در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

بشین روی « کرسی » دو کلوم حرف باهات دارم

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

یاد گارم را جا گذاشته ام، یاد گاری جز خدایم برایم نمانده است....

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

مبادا زمین بخورم

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ق.ظ

بچه تازه راه رفتن را یاد گرفته بود.

مادر موانع را از سر راه کودکش بر میداشت تا کودکش، پاره تنش ، جگر گوشه اش زمین نخورد.

http://img1.tebyan.net/big/1392/09/472308517632136192521266224781748783169.jpg

حال از مادر مهربانتر ، از پدر دلسوز تر، از برادر نزدیکتر، از رفیق رفیق تر، از همه بزرگتر؛ مانعی بس بزرگ را از سر راه فرزند انسان برداشته است.

آن انیس بی مونسان...

آن رفیق بی رفیقان....

آن همدم تنهایان...

همان معبودی که جز او کسی را لایق خدایی نیست

همان خدای رحمت و مغفرت

همان خدای زیبایی ها

همان خدای با عظمت

آری همین خدای خوب خودمان را می گویم...

شیطان را، آن موجود رذل و کثیف، همان دشمن قسم خورده را زندانی کرده است.

تا مبادا در این ماه بنده عزیزش، آن بنده ناتوان و ضعیفش، همان بنده فراری و توبه گذارش دوباره زمین بخورد و دلش زخمی عمیقی بردارد...

عجب خدایی با آن همه جلال و جبروت هنوز هم بفکر جراحات قلبهای بندگانش است.

 

رسول خدا (صلى الله علیه و آله) فرمود:

اگر بنده «خدا» می‏دانست که در ماه رمضان چیست [چه برکتى وجود دارد] دوست میداشت که تمام سال، رمضان باشد.

بحار الانوار، ج 93، ص 346

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۹
در مسلخ عشق

نظرات  (۱۱)

خوب خدایی داریم... خوب

یا اله العاصین!

پاسخ:
پاسخ:
علیـــــــــــــــــــکم السلام!
رسیدن بخیر باشه!
بله، اگر این نبود خدایی معنایی نداشت.
سلام بر شما.
مدیر وبلاگ منیب هستم.
ممنونم از توجه شما...
درباره سوال هاتان باید بگم که من طرفدار پروپاقرص جناب رضا امیرخانی ام و هیچ کاری را با اثار ایشون مقایسه نمیکنم!!
و البته داستان سیستان چیز دیگری ست!... (:
اما گمانم "ماه بندان" میتواند نمره ای حدود 18 را بگیرد...و تا جایی که ما فهمیدیم صادقانه بود و صمیمی!...
و خب بالاخره یک روایت است که به نظر من ارزش یکبار خواندن را دارد...

+به "بهترین یار" منیبـــــ هم سر بزنید.
یا حق.

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم! بابت جوابها و راهنمایی هایی که کردید بسیار ممنونم.
التماس دعا!
سلام علیکم.
ممنونم از حضورتان و نیز تذکر تان...
بنده در 11 توصیه گذشته که منتشر شده، تمام تاریخ ها را ذکر کردم اما حین نوشتن این مطلب 12م، این کار را فراموش کردم و بعد هم که متوجه شدم، منبع را پیدا نکردم...
اگر شما مطلع هستید، خوشحال و سپاس گزار میشوم، راهنمایی مان کنید. (:

التماس دعا،
یا حق.

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم!
متأسفانه بنده هم از منبع اطلاعی ندارم، بلاشک در سایت آقا بتنید سرنخ هایی پیدا کنید.
سلام...خدایا آمده ام مگذار دوباره برگردم....از زمین بلند شده ام

مدد ده دگر بار زمین نخورم که دیگر طاقت یلند شدن ندارم..التماس

دعا..یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم!
خدا کند دوباره زمین نخوریم، دیگر خسته شدیم از بس که زمین خوردیم و هربار خدا با لطافت دستانش را برای دستگیریمان دراز کرد.
ممنون.
یاحق
۲۰ تیر ۹۳ ، ۰۳:۵۶ یکی که خدا بهش اهمیت نمیده
اگر خدا میخواست به بنده هاش اهمیت بده یه کم به حاجات مهمشون توجه می کرد!!!

