری به سر می برند من جمله شما

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم،از لحاظ آپ نبودنش، فعلا حوصله نوشتن نیست اما توی ظهور هستیم
سلام
وبلاگ خوبی بود
وبلاگ تو به علاقمندی هام اضافه کردم که از مطالبت استفاده کنم
منم به روزم با مطالب جدید
بهم سر بزن
منتظرم

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
نظر لطفتون بود.
باشه حتما سر میزنم.
یا حق
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۴:۲۵ اسمان پرستاره
سلام خوشابه سعادتتون
وبلاگ پرباری داریدانشاالله موفق باشیدبه وبلاگ من هم سربزنیداگرباتبادل لینک موافق بودیدخبربدید
یازهرا

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم، بله سر زدم، وبلاگتونو دیدم یک وبلاگ جوان و تازه تأسیس.
ان شاء الله در عرصه فضای مجازی بتونید بندگی کنید.
۱۰ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۸ رحیم آبادی
سلام

وبلاگ بسیار زیبایی داری

با یه وبلاگ تازه تاسیس در خدمت هستم

حتما بهم سربزن

یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام تشکر!
به روی چشم حتما خدمت میرسم
سلام
ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی رسول اکرام (ص)

بر عموم مسلمانان جهان مبارکباد.
سلام.....
لینک شدی داداش....
سلام...عیدتان پیشاپیش مبارک
****
در وصف حضرت رسول گرامی اسلام صلوات الله علیه....

"امین" و "امن" و "مومن" آنقَدَر دنیا خطابت کرد

خدا طاقت نیاورد و سرانجام انتخابت کرد

برای هر سری از روشنایت سایه بان می خواست

که شب را پیش پایت سر برید و آفتابت کرد

حجازِ وحشیِ زیبا ندیده دل به حسن ات باخت

که بت ها را شکست و قبله ی دلها حسابت کرد

خدا از چشم زخم مردمان ترسید پس یک شب

تو را تا آسمان ها برد و مثل ماه قابت کرد

تو را از آسمان بارید مثل عشق بر دنیا

زمین را تشنه دید و در دل هر قطره آبت کرد

دوای درد دین و درد دنیا ، درد بی دردی

حضورت دردهای مرگ را حتی طبابت کرد

تو را از دورها هم می شود آموخت ای خورشید!

زمین گیرانه حتی با تو احساس قرابت کرد

که از این فاصله ، این سال های دوریِ نوری

همیشه پرتو مهرت به شب هامان اصابت کرد

هنوز از قله های ماذنه نور تو می روید

فقط باید دعا خواند و یقین در استجابت کرد

سودابه مهیجی
سلام.
عیدتان مبارک و خجسته....
****
گل سرخ...
http://zareh.blog.ir/post/297
سلام...
عیدتان خجسته...

پیامبر گرامی اسلام می فرمایند:

ما من ساعة تمر بابن آدم لم یذکر الله فیها الا حسر علیها یوم القیامة
ترجمه:
ساعتی بی ذکر خدای بر آدمی زاد نگذرد مگر روز قیامت بر آن حسرت خورد .
منبع: کنز العمال ، ج ۱ ، ص ۴۲۴ ، ح۱۸۱۹

http://zareh.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">