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم!
امیدوارم جواب سوالی که پرسید رو ببینید.
ارتباط خدا و بنده یک معادله که بسیار بحث جالبی است.
ببینید جز کدام دسته هستید.
اول: خدا به بنده اش می گوید ای بنده من من تو را آفریده ام و بیشتر از هرکس تو را دوست دارم ودلم در دنیا ضربه ببینی و دلت زخم بردارد. برای اینکه دچار مشکل نشوی این کارها را که می گویم انجام بده(واجبات) این کارهارا که می گویم انجام نده(محرمات)، بنده یا به خدایش اعتماد می کند و به حرف خدای مهربانش گوش می دهدو ضرر نمی بیند یا به حرف خدایش گوش نمی دهد و ضرر می بیند.
د.م: بنده به حرف های خدایش گوش داده: حال بنده دچار مشکل می شود، و از خدایش طلب کمک میکند و می گوید ای خدای مهربانم جز تو کسی را ندارم،کمکم کن.
خدا یا در همان لحظه مشکلش را حل میکند، یا می گذارد تا بنده اش را امتحان کند ببیند آیا بنده اش باز هر چه خدایش گفت ، باز قبول می گند یانه!
چند روزی بنده اش را امتحان میکند ببیند آیا بنده اش صبر میکند، آیا واقعا خدایش را قبول دارد؟ آیا بنده واقعی هست یانه؟و...
حال ببینید جزو کدامین هستید. اگر چند مدتی است که حاجتتان برآورده نشده، یا به صلاحتان نبوده یا خدا دارد امتحانتان می کند و اگر هر دوی اینها باشد خوشحال باشید که مورد توجه خدا هستید. و مثل من گناه کار نیستید.
۲۰ تیر ۹۳ ، ۰۵:۵۸ محمد حسین تقوایی
سیدی علیک معتمدی و رجائی و توکلی و برحمتک تعلقی....

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم!
این روزها هرچه با خودا حرف بزنیم، هرکدام رنگ و بویی عجیب می دهد.
خدا کند بعد از ماه رنگ وبوی خدای بودن را حفظ کنیم.
ما رو دعا کنید.
سلام علیکم..
ممنون از حضورتون.
به همراهان وب اضافه شدید!
آقا حدود سی سال هست که دارن میگن فرهنگ.. اما انگار بعضیا فرهنگ رو چیز دیگه ای میدونن.
شاید علت این که آقا امسال فرهنگ رو کنار عزم ملی آوردن، علتش همین باشه که مردم باید دست به کار بشن. سخنان اول سالشون گویای این بود.
اینطور که به نظر میرسه مسئولین تا الان کاری که ازشون انتظار میرفته رو انجام ندادن..

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم!
آقا همیشه گفته اند کو گوش شنوا!
هرچی آقا می خواهند بگویند آی مردم و مسئولان داریم به پیچ عظیم تاریخی نزدیک می شویم هیچ کس اهمیتی نمی دهد، هیچ کس که کم لطفی است، بهتر است بگوئیم خیلی ها.
ممنون از اشتراک گذاری دغدغه تان
سلام
شیطان هم که در غل و زنجیر باشد...
اعوذ بالله من نفس الاماره!

التماس دعا.

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم!
بله این نفس اماره هم برای خودش حکومتی میکند، واقعا اعوذ بالله...
سلام
حیف که معنی حدیث رسول خدا رو نمی فهمیم...

نکته به جایی بود سید عزیز...

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم!
حاجی جان.
بله اما هستند کسایی که این حدیث رو میفهمنا که اطرافتون خیلی هم کم نیست.
سلام وبلاگتون خیلی خیلی عالیه
لطفا به وبلاگ منم سری بزنین و
مطلب مهم منو بخونین.
منتظرتون هستم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم!
این از اون نظراتی که کپی پیستی هست ! نه؟
خیلی خیلی عالی! من خودم میدونم وبلاگم چه افتضاحه...
شرمنده آدرستون رو اشتباهی وارد کردید. هرکاری کردم نتونستم بیام وبلاگتون
 دلم از پی اش روان شد و رفت

پاسخ:
سلام...
حرفی نیست.
الا خودش بگیر دستمان را

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">